MOTUL WSBK: Σε καλή κατάσταση ο Tom Sykes, με κάταγμα στα πλευρά ο Chaz Davies

Πολλές οι πτώσεις στην Catalunya
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/9/2021

Ο γύρος της Catalunya στιγματίστηκε από τις πολλές πτώσεις για τα WSBK, τόσο στο βρεγμένο όσο και στο στεγνό κατά τον δεύτερο αγώνα που βγήκαν οι κόκκινες σημαίες για το περιστατικό ανάμεσα σε Mahias και Sykes με τον δεύτερο να μην σηκώνεται αμέσως και να δέχεται τις πρώτες βοήθειες επί τόπου πριν μεταφερθεί στο ιατρείο της πίστας και από εκεί σε νοσοκομείο της Βαρκελώνης. Ήταν η δεύτερη πτώση του αγώνα που έφερε αμέσως τις κόκκινες σημαίες μιας και ο Sykes δεν μπορούσε να σηκωθεί, έχοντας ευτυχώς τις αισθήσεις του.

Ταυτόχρονα ήταν και η δεύτερη πτώση του Sykes εκείνη την ημέρα μιας και είχε προηγηθεί η πτώση στον superpole που προκάλεσε ο συναθλητής του στην ομάδα, van der Mark ζητώντας συγνώμη και αναγνωρίζοντας πως έκανε ένα χαζό λάθος, όπως ο ίδιος το χαρακτήρισε.

Στο νοσοκομείο της Βαρκελώνης ο Sykes διαγνώστηκε με διάσειση και αναμένεται να δουν οι γιατροί τις επόμενες ημέρες αν με βεβαιότητα θα μπορέσει να βρίσκεται στην Jerez ή όχι.

Αντιθέτως η επιστροφή του Davies στον αγώνα της Jerez κρίνεται δύσκολο να γίνει καθώς έχει κατάγματα σε δύο πλευρά και καθώς δεν υπάρχει κενό μέχρι τον επόμενο αγώνα, θεωρείται βέβαιο πως δεν υπάρχει το χρονικό περιθώριο να αναρρώσει. Στο περιστατικό με τον Davies στον superpole αγώνα εμπλέκεται και ο Lucas Mahias που κατάφερε να συνεχίσει στον δεύτερο αγώνα της Κυριακής και έπεσε μπροστά του ο Sykes χωρίς να μπορεί να τον αποφύγει. Και στις δύο περιπτώσεις βγήκε η κόκκινη σημαία διακόπτοντας τους αγώνες καθώς χρειαζόταν η συνδρομή ασθενοφόρου. Μαζί με τα παραπάνω και ο Lowes αναμένει να δει αν θα μπορέσει να συνεχίσει για την Jerez μετά τον τραυματισμό του στον καρπό από πτώση που προηγήθηκε των Sykes και Mahias και εμπλέκονταν ο Haslam και ο Lachlan Epis.

Ευχόμαστε καλή και γρήγορη ανάρρωση σε όλους…

Το περιστατικό με τον Lowes:

Χτύπησαν άσχημα τον Anthony Gobert

Δεν μπορούσαν να τον αναγνωρίσουν οι γιατροί…
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/6/2019

Ο Anthny Gobert, γνωστός και ως "Go Show" όπως ήταν το παρατσούκλι λόγω της θεαματικής του οδήγησης, είναι ένας από τους θρυλικούς αναβάτες του παγκόσμιου πρωταθλήματος WSBK, της δεκαετίας του '90, ενώ είχε δοκιμάσει την τύχη και στα GP. Ο Αυστραλός αναβάτης έχει μείνει στην Ιστορία, όντας ο νεότερος στην ιστορία του θεσμού που πήρε την pole position και κέρδισε αγώνα (το 1994 στο Phillip Island, όντας 19 ετών). Το 2000 επέστρεψε στο WSBK με την Bimota, κερδίζοντας μάλιστα κι ένα σκέλος πάλι στο Phillip Island, με την εταιρεία να δίνει το όνομά του στο μοντέλο παραγωγής SB8K. Έκτοτε είχε συμμετοχές ως wild card, ενώ είχε και θέματα με το νόμο (είχε συλληφθεί για μικροκλοπές), αλλά και με τη χρήση ναρκωτικών ουσιών.


Πριν από λίγες μέρες όμως, ο Gobert ήταν πρωταγωνιστής κι ενός άσχημου περιστατικού, αφού κατέληξε χτυπημένος στο νοσοκομείο, σε κατάσταση μάλιστα που να μην μπορεί να αναγνωριστεί από τους γιατρούς. Πιο συγκεκριμένα, από την ανακοίνωση που έδωσε στην δημοσιότητα ο αδερφός του Aaron, μάθαμε ότι ο Anthony Gobert είχε βγει για φαγητό όταν τον πλησίασε ένας μεθυσμένος και τον ρώτησε αν είναι ο "Go Show". Ο Anthony του απάντησε ότι όντως ήταν αυτός κι ότι εκείνη την στιγμή τον διέκοψε από το φαγητό του. Στην συνέχεια ο μεθυσμένος επέστρεψε με μερικούς φίλους του και ξεκίνησε ένας καβγάς, με τον Gobert να ρίχνει κάτω έναν από αυτούς. Οι φίλοι του μεθυσμένου ακολούθησαν τον Gobert μέχρι το σπίτι του, όπου εισέβαλλαν σπάζοντας την πόρτα και άρχισαν να τον χτυπούν με ρόπαλα του μπέιζμπολ. Έφτασε στο νοσοκομείο σχεδόν ετοιμοθάνατος και μπήκε αμέσως στην ΜΕΘ, όπου οι γιατροί δεν ήξεραν ποιος είναι. Όταν αργότερα μπόρεσε να μιλήσει, οι άνθρωποι του νοσοκομείου έψαξαν και βρήκαν τους συγγενείς τους και τους ενημέρωσαν για όσα είχαν συμβεί. Αυτή τη στιγμή είναι σε άσχημη κατάσταση αλλά δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή του. Σύντομα θα βγει και άλλο ιατρικό ανακοινωθέν που θα δίνει νέα στοιχεία για την κατάσταση της υγείας του.