MOTUL WSBK Sandro Cortese: «Είμαι τυχερός που ζω»

Δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/9/2020

Ο Γερμανός, παγκόσμιος πρωταθλητής Moto3 το 2012 με KTM, και παγκόσμιος πρωταθλητής 2018 στην WSSP, είχε ατύχημα στο τελευταίο γύρο του πρώτου αγώνα στο Portimao και από την πρώτη στιγμή φάνηκε πως δεν θα ήταν κάτι απλό, καθώς έφυγε από την τεχνική και εντυπωσιακή πίστα της Πορτογαλίας με ελικόπτερο.

Χειρουργήθηκε εσπευσμένα στο Faro, μία μικρή παραθαλάσσια πόλη, τουριστικό προορισμό για όλη την Ευρώπη, που είναι πολύ κοντά στην πίστα. Είχε κάταγμα σπονδύλων, σπασμένα πλευρά, ρίξη χιαστού και κάταγμα ποδιού τα οποία έμειναν όλα για να φτιαχτούν αργότερα στην Γερμανία, εκτός από το σπάσιμο στην σπονδυλική στήλη που απαιτούσε άμεση χειρουργική αποκατάσταση. Η σφοδρή πτώση δεν καταγράφηκε από τις κάμερες και ο Cortese έχει μεικτές αναμνήσεις από το περιστατικό, για το οποίο οι γιατροί του είπαν πως είναι τυχερός που ζει, κι έπειτα διπλά τυχερός που θα περπατήσει ξανά.

"Οι πρώτες τρεις εβδομάδες ήταν πολύ δύσκολες και δεν μπορούσα να κοιμηθώ εξαιτίας του πόνου από τα σπασμένα πλευρά, ενώ υπήρχε και πολύ αίμα στους πνεύμονες. Πραγματοποιώ συνέχεια τεστ για να δούμε πόσο μεγάλη είναι η ζημιά στο νεύρο, αλλά το θετικό είναι πως τελικά θα καταφέρω να περπατήσω και όλα θα περάσουν, χωρίς να παραμείνει κάποιο πρόβλημα. Στο τέλος της τρέχουσας σεζόν υπολογίζω πως θα μπορώ να περπατήσω, που σημαίνει πως και η επόμενη σεζόν είναι δύσκολη για εμένα. Έχασα πολύ μυϊκή μάζα με το να μην κινούμαι αλλά δεν έχω κανένα παράπονο, από την στιγμή που μετά βίας σώθηκα και από θαύμα περπατάω, για αυτό και είμαι ευγνώμων στο Θεό. Πέρασα τον μεγαλύτερο τραυματισμό της καριέρας μου και ευτυχώς θα καταφέρω να περπατήσω ξανά φυσιολογικά…"

Ο Cortese αγωνίζεται τώρα στην μεγάλη κατηγορία με την Kawasaki. Το 2019 ήταν στην GRT Yamaha, ενώ το 2018 πήρε τον τίτλο στο WSSP. Είναι τριάντα ετών και αγωνίζεται από 9 ετών…

Ετικέτες

Motul WSBK: Ανανέωσε με το HRC ο Haslam!

Haslam και Honda μαζί και το 2021
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/10/2020

Το HRC ανακοίνωσε πριν από λίγο την ανανέωση του συμβολαίου του Leon Haslam, ο οποίος θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τα χρώματα της Honda στο Motul WSBK και για το 2021.

Ο Haslam μπήκε στο Team HRC Factory Team στα τέλη της περασμένης χρονιάς, συμβάλλοντας σημαντικά στην εξέλιξη του project της Honda με το νέο CBR1000RR-RW SP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes. Η φετινή χρονιά όμως, λόγω του ξεσπάσματος της πανδημίας, δεν πρόσφερε το έδαφος για ουσιαστικά αποτελέσματα, γι' αυτό και η ομάδα έσπευσε να ανανεώσει το συμβόλαιό του, ώστε να παραμείνει team mate του Ισπανού Alvaro Bautista Και την επόμενη χρονιά.

Ο Haslam δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος γι' αυτή την συμφωνία, λέγοντας πως η φετινή χρονιά είχε πολλούς περιορισμού λόγω των μέτρων κατά του κορωνοϊού, αλλά η δυναμική που έχει η μοτοσυκλέτα της Honda ήταν εμφανής από την αρχή. Η συνέχιση της εξέλιξης του Fireblade είναι θεμελιώδης και πιστεύει ότι μέσα στο 2021 θα καταφέρει να βελτιωθεί και ο ίδιος ανεβαίνοντας στα βάθρα των αγώνων της επόμενης σεζόν.

Ο Yoshishige Nomura, Πρόεδρος του Honda Racing Corporation, είπε θεωρεί ότι ο Halsam είναι ένας έμπειρος αναβάτης με μεγάλο κίνητρο, απόλυτα αφοσιωμένος στο έργο της εταιρείας, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Δήλωσε επίσης πως η ανακοίνωση της επέκτασης του συμβολαίου, θα επιφέρει την συνέπεια και την συνέχεια του project της Honda στα Superbikes, με απώτερο στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

 

 

Ετικέτες