Motul-WSBK Magny-Cous: Ο Bautista δεν δέχεται τη συγνώμη του Rea

Κάποιες φορές πρέπει να γίνεσαι πιο επιθετικός λέει ο Redding
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

12/9/2022

Πόλεμος δηλώσεων ξέσπασε μετά την άκρως επιθετική κίνηση του Rea στον Bautista, όπου είχε ως αποτέλεσμα την πτώση του αναβάτη της Ducati.

Τόσο η Ιταλική ομάδα, όσο και ο ίδιος ο Alvaro Bautista δεν αποδέχονται τη συγνώμη του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή από το “Πράσινο στρατόπεδο” θεωρώντας πως δεν ήταν λάθος, ούτε υπερβολικός ζήλος, αλλά προσχεδιασμένη κίνηση για να βγει εκτός αγώνα ο αναβάτης της Ducati και να μειωθεί η αρκετά μεγάλη βαθμολογική διαφορά που έχει σε αυτή τη φάση του πρωταθλήματος.

Το βασικό επιχείρημα της Ducati και του Bautista είναι πως ο Rea έχει τόσα παγκόσμια πρωταθλήματα και εξακολουθεί να είναι από τους πρωταγωνιστές στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, οπότε δεν δικαιολογείται να έχει τόσο ακραία συμπεριφορά μέσα στον αγώνα που θυμίζει λιγότερο έμπειρους αναβάτες.

Μάλιστα ο Bautista υπογράμμισε την εμπειρία και τις ικανότητες του Rea ως βασικό στοιχείο για να μην δεχτεί πως ο εμβολισμός του έγινε από λάθος υπολογισμό.

“Για το πρωτάθλημα ίσως να είναι καλό που έχασα βαθμούς, αλλά δεν είναι δίκαιο ο Rea να παίρνει μόνο μια μικρή ποινή τερματίζοντας στην 5η θέση και εγώ να εγκαταλείπω τον αγώνα. Από την στιγμή που οι αγωνιδίκες αποφάσισαν πως έφταιγε, η ποινή έπρεπε να είναι πιο δίκαιη προς εμένα” δήλωσε ο Bautista θεωρώντας πως το Long-Lap Penalty ήταν λίγο.

 

Από την μεριά του ο Rea επιμένει πως όταν πλησίαζε τον Bautista δεν είχε στο μυαλό του κάποια κακιά πρόθεση: “Πρώτα απ’ όλα λυπάμαι που είχε πτώση ο Bautista. Είχαμε επαφή και μετά τον αγώνα πήγα να τον δω και να του ζητήσω συγνώμη, παρουσιάζοντας την δική μου οπτική στο θέμα. Άκουσα την δική του άποψη οπότε το θέμα έκλεισε και αλλάζω σελίδα.”   

Τη θέση του Rea φαίνεται να συμμερίζεται και ο πρώην αναβάτης της Ducati και πλέον αναβάτης της BMW κύριος Scott Redding ο οποίος είπε πως: “….κάποιες φορές πρέπει να γίνεσαι πιο επιθετικός”

Στο ίδιο πνεύμα ήταν και οι δηλώσεις του πιο… κερδισμένου από αυτό συμβάν, δηλαδή του Toprak Razgatlioglu: “Ο μόνος τρόπος για να περάσεις σε αυτή την πίστα τον Baustista ήταν σε αυτή τη στροφή. Το έκανα και εγώ στη Superpole. Σε όλες τις άλλες στροφές η επιτάχυνση της Ducati είναι απίστευτη και δεν υπάρχει περίπτωση να περάσεις τον Baustista. Βλέποντας το video με το συμβάν νομίζω πως ο Jonny (Rea) απλώς προσπάθησε να τον περάσει στο μοναδικό σημείο που θα μπορούσε να το κάνει. Ίσως έκανε λάθος υπολογισμό αλλά δεν βλέπω να προσπάθησε να τον πετάξει έξω – απλώς προσπάθησε να τον περάσει. Το γεγονός πως έπεσε (ο Baustista) μάλλον δεν τον χαροποιεί..”    

Δεδομένη είναι η επιθετική κίνηση του Rea και δεδομένο επίσης πως ο Bautista έπεσε γιατί υπήρχε επαφή μεταξύ τους, διαφορετικά δεν θα είχε πέσει. Αυτό κάνει τα πράγματα απείρως πιο απλά στην κατανόηση του συμβάντος και έτσι γλιτώνουμε - ως φίλαθλοι- τον οπαδισμό σχετικά με το ποιος φταίει ή όχι, όπως είχε γίνει στα MotoGP το 2015 όταν δεχόταν κριτική οποιοσδήποτε τολμούσε να γράψει για το ποιος έφταιγε. Από την άλλη δεν έχουμε μία περίπτωση σαν του Romano Fenati όπου το τι υπήρχε στο μυαλό του αναβάτη όταν άπλωνε το χεράκι του, φαινόταν με τεράστια φωτεινή πινακίδα πάνω από το κεφάλι του. Εδώ τώρα ξεκάθαρα φταίει ο Rea, και για αυτό τιμωρήθηκε. Θα έπρεπε να είχε τιμωρηθεί ακόμη πιο σκληρά για να είναι σίγουρο πως όταν δεν μπορεί να περάσει μία μοτοσυκλέτα, δεν θα κάνει κάτι παρακινδυνευμένο μέχρι να το πετύχει.

Από εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να πει την δική του γνώμη, ωστόσο από πλευράς αρθρογραφίας που -υποτίθεται ακόμη και στις μέρες μας- πως πρέπει να είναι σε ανώτερο επίπεδο από την «γνώμη», δεν θα πρέπει να βλέπουμε εκφράσεις βεβαιότητας σχετικά με το τι σκεφτόταν ο Rea. Αυτό δεν γίνεται να το πει κανείς κοιτώντας το video του αγώνα και μιλάμε για την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ περίπτωση και όχι γενικά. Δεν είναι φως-φανάρι σαν του Fenati, ή ένα σωρό παλαιότερες ξεκάθαρες φάσεις, χρησιμοποιώντας εδώ ένα πιο πρόσφατο παράδειγμα ώστε να γίνεται ταυτόχρονα κατανοητό από όλους τους αναγνώστες, παλιούς και νέους. Μακάρι να μην χρειαστεί στο μέλλον να δοθεί συνέχεια σε οποιοδήποτε αγωνιστικό συμβάν με δηλώσεις αργότερα…

 

 

Kawasaki WSBK: Μαζί για άλλα δύο χρόνια η εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki του WSBK και η J.Juan

Επέκταση μιας επιτυχημένης συνεργασίας
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

22/4/2021

Η ισπανική εταιρεία κατασκευής συστημάτων πέδησης για μοτοσυκλέτες J.Juan και η εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki στο WSBK υπέγραψαν συμφωνία επέκτασης της συνεργασίας τους για τα επόμενα δύο χρόνια, συνεχίζοντας την παράλληλη τεχνολογική ανάπτυξή τους μέσα από τους αγώνες. Ακολουθεί το σχετικό ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της Kawasaki:  

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Διετής ανανέωση συνεργασίας της Kawasaki Racing Team με την J.Juan.

 

Τίποτα δεν μπορεί να διακόψει την παραγωγική συνεργασίας μεταξύ της Καταλανικής εταιρείας συστημάτων φρένων J.Juan και της Kawasaki Racing Team που μόλις ανακοίνωσαν τη συνέχιση της συνεργασίας τους για τις σεζόν 2021 και 2022.Σε οκτώ χρόνια, η σχέση είχε ως αποτέλεσμα επτά πρωταθλήματα WorldSBK και έξι τίτλους κατασκευαστών με την J.Juan να παρέχει στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki στα superbikes υδραυλικά σωληνάκια υψηλής πίεσης δημιουργώντας την τέλεια αίσθηση φρεναρίσματος στα όρια της απόδοσης .Επεκτείνοντας τη χορηγία και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, η KRT θα επωφεληθεί από τους σημαντικούς πόρους έρευνας και ανάπτυξης της J.Juan, μιας εταιρείας με εξειδίκευση σε όλες τις πτυχές του εξοπλισμού πέδησης και, ολοένα και περισσότερο της ηλεκτρομηχανικής και της ανάπτυξης λογισμικού αυτού του ταχέως εξελισσόμενου τομέα. Εξυπηρετώντας 85 κατασκευαστές παγκοσμίως μέσω των πέντε κέντρων παραγωγής της στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ασία, η J.Juan είναι βασικός τεχνικός συνεργάτης της Kawasaki Racing Team όπως εξηγεί η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της KRT, Bie lRoda: “Είναι χαρά μου να ανανεώσουμε αυτήν τη συνεργασία με μια εταιρεία που θαυμάζουμε όλοι.

Οι M. Angels, JuanLuis, τώρα Alessio–σε συνδυασμό με το σύνολο του εργατικού δυναμικού -έχουν δεσμευτεί για την ανάπτυξη άριστων προϊόντων. Οι αναβάτες και οι τεχνικοί μας νοιώθουν σίγουροι χρησιμοποιώντας τις λύσεις φρεναρίσματος και γνωρίζουν ότι ο μόνος τρόπος για να κερδίσετε πρωταθλήματα είναι εάν έχετε τους καλύτερους τεχνικούς συνεργάτες. Για την KRT, η ανανέωση αυτής της συμφωνίας έχει μεγάλη σημασία!.”

 

Ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Jonathan Rea έχει κάθε λόγο να ευχαριστήσει την J.Juan σχολιάζοντας: «Ο αγώνας έχει να κάνει τόσο με το να τρέχεις όσο και με το να σταματάς, και τα σωληνάκια υψηλής πίσεης J.Juan είναι εξαιρετικά αξιόπιστα. Η αίσθηση φρεναρίσματος είναι τόσο καλή στην πρώτη στροφή όσο και στην τελευταία, επιτρέποντάς μου να επικεντρωθώ στη στρατηγική του αγώνα με σκοπό να κερδίσω!"

Για το2022, ακολουθούν τα θετικά σχόλια του Alex Lowes: "Από τότε που μπήκα στην KRT και χρησιμοποίησα τα εξαρτήματα φρένων της J.Juan στο NinjaZX-10RR, απέκτησα ακόμη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη κατά το φρενάρισμα. Η συνέπεια της λειτουργίας των φρένων κατά τη διάρκεια του αγώνα ήταν αξιοσημείωτη και μου επέτρεψε να επικεντρωθώ στην αναζήτηση θέσης στο βάθρο."

Με την υπογραφή της συμφωνίας, ο Ángeles Juan, αντιπρόεδρος της J.Juan, και υπεύθυνος του τμήματος για τα υδραυλικά σωληνάκια υψηλής πίεσης, σχολίασε: «Η J.Juan είναι περήφανη που συνεχίζει να συνεργάζεται τεχνικά με μια ομάδα υψηλών επαγγελματικών και ανθρώπινων ιδιοτήτων». Ο José Luis Juan, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κατέληξε: "Όπως πάντα, θα ανταποκριθούμε στην πρόκληση. Το όραμά μας είναι να διατηρήσουμε την τεχνική αριστεία για να ικανοποιήσουμε μια ομάδα όπως η KRT που έχει τόσο ανταγωνιστικό ταλέντο".