MOTUL WSBK: Ο Jonathan Rea θα αγωνιστεί για την Honda HRC και στο Assen

Ο Dixon θα επιστρέψει λογικά στο Balaton Park στις αρχές Μαΐου
Honda
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/4/2026

Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jonathan Rea θα αγωνιστεί ξανά με τη Honda HRC στο GP της Ολλανδίας στα μέσα του μήνα, αφού αντικαθιστά τον τραυματία Dixon που στοχεύει να αγωνιστεί στο Balaton Park στις αρχές Μαΐου.

Ο Jonathan Rea που είναι από φέτος αναβάτης εξέλιξης της Honda HRC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, θα αγωνιστεί και στο ολλανδικό GP στα μέσα Απριλίου. Ο Βορειοϊρλανδός αντικατέστησε και στον προηγούμενο αγώνα στο Portimao τον τραυματία Dixon και μάζεψε τους πρώτους του 4 βαθμούς την φετινή σεζόν, αφού στον δεύτερο αγώνα πήρε την 12η θέση. Μάλιστα, το Assen είναι από τις αγαπημένες του πίστες, αφού έχει κατακτήσει εκεί 17 νίκες και 25 βάθρα συνολικά. Φυσικά μαζί του θα συμμετέχει και ο Somkiat Chantra που τερμάτισε 15ος στον δεύτερο αγώνα του Portimao και πήρε τον πρώτο του βαθμό.

Θυμίζουμε πως ο Jonathan Rea μέχρι και την περσινή χρονιά αγωνιζόταν στο WSBK με την Pata Yamaha και από φέτος έχει ενταχθεί στην ομάδα Honda HRC ως αναβάτης εξέλιξης, ενώ τις ένδοξες στιγμές της καριέρας του τις έζησε στην Kawasaki, που κατέκτησε 6 σερί Παγκόσμια Πρωταθλήματα (2015 – 2020).

Η ανακοίνωση της Honda HRC ανέφερε: “Η ομάδα της Honda HRC θα αγωνιστεί με τους Somkiat Chantra και Jonathan Rea στον αγώνα της Pirelli στην Ολλανδία, στο Assen (17-19 Απριλίου), με τον αναβάτη δοκιμών Rea να αντικαθιστά και πάλι τον Jake Dixon, ο οποίος βρίσκεται σε φάση ανάρρωσης. Η ανάρρωση του Dixon εξελίσσεται ομαλά και σύμφωνα με τις προσδοκίες. Ο στόχος για την επιστροφή του Βρετανού αναβάτη είναι ο 4ος γύρος, ο Motul Hungarian Round (1-3 Μαΐου), υπό την προϋπόθεση της τελικής ιατρικής έγκρισης”.

Motul WSBK: Misano Test - Ο Toprak σπάει για 2η συνεχόμενη μέρα το ρεκόρ γύρου, 3 πτώσεις από Bautista!

Η πρόοδος με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της BMW M 1000 RR έφερε άλμα απόδοσης σε χρόνους
Toprak Razgatlioglu
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/6/2024

Δύο στα δύο για τον Toprak Razgatlioglu της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team στο διήμερο τεστ του Misano, με τον Τούρκο αγωνιζόμενο να αποδεικνύεται ταχύτερος και τις δύο ημέρες, σπάζοντας το ρεκόρ πίστας δυο φορές, μια για κάθε ημέρα δοκιμών!

Παρόλο που η βροχή… παρενόχλησε τους αγωνιζόμενους το μεσημέρι της 2ης ημέρας, ο αναβάτης με το #54 σημείωσε ξανά ρεκόρ πίστας, για να τερματίσει ξανά ταχύτερος όλων, με δεύτερο τον Jonathan Rea της Pata Prometeon Yamaha και τρίτο τον Nicolo Bulega. 

Bautista

Αν τώρα ο Toprak και ο Rea έχουν λόγους να χαίρονται με τα αποτελέσματα του τεστ, το τρίτο μέλος του Titanic Trio, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2022-2023 Alvaro Bautista είχε μια δύσκολη δεύτερη μέρα στην ιταλική πίστα, σημειώνοντας 3 (!) πτώσεις, για να τερματίσει τελικά τέταρτος ταχύτερος.

Jonathan Rea

Ο “El Turco” έγραψε χρόνο 1:32.535 με την BMW, που ήταν έναν δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερος από το ρεκόρ της πρώτης ημέρας δουλεύοντας πάνω σε στήσιμο και ηλεκτρονικά, ενώ ο Jonathan Rea που δοκίμαζε αναρτήσεις, κατανομή βάρους και θέση οδήγησης στη Yamaha του σημείωσε 1:33.113 για να τερματίσει δεύτερος ταχύτερος. Ο ομόσταυλος του Bautista στην εργοστασιακή Ducati, Nicolo Bulega, γύρισε στο 1:33.133, ενώ ελάχιστα πιο πίσω, με χρόνο 1:33.75 είχαμε τον Bautista που όμως είχε τρεις πτώσεις (στις στροφές 8, 14 και 16), φέρνοντας το άθροισμα πτώσεων του Ισπανού στο διήμερο τεστ στις 4. Η πρώτη πεντάδα έκλεισε με τον Andrea Locatelli (Pata Prometeon Yamaha), που τερμάτισε 0.784 δευτερόλεπτα πίσω από τον Toprak.

Alex Lowes

Ταχύτερος αναβάτης της Kawasaki ήταν ο Alex Lowes με χρόνο 1:33.458, ο οποίος κατετάγη 7ος.

Ο Danilo Petrucci συνεχίζει να υποφέρει από τον τραυματισμό του στον ώμο, σημειώνοντας 1:33.949, ενώ ο Andrea Iannone βρέθηκε ακόμα πιο πίσω με χρόνο 1:39.963.

H εργοστασιακή Honda συνεχίζει να προσπαθεί να βρει τον δρόμο της, με τους Lecuona & Vierge να γράφουν αντίστοιχα τον 11ο και 17ο ταχύτερο χρόνο, ενώ δοκίμασαν νέες εξατμίσεις, ένα νέο ψαλίδι, κ.α.

Ετικέτες