MOTUL WSBK Imola – Εντυπωσιακό ατύχημα διακόπτει τον αγώνα

Σε άψογη κατάσταση ο Laverty
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/5/2017

Κόκκινη σημαία για τον πρώτο αγώνα στην Imola για το MOTUL SBK, όταν η Aprilia RSV4 RF του Eugene Laverty (Milwaukee Aprilia) κατέληξε στον τοίχο ανάμεσα στις στροφές 17 και 18, έπειτα από επαφή με την Yamaha YZF-R1 του Sam Lowes.

Ο Laverty και ο Lowes προσπεράστηκαν από την MV Agusta που φαίνεται στην αρχή του video, με τον Lowes να προσπαθεί να ακολουθήσει στην κατηφορική προσπερνώντας με την σειρά του στα φρένα τον Laverty. Είναι ιδιαίτερη στροφή με χαμηλή πρόσφυση όμως και αναγκάστηκε να ανοίξει γραμμή ωθώντας έτσι και τον Laverty. Με το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας του και το πόδι, ο Lowes ξήλωσε το εμπρός φτερό του Laverty και θα μπορούσε η φάση να είχε τελειώσει εκεί, με τον Laverty να μένει μπροστά. Όμως το φτερό σφήνωσε στο πιρούνι, και ο Laverty βρέθηκε να πηγαίνει ευθεία, κάνοντας την πολύ σοφή απόφαση να αφήσει την μοτοσυκλέτα που καρφώθηκε με δύναμη στον τοίχο και τυλίχτηκε στις φλόγες. Η Imola είναι μία ιστορική πίστα, που η πόλη μεγάλωσε γύρω της με την πάροδο του χρόνο, κλείνοντάς την ασφυκτικά. Δέχεται επικρίσεις για την έλλειψη χώρου, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, ακόμα κι αν υπήρχε χώρος το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο.

 

Ο Laverty σηκώθηκε αμέσως, αλλά προληπτικά μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο, εξαιτίας της ταχύτητας που είχε κατά την πτώση, παίρνοντας εξιτήριο έπειτα από λίγο χωρίς τον παραμικρό τραυματισμό.Το ατύχημα έφερε κόκκινη σημαία στον αγώνα, επίσης εξαιτίας της ιδιαιτερότητας της Imola, αλλά με περισσότερα από τα δύο τρίτα συμπληρωμένα, μόλις έξι γύρους πριν το τέλος, οι τελικές θέσεις λήφθηκαν βάση της κατάταξης την στιγμή της σημαίας. Δεν έπαιξε κανένα ρόλο στην κατάταξη. Ακόμα κι αν έτρεχαν μέχρι να τελειώσει η βενζίνη και συνέχιζαν σπρώχνοντας για όσο κρατούν οι δυνάμεις τους, πάλι δεν θα έχανε την πρώτη θέση ο Chaz Davies, της Aruba.it Racing Ducati, που από την αρχή του αγώνα οδηγούσε αδιαφιλονίκητα πρώτος.

Ο κλασσικός «ύποπτος» των WSBK, ο Jonathan Rea της Kawasaki Racing Team πήρε την δεύτερη θέση και τους πολύτιμους πόντους για το πρωτάθλημα, με τον Marco Melandri, ομόσταυλο του Chaz Davies, να συμπληρώνει το βάθρο. Αυτή ήταν και η μόνη θέση που θα μπορούσε να αλλάξει αν συνέχιζε ο αγώνας, καθώς ο Tom Sykes της Kawasaki Racing Team ετοιμαζόταν να επιτεθεί από την τέταρτη θέση, με τον Xavi Fores της BARNI Racing Team να ακολουθεί στην πέμπτη. Ο Nicky Hayden εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη και ο Jordi Torres από.. σωματική.

Ο επόμενος αγώνας, θα γίνει αύριο στις 14:00 δική μας ώρα.

 

Η αντίδραση στο box της Aprilia την στιγμή του ατυχήματος:

Ετικέτες

Σε αποθεραπεία ο Michael van der Mark

Οι τραυματισμοί του μετά το highsiding
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

24/6/2019

Ο Michael van der Mark, απ’ την Jerez είχεξεκινήσει να ανεβαίνει δυναμικά στη μάχη για την κορυφαία θέση και μάλιστα κατέκτησε την πρώτη του νίκη φέτος στο δεύτερο σκέλος. Με ακμαίο ηθικό ξεκίνησε στα ελεύθερα δοκιμαστικά πριν τον αγώνα του Misano να είναι πολύ ανταγωνιστικός και έδειχνε πως θα είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στον επικείμενο αγώνα. Όμως, κατά τη διάρκεια των FP2, λίγο πριν τη λήξη τους, είχε ένα πολύ άσχημο highsiding στην τελευταία στροφή της πίστας. Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτό, η R1 του van der Mark μετατράπηκε σε μαινόμενο ταύρο την ώρα που ξαναβρήκε πρόσφυση ο πίσω τροχός, με αποτέλεσμα να τον τινάξει με δύναμη στον αέρα και να χτυπήσει στο έδαφος με σφοδρότητα. Όπως είχαμε αναφέρει, ο van der Mark μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Misano και το τελευταίο που ένοιαζε αυτόν και την ομάδα του, που καρδιοχτύπησε, ήταν το γεγονός ότι έχασε τον 7ο γύρο του πρωταθλήματος.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης εξέτασης, οι γιατροί του νοσοκομείου διέγνωσαν πως είχε πάθει διάσειση και πως είχε κατάγματα στο δεξί καρπό και στα πλευρά 9 και 10. Ο Δρ. Alfredo Britonti και o διευθυντής του ορθοπεδικού τμήματος Δρ. Stefano Landi ανέλαβαν τον Michael van der Mark ως περιστατικό τους. Μάλιστα, ο Landi είναι ένας ορθοπεδικός γιατρός με εξειδίκευση στην ορθοπεδική και τραυματιολογία ιδίως των άκρων. Το πρώτο χειρουργείο στο δεξί καρπό, στη κερκίδα συγκεκριμένα, στέφθηκε με επιτυχία και ο van der Mark σήμερα θα πάρει εξιτήριο απ’ το νοσοκομείο ώστε να επιστρέψει πίσω στο Rotterdam, όπου θα συνεχίσει την αποκατάστασή του.

Επίσης, έχει ξεφύγει απ’ τους κινδύνους που μπορούν να προκύψουν λόγω της διάσεισης, ενώ παραμένει άγνωστο ακόμη το πόσο διάστημα που θα χρειαστεί μέχρι να επανέλθει. Το ευτύχημα είναι πως ο τραυματισμός του δεν ήταν μοιραίος, όμως του συνέβη πάνω στην ώρα που είχε αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Είναι ακόμη τρίτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, όμως ο Lowes, που είναι τέταρτος, θέλει 24 βαθμούς για να τον φτάσει και όπως όλα δείχνουν θα τα καταφέρει, εκτός αν ο van der Mark μπορέσει ως να ανακάμψει πριν τον 8ο γύρο του πρωταθλήματος που απέχει μόλις δυο εβδομάδες.

Ετικέτες