MOTUL WSBK: Σε καλή κατάσταση ο Tom Sykes, με κάταγμα στα πλευρά ο Chaz Davies

Πολλές οι πτώσεις στην Catalunya
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/9/2021

Ο γύρος της Catalunya στιγματίστηκε από τις πολλές πτώσεις για τα WSBK, τόσο στο βρεγμένο όσο και στο στεγνό κατά τον δεύτερο αγώνα που βγήκαν οι κόκκινες σημαίες για το περιστατικό ανάμεσα σε Mahias και Sykes με τον δεύτερο να μην σηκώνεται αμέσως και να δέχεται τις πρώτες βοήθειες επί τόπου πριν μεταφερθεί στο ιατρείο της πίστας και από εκεί σε νοσοκομείο της Βαρκελώνης. Ήταν η δεύτερη πτώση του αγώνα που έφερε αμέσως τις κόκκινες σημαίες μιας και ο Sykes δεν μπορούσε να σηκωθεί, έχοντας ευτυχώς τις αισθήσεις του.

Ταυτόχρονα ήταν και η δεύτερη πτώση του Sykes εκείνη την ημέρα μιας και είχε προηγηθεί η πτώση στον superpole που προκάλεσε ο συναθλητής του στην ομάδα, van der Mark ζητώντας συγνώμη και αναγνωρίζοντας πως έκανε ένα χαζό λάθος, όπως ο ίδιος το χαρακτήρισε.

Στο νοσοκομείο της Βαρκελώνης ο Sykes διαγνώστηκε με διάσειση και αναμένεται να δουν οι γιατροί τις επόμενες ημέρες αν με βεβαιότητα θα μπορέσει να βρίσκεται στην Jerez ή όχι.

Αντιθέτως η επιστροφή του Davies στον αγώνα της Jerez κρίνεται δύσκολο να γίνει καθώς έχει κατάγματα σε δύο πλευρά και καθώς δεν υπάρχει κενό μέχρι τον επόμενο αγώνα, θεωρείται βέβαιο πως δεν υπάρχει το χρονικό περιθώριο να αναρρώσει. Στο περιστατικό με τον Davies στον superpole αγώνα εμπλέκεται και ο Lucas Mahias που κατάφερε να συνεχίσει στον δεύτερο αγώνα της Κυριακής και έπεσε μπροστά του ο Sykes χωρίς να μπορεί να τον αποφύγει. Και στις δύο περιπτώσεις βγήκε η κόκκινη σημαία διακόπτοντας τους αγώνες καθώς χρειαζόταν η συνδρομή ασθενοφόρου. Μαζί με τα παραπάνω και ο Lowes αναμένει να δει αν θα μπορέσει να συνεχίσει για την Jerez μετά τον τραυματισμό του στον καρπό από πτώση που προηγήθηκε των Sykes και Mahias και εμπλέκονταν ο Haslam και ο Lachlan Epis.

Ευχόμαστε καλή και γρήγορη ανάρρωση σε όλους…

Το περιστατικό με τον Lowes:

Χάνει και το Misano o Eugene Laverty

Ο Lorenzo Zanetti στη θέση του
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

20/6/2019

Ο τραυματισμός του Eugene Laverty κατά τη διάρκεια των δοκιμαστών στην Imola, δεν λέει να γίνει μια πικρή ανάμνηση. Ο Ιρλανδός αναβάτης έχει πάνω από ένα μήνα, που έσπασε και τους δύο του καρπούς απ’ το highside και παρότι ο Δρ. Xavier Mir, που δεν είναι ένας απλός γιατρός, αλλά ο επίσημος γιατρός των αγωνιζομένων με ειδικότητα στην τραυματολογία και ορθοπεδική χειρουργική, ανέλαβε την περίπτωσή του, δεν έχει καταφέρει να αναρρώσει τελείως. Κατά τη διάρκεια της εξέτασής του απ’ την επιτροπή των αγώνων, κρίθηκε για ακόμη μια φορά ακατάλληλη η φυσική του κατάσταση για να συμμετέχει στο Misano, λόγω των χεριών του.

Ο Laverty πόνταρε πως θα ήταν έτοιμος για τον αγώνα του Misano καθώς είχαν περάσει 12 μέρες απ’ τον αγώνα της Jerez και 42 απ’ τότε που τραυματίστηκε. Τα κατάγματα στα οστά του καρπού συνήθως θέλουν 30 μέρες για να θεραπευτούν με γυψονάρθηκα που χρησιμοποιείται σε συνηθισμένες περιπτώσεις. Επειδή όμως οι τραυματισμοί των αναβατών δεν θεωρούνται σε καμία περίπτωση συνηθισμένοι, ανεξαρτήτου της βαρύτητάς τους, οι θεραπείες που κάνουν είναι τελείως διαφορετικές και άκρως εξειδικευμένες. Συγκεκριμένα μάλιστα, μπορείτε να διαβάσετε εδώ τόσο για τον Δρ. Xavier Mir όσο και την Clinica Mobile που είναι υπεύθυνη πλέον για τη θεραπεία όλων των αγωνιζόμενων, τόσο των MotoGP όσο και των WSBK και χάρη στην εμπειρία της κάνει θαύματα με την ταχεία αποκατάσταση των τραυμάτων, επιτρέποντας στους αναβάτες να ξαναμπούν στη μάχη μέσα σε ελάχιστο διάστημα.

Δυστυχώς η υπόθεση του Laverty δεν είναι μια απ’ αυτές, καθώς παρ' όλη τη φροντίδα που έλαβε, τα πολλαπλά κατάγματα και στους δυο καρπούς δεν έχουν αποκατασταθεί πλήρως. Γι' αυτό το λόγο, η Team Goeleven αποφάσισε για τον αγώνα του Misano, να μην χρησιμοποιήσει για τρίτη φορά τον Tom Bridewell, αλλά τον Ιταλό Lorenzo Zanetti (Motocorsa Racing), που στην Imola είχε τερματίσει εντός δεκάδας, οδηγώντας την V4 R ως μη εργοστασιακός αναβάτης.

Σε δηλώσεις του ο Zanetti είπε: “Το να αντικαθιστάς έναν τραυματισμένο αναβάτη δεν είναι ποτέ ωραίο, κανείς δεν θέλει να είναι σε αυτή τη θέση, αλλά είναι μέρος των αγώνων. Χαίρομαι που η Ducati και η Team Goeleven με προτίμησαν. Θα προσπαθήσω στον αγώνα του Misano να συνεισφέρω στην ομάδα με την εμπειρία μου ως δοκιμαστής της Ducati.” Δεν παρέλειψε να τονίσει μάλιστα πως το να πάει ένας αναβάτης από μια ομάδα σε άλλη αποτελεί πρόκληση, όμως παραμένει αισιόδοξος για τον αγώνα αυτού του σαββατοκύριακου στο Misano. “Είναι η πρώτη μου ευκαιρία να δουλέψω με την Team Goeleven και με μια V4 R αρκετά διαφοροποιημένη απ’ αυτή χρησιμοποιώ στις δοκιμές, αλλά κι έτσι θα μπορέσω να προσφέρω αρκετά δεδομένα και προτάσεις για την εξέλιξή της, με αναλυτικές οδηγίες. Ο αγώνας στην έδρα μου, μπροστά σε τόσους θεατές με μια ιταλική μοτοσυκλέτα και ομάδα, είναι υπέροχο και δεν θα μπορούσα να ζητήσω περισσότερα από αυτή την εξαιρετική ευκαιρία.”

Το γεγονός ότι ο Laverty χάνει ακόμη έναν γύρο του πρωταθλήματος, έχει πολλές επιπτώσεις τόσο στη βαθμολογία του όσο και στη αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα του, καθώς όσο καιρό παραμένει μακριά απ’ τη σέλα της, θα θέλει όλο και περισσότερο χρόνο εξοικείωσης μετά την επιστροφή του.

Ετικέτες