MOTUL WSBK: Με Sykes και van der Mark η BMW το ’21!

Χτίζεται η «αντίσταση»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/8/2020

Η BMW χτίζει σιγά σιγά την αντίστασή της στους Ιάπωνες και την Ducati που κυριαρχούν στο MOTUL WSBK. Ο Tom Sykes θα παραμείνει για μία ακόμη σεζόν, ανανεώνοντας για ένα χρόνο το συμβόλαιό του, και μαζί του ο Michael van der Mark που έχει ανέβει αρκετά αυτή την προβληματική σεζόν, χαρίζοντας δυνατές μάχες, και θα αφήσει την Yamaha.

Η ανανέωση του Tom Sykes δεν αποτελεί έκπληξη γιατί είναι και εξαιρετικός αναβάτης που φέρνει αποτελέσματα, αν προσμετρήσει κανείς το γεγονός πως η BMW είναι πρακτικά μία νέα ομάδα που βρίσκει τον ρυθμό της σεζόν με σεζόν.

Αυτό που αποτέλεσε σκληρή διαπραγμάτευση ήταν η «αρπαγή» του Ολλανδού από την PATA YAMAHA φέτος που πηγαίνει καλύτερα από άλλες χρονιές! Η BMW είναι πεπεισμένη να φέρει δυνατότερα αποτελέσματα στο MOTUL WSBK και εκτός από μία καλή μοτοσυκλέτα και γρήγορους αναβάτες, πρέπει να χτίσει την ομάδα σαν λειτουργία και να την στελεχώσει κατάλληλα, πράγμα που αποτελεί εξίσου δύσκολο βήμα.

Για αυτό και ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, δήλωσε πως είναι ευτυχείς με την ανανέωση του Sykes για μία ακόμη χρονιά, καθώς κρατούν μία συνέχεια της πορείας που αν κοβόταν θα επηρέαζε την ομαλή εξέλιξη. Από τον Δεκέμβριο του 2018, η νέα παρουσία της BMW στους αγώνες προχωρά με σταθερά βήματα. Παράλληλα η έλευση του van der Mark στην ομάδα θα φέρει την απαραίτητη ανανέωση, ιδιαίτερα από την στιγμή που έρχεται από μία ευθέως ανταγωνιστική Ιαπωνική μοτοσυκλέτα.

Με την εμπειρία του Sykes στην μοτοσυκλέτα και την φρέσκια ματιά του van der Mark, στόχος της BMW το 2021 είναι να κλείσει την ψαλίδα με τους πρώτους. Κυρίως η Kawasaki θα είναι δύσκολη υπόθεση, χωρίς να εξαιρεί κανείς την πανίσχυρη μοτοσυκλέτα της Ducati. Η Yamaha βρίσκεται ήδη εκεί που θέλει η BMW να φτάσει το 2021 και η Honda έρχεται ολοταχώς στο νέο δικό της άνοιγμα στα WSBK με μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει.

Ήδη αυτή η σεζόν έχει δυνατό ανταγωνισμό, η επόμενη σεζόν -όπως όλα δείχνουν- θα γίνει μία από τις καλύτερες των MOTUL WSBK!

Ετικέτες

Maria Herrera: η πρώτη γυναίκα στα WorldSSP

Αυξάνονται οι γυναίκες στο άθλημα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

25/1/2019

Μπορεί η Ana Carrasco να έχει μεγαλύτερη φήμη, καθώς πέρσι έγινε πρωταθλήτρια των WorldSSP300, όμως η Maria Herrera είναι αυτή που θα εκπροσωπήσει πρώτη το όμορφο φύλο στην μεσαία κατηγορία των WorldSBK. Παράλληλα, το όνομα της Herrera θα απασχολήσει και τους διοργανωτές των MotoGP, καθώς θα συμμετέχει και στην MotoE κατηγορία με την Angel Nieto Team. Έχοντας τόσο μεγάλους στόχους για φέτος με τη συμμετοχή της σε δύο διαφορετικά πρωταθλήματα, γνωρίζει πολύ καλά το μέγεθος της προσπάθειας που χρειάζεται να καταβάλει ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα. Τον περασμένο Νοέμβριο στις δοκιμές της Jerez συμμετείχε με την μοτοσυκλέτα της MotoE, ώστε να εξοικειωθεί καλύτερα με τον τρόπο λειτουργία της, ενώ τώρα εν όψει του πρωταθλήματος WorldSBK συμμετείχε στα δοκιμαστικά της Jerez με την R6 της ομάδας της MS Racing, προσπαθώντας να βρει τiς βασικές ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα της. Σε δηλώσεις της η 22χρονη Ισπανίδα Maria Herrera ανέφερε: “Έκανα πολλούς γύρους με την καινούργια μοτοσυκλέτα, αλλά πρέπει να εξοικειωθώ περισσότερο μαζί της και η ομάδα δεν έχει μεγάλη εμπειρία μ’ αυτήν. Χρειάζεται να δουλέψουμε περισσότερο μαζί της, αλλά πιστεύω πως βελτιωνόμαστε κάθε φορά που βρισκόμαστε στην πίστα.”

Η συμμετοχή της Herrera στο περσινό ισπανικό πρωτάθλημα της προσέφερε μια πρώτη εμπειρία στην οδήγηση των supersport μοτοσυκλετών 600 κυβικών και τώρα η συμμετοχή της στα WorldSSP είναι πιο ομαλή όπως δήλωσε και η ίδια λέγοντας: “Ήμουν ήδη γρήγορη με τις supersport μοτοσυκλέτες από πέρσι, έτσι το μόνο που χρειάζεται να κάνω είναι να βρω το κατάλληλο set up για την μοτοσυκλέτα μου και να την οδηγήσω με τον ίδιο τρόπο.” Τέλος σε δηλώσεις της όσον αφορά το πώς αισθάνεται που θα είναι η πρώτη γυναίκα που θα συμμετέχει σ’ όλο το πρωτάθλημα δήλωσε: “Δεν αγχώνομαι καθόλου για αυτό. Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι εδώ, καθώς αυτή είναι μια κατηγορία που γνώρισα πέρσι και μου αρέσει πάρα πολύ. Θέλω να μάθω περισσότερα και το γεγονός πως θα ανταγωνίζομαι έμπειρους αναβάτες όπως τον Mahias και τον Caricasulo θα με βοηθήσει πολύ στο να βελτιωθώ.”

Ετικέτες