Motul WSBK: Με δύο δορυφορικές ομάδες η BMW

Αυξάνει τις μοτοσυκλέτες της στο grid
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/11/2020

Το πλήθος των μοτοσυκλετών BMW στην σχάρα εκκίνησης των Motul WSBK της επόμενη σεζόν θα είναι μεγαλύτερο, καθώς δύο δορυφορικές ομάδες θα συμμετέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, μαζί φυσικά με την εργοστασιακή BMW Motorrad WorldSBK Team. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, ο Shaun Muir ο Υπεύθυνος της εργοστασιακής ομάδας, είχε πει δημόσια πως υπήρχαν τρεις υποψήφιες ομάδες γι' αυτό το ρόλο και τώρα πλέον κατέληξαν στην τελική τους επιλογή. Οι δύο αυτές ομάδες είναι η ιταλική RC Squadra Corse και η Bonovo Action από την Γερμανία.

Η RC Squadra Corse θα έχει ως αναβάτη τον Ιρλανδό Eugene Laverty, ο οποίος την φετινή σεζόν ήταν αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας, ενώ θα συνδυάζει και τον ρόλο του αναβάτη εξέλιξης της BMW. Η Bonovo Action θα συνεχίσει την επιτυχημένη συνεργασία της με τον Γερμανό Jonas Folger. Και οι δύο ομάδες θα είναι σε στενή συνεργασία τόσο με το εργοστάσιο, όσο και με την BMW Motorrad WorldSBK Team.

"Η συνεργασία μας με δορυφορικές ομάδες, αντιπροσωπεύει ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την εξέλιξή μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα", δήλωσε ο επικεφαλής της BMW Motorrad, Markus Schramm. "Είναι υπέροχο το ότι θα έχουμε άλλες δύο M1000RR στην πίστα, μαζί με τις δύο εργοστασιακές μας μοτοσυκλέτες των Tom Sykes και Michael van der Mark. Η Bonovo Action είναι η πρώτη γερμανική ομάδα που θα συμμετέχει στον θεσμό με Βαυαρό αναβάτη πάνω σε μία μοτοσυκλέτα από την Βαυαρία. Είναι ένας ιδιαίτερος συνδυασμός. Είμαι επίσης ενθουσιασμένος που ο Laverty θα παραμείνει ως μέλος της ευρύτερης οικογένειας της BMW, παρέχοντας το ταλέντο και την εμπειρία του στην RC Squadra Corse."

Στις δηλώσεις του ο Διευθυντής Αγωνιστικού Τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, είπε πως οι δύο δορυφορικές ομάδες θα έχουν στενή επικοινωνία με την εργοστασιακή ομάδα, έτσι ώστε να συγκεντρώνονται ακόμη περισσότερα δεδομένα, ενώ σε επίπεδο αναβατών και οι δύο ομάδες είναι πάρα πολύ δυνατές.

Η RC Squadra Corse, με ιδιοκτήτη τον Roberto Colombo, θα συμμετέχει με το 2021 με νέο όνομα, αλλά έχει μακρόχρονη παρουσία στα paddock των WSBK. Η ομάδα συμμετέχει στο πρωτάθλημα από το 2016, ενώ το 2020 είχε παρουσία και στο WSS. Ο 34 ετών Eugene Laverty είναι από τους πιο έμπειρους αναβάτες και η φετινή χρονιά ήταν η πρώτη του σεζόν ως αναβάτης της BMW. Ο Ιρλανδός είχε επίσης συμμετοχή από την αρχή στην εξέλιξη του Μ1000RR.

Η Buono Action είναι ιδιοκτησίας Jürgen Röder με team manager τον Michael Galinski. Το 2020 ήταν η ομάδα που κυριάρχησε στο International German Motorcycle Championship IDM με αναβάτη τον Jonas Folger. Ο γερμανός κέρδισε και τους οκτώ αγώνες του θεσμού, ενώ η διεθνής του καριέρα ξεκίνησε το 2008. Έχει αγωνιστεί σε όλες τις κατηγορίες των GP, στα 125cc (και όταν έγινε Moto3), στη Moto2 αλλά και στα MotoGP.

Αποσύρεται από τους αγώνες ο Melandri!

Ανακοίνωσε την απόφασή του
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

10/7/2019

Οι φήμες ήδη οργίαζαν εδώ και αρκετές μέρες, σχετικά με το μέλλον της αγωνιστικής καριέρας του Marco Melandri, και τελικά ο ίδιος ο Ιταλός αναβάτης της Yamaha επιβεβαίωσε επίσημα ότι στο τέλος της φετινής σεζόν θα αποχωρήσει από τους αγώνες. Ο Melandri αγωνίζεται φέτος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Motul WSBK με την ομάδα της GRT Yamaha, με τα αποτελέσματά του μέχρι στιγμής να είναι κατώτερα των προσδοκιών. Ο Melandri βρίσκεται προς το παρόν στην ένατη θέση της βαθμολογίας, με την καλύτερη συγκομιδή βαθμών να έχει γίνει στους αγώνες του Phillip Island και της Jerez.


Η απόφασή του αυτή, βάζει τέλος σε μια πορεία τριών δεκαετιών, κατά την οποία έχει σημειώσει σημαντικές επιτυχίες, τόσο στα GP όσο και στα Superbikes. Παρ' όλα αυτά, οι "φτωχές" επιδόσεις του φέτος δεν του δίνουν πλέον το κίνητρο για να συνεχίσει, όπως δήλωσε και ο ίδιος: "Η απόφαση να αποσυρθώ από τους αγώνες ήταν πάρα πολύ δύσκολη. Το σκέφτομαι εδώ και καιρό, πριν από τον αγώνα της Imola, και τελικά αποφάσισα να το κάνω πράξη στο τέλος της σεζόν του 2019", δήλωσε ο Melandri μέσω ενός δελτίου τύπου που έδωσε στην δημοσιότητα. "Είμαι ακόμη ανταγωνιστικός και ίσως είναι καλύτερα να σταματήσω τώρα, που ακόμη απολαμβάνω το να αγωνίζομαι. Μετά την λήψη της απόφασής μου νιώθω σα να έφυγε ένα τεράστιο βάρος από πάνω μου και τώρα που γνωρίζουν όλοι ότι είναι η τελευταία μου χρονιά, μου δίνει περισσότερο κίνητρο για καλά αποτελέσματα μέχρι το τέλος της χρονιάς." Είναι μάλιστα χαρακτηριστική η δήλωσή του, ότι πλέον κάθε γύρο σε κάθε αγώνα θα τον αντιμετωπίζει σαν να είναι ο γύρος για την pole position, πιέζοντας για το καλύτερο αποτέλεσμα.


Τα στατιστικά της μέχρι τώρα πορείας του Melandri είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά, καθώς σε ηλικία 15 ετών έγινε ο νεότερος αναβάτης που κέρδισε αγώνα σε GP (στην κατηγορία των 125), ένα ρεκόρ που παρέμεινε για μια ολόκληρη δεκαετία, ενώ τη δεύτερη σεζόν στην κατηγορία έχασε το πρωτάθλημα για μόλις έναν βαθμό! Τελικά, ο πρώτος του παγκόσμιος τίτλος ήρθε κατά την διάρκεια της τρίτης του χρονιάς στα 250 (το 2002), κερδίζοντας εννέα αγώνες.
Την επόμενη χρονιά ο Melandri μεταπήδησε στα MotoGP και το 2005 τερμάτισε δεύτερος στην βαθμολογία πίσω από τον Valentino Rossi, κάτι που αποτελεί και το καλύτερό του αποτέλεσμα στην κορυφαία κατηγορία, έχοντας και δύο νίκες στους τελευταίους αγώνες εκείνης της χρονιάς. Το 2011 ο Ιταλός αναβάτης πέρασε στα WSBK, με μια δεύτερη και μια τρίτη θέση στο πρωτάθλημα, στις πρώτες του δύο χρονιές. Με 75 τερματισμούς στο βάθρο εκ των οποίων οι 22 ήταν στο ψηλότερο σκαλί, ο Melandri αποτελεί έναν από τους πιο επιτυχημένους αναβάτες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes όλων των εποχών.

Ετικέτες