MOTUL WSBK: Με Sykes και van der Mark η BMW το ’21!

Χτίζεται η «αντίσταση»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/8/2020

Η BMW χτίζει σιγά σιγά την αντίστασή της στους Ιάπωνες και την Ducati που κυριαρχούν στο MOTUL WSBK. Ο Tom Sykes θα παραμείνει για μία ακόμη σεζόν, ανανεώνοντας για ένα χρόνο το συμβόλαιό του, και μαζί του ο Michael van der Mark που έχει ανέβει αρκετά αυτή την προβληματική σεζόν, χαρίζοντας δυνατές μάχες, και θα αφήσει την Yamaha.

Η ανανέωση του Tom Sykes δεν αποτελεί έκπληξη γιατί είναι και εξαιρετικός αναβάτης που φέρνει αποτελέσματα, αν προσμετρήσει κανείς το γεγονός πως η BMW είναι πρακτικά μία νέα ομάδα που βρίσκει τον ρυθμό της σεζόν με σεζόν.

Αυτό που αποτέλεσε σκληρή διαπραγμάτευση ήταν η «αρπαγή» του Ολλανδού από την PATA YAMAHA φέτος που πηγαίνει καλύτερα από άλλες χρονιές! Η BMW είναι πεπεισμένη να φέρει δυνατότερα αποτελέσματα στο MOTUL WSBK και εκτός από μία καλή μοτοσυκλέτα και γρήγορους αναβάτες, πρέπει να χτίσει την ομάδα σαν λειτουργία και να την στελεχώσει κατάλληλα, πράγμα που αποτελεί εξίσου δύσκολο βήμα.

Για αυτό και ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, δήλωσε πως είναι ευτυχείς με την ανανέωση του Sykes για μία ακόμη χρονιά, καθώς κρατούν μία συνέχεια της πορείας που αν κοβόταν θα επηρέαζε την ομαλή εξέλιξη. Από τον Δεκέμβριο του 2018, η νέα παρουσία της BMW στους αγώνες προχωρά με σταθερά βήματα. Παράλληλα η έλευση του van der Mark στην ομάδα θα φέρει την απαραίτητη ανανέωση, ιδιαίτερα από την στιγμή που έρχεται από μία ευθέως ανταγωνιστική Ιαπωνική μοτοσυκλέτα.

Με την εμπειρία του Sykes στην μοτοσυκλέτα και την φρέσκια ματιά του van der Mark, στόχος της BMW το 2021 είναι να κλείσει την ψαλίδα με τους πρώτους. Κυρίως η Kawasaki θα είναι δύσκολη υπόθεση, χωρίς να εξαιρεί κανείς την πανίσχυρη μοτοσυκλέτα της Ducati. Η Yamaha βρίσκεται ήδη εκεί που θέλει η BMW να φτάσει το 2021 και η Honda έρχεται ολοταχώς στο νέο δικό της άνοιγμα στα WSBK με μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει.

Ήδη αυτή η σεζόν έχει δυνατό ανταγωνισμό, η επόμενη σεζόν -όπως όλα δείχνουν- θα γίνει μία από τις καλύτερες των MOTUL WSBK!

Ετικέτες

Ducati Panigale V4 R 1000!

Ντεμπούτο στο Brands Hatch
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/10/2018

Από την δημιουργία ήδη του Ducati Panigale V4, ήταν γνωστό ότι το εργοστάσιο του Borgo Panigale θα έφτιαχνε και μια έκδοση στα 1.000 κυβικά, προκειμένου να πάρει την ομολογκασιόν και να τρέξει στην επόμενη σεζόν του παγκόσμιου πρωταθλήματος Motul-WSBK. Πριν από λίγες μέρες λοιπόν, η Ducati είχε ανακοινώσει ότι το πρωτότυπο Panigale V4 θα έκανε την παρθενική του εμφάνιση στον τελευταίο αγώνα του BSB (του Βρετανικού πρωταθλήματος Superbike) στην πίστα του Brands Hatch, όπως και έγινε.
Ο Michele Piro, αναβάτης εξέλιξης της Ducati Corse, πρωταθλητής του CIV Superbike 2018 και με συμμετοχές ως wild card στα MotoGP, έκανε μερικούς γύρους επίδειξης πάνω στη σέλα του πρωτότυπου, μπροστά στο βρετανικό κοινό και τις δύο μέρες του αγώνα. Οι λίγοι γύροι που συμπλήρωσε στην αγγλική πίστα, ήταν ικανοί για να μας κάνουν να εντοπίσουμε ορισμένες διαφορές σε σχέση με το Panigale V4 των 1.103 κυβικών.


Η έκδοση "R" έχει ένα σημαντικά διαφορετικό αεροδυναμικό προφίλ (πράγμα λογικό, καθώς σε μια πίστα είναι εντελώς διαφορετικά τα ζητούμενα στον συγκεκριμένο τομέα σε σχέση με το δρόμο), με διαφορετικού σχήματος αεραγωγούς στο πλάι του φαίρινγκ που συμβάλλουν στην καλύτερη και ταχύτερη απαγωγή του θερμού αέρα από τον κινητήρα. Προς το παρόν, σε αυτή την φάση, η μοτοσυκλέτα δεν διέθετε τα περίφημα αεροδυναμικά βοηθήματα που είχε ανακοινώσει ο ίδιος ο CEO της Ducati, Claudio Domenicali, αλλά κατά πάσα πιθανότητα την τελική μορφή του Panigale V4 R θα την δούμε σε λίγες μέρες στην EICMA του Μιλάνου.