MOTUL WSBK Imola – Εντυπωσιακό ατύχημα διακόπτει τον αγώνα

Σε άψογη κατάσταση ο Laverty
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/5/2017

Κόκκινη σημαία για τον πρώτο αγώνα στην Imola για το MOTUL SBK, όταν η Aprilia RSV4 RF του Eugene Laverty (Milwaukee Aprilia) κατέληξε στον τοίχο ανάμεσα στις στροφές 17 και 18, έπειτα από επαφή με την Yamaha YZF-R1 του Sam Lowes.

Ο Laverty και ο Lowes προσπεράστηκαν από την MV Agusta που φαίνεται στην αρχή του video, με τον Lowes να προσπαθεί να ακολουθήσει στην κατηφορική προσπερνώντας με την σειρά του στα φρένα τον Laverty. Είναι ιδιαίτερη στροφή με χαμηλή πρόσφυση όμως και αναγκάστηκε να ανοίξει γραμμή ωθώντας έτσι και τον Laverty. Με το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας του και το πόδι, ο Lowes ξήλωσε το εμπρός φτερό του Laverty και θα μπορούσε η φάση να είχε τελειώσει εκεί, με τον Laverty να μένει μπροστά. Όμως το φτερό σφήνωσε στο πιρούνι, και ο Laverty βρέθηκε να πηγαίνει ευθεία, κάνοντας την πολύ σοφή απόφαση να αφήσει την μοτοσυκλέτα που καρφώθηκε με δύναμη στον τοίχο και τυλίχτηκε στις φλόγες. Η Imola είναι μία ιστορική πίστα, που η πόλη μεγάλωσε γύρω της με την πάροδο του χρόνο, κλείνοντάς την ασφυκτικά. Δέχεται επικρίσεις για την έλλειψη χώρου, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, ακόμα κι αν υπήρχε χώρος το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο.

 

Ο Laverty σηκώθηκε αμέσως, αλλά προληπτικά μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο, εξαιτίας της ταχύτητας που είχε κατά την πτώση, παίρνοντας εξιτήριο έπειτα από λίγο χωρίς τον παραμικρό τραυματισμό.Το ατύχημα έφερε κόκκινη σημαία στον αγώνα, επίσης εξαιτίας της ιδιαιτερότητας της Imola, αλλά με περισσότερα από τα δύο τρίτα συμπληρωμένα, μόλις έξι γύρους πριν το τέλος, οι τελικές θέσεις λήφθηκαν βάση της κατάταξης την στιγμή της σημαίας. Δεν έπαιξε κανένα ρόλο στην κατάταξη. Ακόμα κι αν έτρεχαν μέχρι να τελειώσει η βενζίνη και συνέχιζαν σπρώχνοντας για όσο κρατούν οι δυνάμεις τους, πάλι δεν θα έχανε την πρώτη θέση ο Chaz Davies, της Aruba.it Racing Ducati, που από την αρχή του αγώνα οδηγούσε αδιαφιλονίκητα πρώτος.

Ο κλασσικός «ύποπτος» των WSBK, ο Jonathan Rea της Kawasaki Racing Team πήρε την δεύτερη θέση και τους πολύτιμους πόντους για το πρωτάθλημα, με τον Marco Melandri, ομόσταυλο του Chaz Davies, να συμπληρώνει το βάθρο. Αυτή ήταν και η μόνη θέση που θα μπορούσε να αλλάξει αν συνέχιζε ο αγώνας, καθώς ο Tom Sykes της Kawasaki Racing Team ετοιμαζόταν να επιτεθεί από την τέταρτη θέση, με τον Xavi Fores της BARNI Racing Team να ακολουθεί στην πέμπτη. Ο Nicky Hayden εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη και ο Jordi Torres από.. σωματική.

Ο επόμενος αγώνας, θα γίνει αύριο στις 14:00 δική μας ώρα.

 

Η αντίδραση στο box της Aprilia την στιγμή του ατυχήματος:

Ετικέτες

Χτύπησαν άσχημα τον Anthony Gobert

Δεν μπορούσαν να τον αναγνωρίσουν οι γιατροί…
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/6/2019

Ο Anthny Gobert, γνωστός και ως "Go Show" όπως ήταν το παρατσούκλι λόγω της θεαματικής του οδήγησης, είναι ένας από τους θρυλικούς αναβάτες του παγκόσμιου πρωταθλήματος WSBK, της δεκαετίας του '90, ενώ είχε δοκιμάσει την τύχη και στα GP. Ο Αυστραλός αναβάτης έχει μείνει στην Ιστορία, όντας ο νεότερος στην ιστορία του θεσμού που πήρε την pole position και κέρδισε αγώνα (το 1994 στο Phillip Island, όντας 19 ετών). Το 2000 επέστρεψε στο WSBK με την Bimota, κερδίζοντας μάλιστα κι ένα σκέλος πάλι στο Phillip Island, με την εταιρεία να δίνει το όνομά του στο μοντέλο παραγωγής SB8K. Έκτοτε είχε συμμετοχές ως wild card, ενώ είχε και θέματα με το νόμο (είχε συλληφθεί για μικροκλοπές), αλλά και με τη χρήση ναρκωτικών ουσιών.


Πριν από λίγες μέρες όμως, ο Gobert ήταν πρωταγωνιστής κι ενός άσχημου περιστατικού, αφού κατέληξε χτυπημένος στο νοσοκομείο, σε κατάσταση μάλιστα που να μην μπορεί να αναγνωριστεί από τους γιατρούς. Πιο συγκεκριμένα, από την ανακοίνωση που έδωσε στην δημοσιότητα ο αδερφός του Aaron, μάθαμε ότι ο Anthony Gobert είχε βγει για φαγητό όταν τον πλησίασε ένας μεθυσμένος και τον ρώτησε αν είναι ο "Go Show". Ο Anthony του απάντησε ότι όντως ήταν αυτός κι ότι εκείνη την στιγμή τον διέκοψε από το φαγητό του. Στην συνέχεια ο μεθυσμένος επέστρεψε με μερικούς φίλους του και ξεκίνησε ένας καβγάς, με τον Gobert να ρίχνει κάτω έναν από αυτούς. Οι φίλοι του μεθυσμένου ακολούθησαν τον Gobert μέχρι το σπίτι του, όπου εισέβαλλαν σπάζοντας την πόρτα και άρχισαν να τον χτυπούν με ρόπαλα του μπέιζμπολ. Έφτασε στο νοσοκομείο σχεδόν ετοιμοθάνατος και μπήκε αμέσως στην ΜΕΘ, όπου οι γιατροί δεν ήξεραν ποιος είναι. Όταν αργότερα μπόρεσε να μιλήσει, οι άνθρωποι του νοσοκομείου έψαξαν και βρήκαν τους συγγενείς τους και τους ενημέρωσαν για όσα είχαν συμβεί. Αυτή τη στιγμή είναι σε άσχημη κατάσταση αλλά δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή του. Σύντομα θα βγει και άλλο ιατρικό ανακοινωθέν που θα δίνει νέα στοιχεία για την κατάσταση της υγείας του.