MOTUL WSBK Portimao: Πτώσεις στον δεύτερο αγώνα, μόνος μπροστά ο Rea!

Πέρασε μπροστά στο πρωτάθλημα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/8/2020

Έκλεισε τρεις αγώνες άπιαστος ο Rea, μαζί με την superpole, ενώ στον σημερινό αγώνα προσπάθησαν στην αρχή να τον πιάσουν περισσότερο από όσο είχε συμβεί στους προηγούμενους. Το αποτέλεσμα στο τέλος ήταν ίδιο για εκείνον, τερματίζοντας με τεράστια διαφορά εμπρός! Πολλές πτώσεις στην ζέστη και τον αέρα που είχε το Portimao σηματοδότησαν την πορεία των υπολοίπων στην βαθμολογία του πρωταθλήματος, όχι τόσο στο αποτέλεσμα του αγώνα για την πρώτη θέση που κλείδωσε από την εκκίνηση!

Με τον Rea να φεύγει εμπρός στην εκκίνηση μαζί με τον Razgatlioglu που ήταν μόνιμα δεύτερος στην Πορτογαλία, ο Redding κατάφερε αυτή την φορά να πάρει την τρίτη θέση σε αναμέτρηση με τον Baz. Αυτό έδινε εκείνη την στιγμή την εντύπωση πως ο Redding ετοίμαζε την πολυπόθητη απάντηση στον Rea. Αμέσως είχαμε πτώσεις στην μάχη για την τέταρτη θέση με τον Baz να εγκαταλείπει τον αγώνα έχοντας ξεκινήσει από μία από τις καλύτερες θέσεις που είχε. Ο Redding πήρε την δεύτερη θέση και το βάθρο ξεχώρισε εμπρός χτίζοντας διαφορά από τους υπόλοιπους με τον Rea να ανοίγει πολύ την ψαλίδα. Μόλις στον πέμπτο γύρο θα ερχόταν η ανατροπή για την κατάταξη έτσι όπως την είχαμε δει αυτές τις ημέρες, καθώς ο Razgatlioglu έπεσε και παρόλο που κατάφερε να συνεχίσει, ήταν στην 15η θέση αδυνατώντας να ανακάμψει για το βάθρο.

Τον χορό των πτώσεων θα τον συνέχιζε ο Lowes, εγκαταλείποντας, ενώ ο van der Mark θα κατάφερνε να πλησιάσει τον Redding. Ο van der Mark δεν θα κατάφερνε να απειλήσει τον Redding και λίγο αργότερα, πάλι με τον ίδιο τρόπο όπως και οι υπόλοιποι, ο Haslam θα σημείωνε πτώση. Οι συνεχείς επιθέσεις δεν βοήθησαν τον Redding να κρατήσει λάστιχο, αν και αυτό δεν σημαίνει κάτι για το αποτέλεσμα απέναντι στον Rea από την στιγμή που όταν το λάστιχο ήταν καινούριο και η Ducati στην δεύτερη θέση, η Kawasaki εμπρός είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο αυξάνοντας την διαφορά.

Ήταν όμως αρκετό αυτό για να αρχίσουν τα λάθη για τον Redding που τα εκμεταλλεύτηκε ο van der Mark για να περάσει μπροστά. Το σκηνικό αυτό θυμίζει λίγο αυτό που έγινε σήμερα στα MotoGP ανάμεσα σε Pol Espargaro και Zarco με τον Stoner από το Twitter να αυξάνει την ένταση δίνοντας άκυρο στην απόφαση των κριτών να τιμωρήσουν τον Zarco. Το πρόβλημα είναι πως σε αυτές τις περιπτώσεις, σε ένα καθαρά αγωνιστικό συμβάν δηλαδή, οι κριτές κοιτούν ποιος είναι πιο μπροστά. Στα MOTUL WSBK σήμερα αυτό ήταν πιο ξεκάθαρο από τα MotoGP και ο Redding δεν έπεσε επάνω στον van der Mark αλλά άφησε την θέση να φύγει. Λίγο παρακάτω ένα άλλο λάθος του van der Mark θα επέτρεπε τον Redding να περάσει ξανά δεύτερος και να κρατήσει την θέση αυτή, με τεράστια διαφορά από τον άπιαστο εμπρός Rea.

Ο Rea πέρασε μετά από αυτούς τους αλάνθαστους αγώνες μπροστά σε βαθμολογία πρωταθλήματος, αν και ο Redding δείχνει πως δεν έχει διάθεση να αφήσει κάτι τέτοιο αναπάντητο…

Θέση
N#
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
1
J. REA
Kawasaki ZX-10RR
 
2
45
S. REDDING
Ducati Panigale V4 R
4.360
3
60
M. VAN DER MARK
Yamaha YZF R1
4.453
4
7
C. DAVIES
Ducati Panigale V4 R
3.910
5
19
A. BAUTISTA
Honda CBR1000RR-R
10.336
6
21
M. RINALDI
Ducati Panigale V4 R
12.566
7
66
T. SYKES
BMW S1000 RR
14.565
8
54
T. RAZGATLIOGLU
Yamaha YZF R1
26.231
9
64
F. CARICASULO
Yamaha YZF R1
28.103
10
36
L. MERCADO
Ducati Panigale V4 R
32.926
11
31
G. GERLOFF
Yamaha YZF R1
33.229
12
50
E. LAVERTY
BMW S1000 RR
46.555
13
91
L. HASLAM
Honda CBR1000RR-R
46.573
14
33
M. MELANDRI
Ducati Panigale V4 R
49.902
15
20
S. BARRIER
Ducati Panigale V4 R
52.293
16
23
C. PONSSON
Aprilia RSV4 1000
1'05.643
17
63
L. GABELLINI
Honda CBR1000RR-R
1'06.784
18
13
T. TAKAHASHI
Honda CBR1000RR-R
1'14.503
RET
12
X. FORES
Kawasaki ZX-10RR
5 Laps
RET
22
A. LOWES
Kawasaki ZX-10RR
12 Laps
RET
77
M. SCHEIB
Kawasaki ZX-10RR
19 Laps
RET
76
L. BAZ
Yamaha YZF R1
 

 

Ετικέτες

Επίδειξη ισχύος απ' την Ducati Aruba.it στην παρουσίασή της!

Πιο αποφασισμένοι από ποτέ!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/2/2020

Το εργοστάσιο απ’ το Borgo Panigale, πραγματοποίησε χθες την παρουσίαση της Aruba.it Racing – Ducati team στην Imola. Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες, όπως η Honda που παρουσίασε την εργοστασιακή της ομάδα στα MotoGP στην Ινδονησία επειδή αποτελεί μια σημαντική αγορά για αυτήν, η Ducati τόσο στα Superbike όσο και στα MotoGP παρουσίασε τις ομάδες της στην έδρα της, την Ιταλία.

Εξάλλου, η Ducati είναι μια απ’ τις εταιρείες με το πιο φανατικό κοινό και δεν θα μπορούσε να στερήσει τη χαρά απ’ τους Ducatisti να δουν από κοντά τη νέα της ομάδα στα Superbikes. Η Imola, είναι κατ’ εξοχήν μια πίστα με ιδιαίτερη σημασία για το εργοστάσιο απ’ τη Bologna, αφού το 1972, όταν πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας Imola 200, πήρε τη νίκη με τον Paul Smart. Αργότερα το 2006, η Ducati δημιούργησε την Paul Smart 1000 Limited Edition, σε μόλις 2.000 αντίτυπα, τιμώντας τον αναβάτη της.

Παρόντες στην παρουσίαση ήταν σύσσωμοι όλοι οι άνθρωποι της Ducati, απ’ τον CEO του ιταλικού εργοστασίου, Claudio Domenicali, τον CEO της Aruba S.p.A. και διευθυντή της ομάδας Aruba.it Racing – Ducati, Stefano Cecconi, τον General Manager της Ducati Corse Luigi Dall’Igna, τον Sporting Director της Ducati Corse, Paolo Ciabatti, τον Team Manager της Aruba.it Racing – Ducati, Serafino Foti, τον SBK Technical Coordinator Ducati Corse, Marco Zambenedetti και τέλος τον ιδιοκτήτη της Feel Racing, Daniele Casolari.

Για το 2020 η ομάδα κράτησε την ίδια χρωματική ταυτότητα με μικρές διαφορές, ενώ ο πύργος της πίστας ήταν και αυτός ντυμένος με τα χρώματά της! “Με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζω την εργοστασιακή ομάδα της Ducati στα Superbikes εδώ στην Imola, την καρδιά του Motor Valley, που βρίσκεται μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά απ’ το εργοστάσιό μας στο Borgo Panigale,” δήλωσε ο Domenicali. Στο περσινό πρωτάθλημα η Aruba.it κατάφερε συνολικά να κερδίσει 17 αγώνες και να συμβάλλει στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας της. “Η νέα V4S του 2020 είναι πλέον διαθέσιμη παγκοσμίως και έχει τα ίδια αεροδυναμικά βοηθήματα με την V4R,” είπε ο CEO της Ducati, θέλοντας να τονίσει πως  οι μοτοσυκλέτες παραγωγής του ιταλικού εργοστασίου έχουν αγωνιστικά γονίδια.

Από την άλλη, ο Dall’Igna ανέφερε: “Τους τελευταίους μήνες συνεχίσαμε να δουλεύουμε εντατικά πάνω στην ανάπτυξη της V4R, παρότι ήταν αρκετά ανταγωνιστική πέρσι, καθώς πιστεύουμε πως το επίπεδο του ανταγωνισμού στο φετινό πρωτάθλημα θα είναι ιδιαίτερα αυξημένο, λόγω των νέων μοτοσυκλετών που ετοίμασαν οι αντίπαλοί μας. Η τελευταία φορά που πήραμε το πρωτάθλημα στα Superbikes ήταν το 2011 και φέτος στοχεύουμε στο να ξαναφέρουμε το κύπελλο στο εργοστάσιό μας. Έχουμε δύο πολύ ταλαντούχους αναβάτες με μεγάλα κίνητρα. Ο Davies είναι μαζί μας τα τελευταία επτά χρόνια και αποτελεί τον πυλώνα της ομάδας, ενώ ο Scott που έγινε πρωταθλητής στα BSB πέρσι, ήταν πολύ ανταγωνιστικός κατά της διάρκεια των επίσημων δοκιμών.”

Φέτος, είναι η πρώτη χρονιά που ο Davies θα βρεθεί στη σέλα της V4R και δεν θα έχει κάποιο τραυματισμό να τον ταλαιπωρεί. Ο Ουαλός το 2019 ήταν αρκετά ανταγωνιστικός απ’ το δεύτερο μισό της σεζόν, αφού τερμάτιζε συνήθως εντός της πεντάδας. “Η φυσική μου κατάσταση και η αίσθηση που έχω πάνω στη μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλύτερη απ’ ότι πέρσι,” δήλωσε ο Davies και περιμένουμε από αυτόν ένα δυναμικό ξεκίνημα φέτος.

Ο Scott Redding θα προσπαθήσει να κερδίσει όσους περισσότερους από τους πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος μπορεί και να δημιουργήσει μια μεγάλη βαθμολογική διαφορά, επειδή οι επόμενοι αγώνες θα πραγματοποιηθούν σε πίστες που δεν έχει ξαναδογήσει. Το ίδιο είχε προσπαθήσει να κάνει και ο Bautista πέρσι, όμως ο αγώνας στην Imola αποτέλεσε την αρχή της φθίνουσας πορείας του καθώς δεν είχε εμπειρία από την συγκεκριμένη πίστα ο Ισπανός αναβάτης. “Είμαι πολύ ικανοποιημένος από αυτά που πετύχαμε κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για τον τρόπο που εργάστηκε και για την αυτοπεποίθηση που μου έδωσε. Ένα σημαντικό κίνητρο είναι πως όλοι έχουμε τον ίδιο στόχο. Σχετικά με τους Ducatisti, γνωρίζω το πάθος που τρέφουν για την Ducati και υπόσχομαι πως θα καταβάλω το 100% των δυνατοτήτων για να φέρω το Κύπελλο του πρωταθλήματος, πίσω στη Bologna,”δήλωσε ο Redding.

Ετικέτες