MOTUL WSBK: Teruel 2ος αγώνας – Rea ο μαχητής!

Ξεχωρίζει ο Rinaldi στην Ducati!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

6/9/2020

Θα περίμενε κανείς πως μετά από τόσους αγώνες στην ίδια πίστα, όσο δύσκολη και απαιτητική κι αν είναι αυτή, οι αναβάτες θα είχαν πλέον μία σαφή και ξεκάθαρη εικόνα για την επιλογή ελαστικού. Το Aragon είναι τεράστιο και επιτρέπει υψηλές ταχύτητες, αλλά με 74 γύρους στην ίδια πίστα θα πρέπει να ξέρουν όλοι πολύ καλά τι λάστιχα πρέπει να βάλουν. Το αποτέλεσμα δείχνει πως τουλάχιστον ένας, έκανε καλύτερη επιλογή από τους υπόλοιπους…

Συνολικά δύο αναβάτες δεν έβαλαν το superpole ελαστικό, ο Rea και ο Davies. O Rea κέρδισε μία σκληρή μάχη με τον Rinaldi και η επιλογή ελαστικού έπαιξε ένα μέρος του λόγου… Ο Redding είπε αργότερα πως δεν είχε ελαστικό γιατί βασίστηκε στο γεγονός πως εξαιτίας του μήκους της πίστας κάνεις λίγους γύρους άρα οι πλαϊνές γόμες στο superpole ελαστικό θα άντεχαν χωρίς σοβαρές απώλειες πρόσφυσης, αλλά όπως αποδείχτηκε έκανε λάθος.

Ο αγώνας ξεκίνησε έντονα: Όπως και εχθές, ο Rea έκανε εξαιρετική εκκίνηση αλλά ο Redding δεν άφησε περιθώριο και πέρασε, με τον Rinaldi να ακολουθεί τον Rea με τάση να επαναλάβει τον χθεσινό θρίαμβο. Η τριάδα ξεχώρισε αμέσως, με τον Bautista και τον Davies να ακολουθούν και τους Razgatlioglu, Haslam, Lowes και van der Mark να κλείνουν –πρακτικά- την πρώτη δεκάδα.

Ο Rea έκανε νωρίς ένα λάθος ανοίγοντας γραμμή και τελευταία στιγμή κατάφερε να κρατήσει τον Rinaldi πίσω, καθώς ο αναβάτης της Ducati έσπευσε να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία. Η άλλη Ducati εμπρός έκανε εκείνη την στιγμή τον ταχύτερο γύρο και όλα έδειχναν πως θα μπορούσαν να εξελιχθούν όπως εχθές, όταν η Ducati έφυγε άπιαστη μπροστά, με την διαφορά πως τώρα ο Redding δεν ξεκολλούσε.

Πίσω του οι άλλοι δύο έκαναν τους ταχύτερους γύρους του αγώνα με τελικό νικητή του χρονόμετρου, τον Rinaldi. Το αποτέλεσμα ήταν η τριάδα να μην αραιώνει μεταξύ της, αλλά να ξεμακραίνει από τον Bautista που ήταν τέταρτος. Πίεσε ο αναβάτης της Honda στον πέμπτο γύρο να ακολουθήσει και στην ένατη στροφή το παρά έκανε, σημειώνοντας άλλη μία πτώση στο Aragon… Μαζί και ο Sykes που εγκατέλειψε…

Αργά ή γρήγορα η μάχη μπροστά θα ξεσπούσε, όπως και έγινε με αρχή τον έκτο γύρο όταν ο Rea επιτέθηκε, αλλά ο Redding έξυπνα και αποφασιστικά υπεραμύνθηκε της θέσης του και στην μάχη ο Rinaldi κατάφερε να περάσει και αυτός, αφήνοντας τον Rea στην τρίτη θέση.

Όπως ήταν αναμενόμενο ο χθεσινός -με τεράστια διαφορά- νικητής, δεν έμεινε εκεί και κατευθείαν προσπάθησε να περάσει τον Redding με σκοπό να επαναλάβει τον χθεσινό θρίαμβο. Ο Redding πάλεψε αλλά στο τέλος ο Rinaldi πήγε πρώτος και πολύ γρήγορα η Kawasaki ήρθε να επιτεθεί στα φρένα με τον Rea να καταφέρνει να κερδίσει ξανά την δεύτερη θέση και οι Ducati να έχουν αλλάξει μεταξύ τους την πρώτη και την τρίτη θέση στον αγώνα.

Αυτή η κατάταξη ταυτίζεται με ένα σημείο του χρόνου στο χθες, πριν ο Rinaldi εξαφανιστεί μπροστά κι αυτό ο Rea δεν θα άφηνε να συμβεί. Για αυτό και μας χάρισε ορισμένες απίστευτες σκηνές!

Επί πέντε γύρους ο Rea ανέπνεε τα καυσαέρια του Rinaldi οδηγώντας κολλημένος πίσω του. Ποντάριζε στο διαφορετικό ελαστικό και στο γεγονός πως ο Rinaldi δεν θα κατάφερνε να αμύνεται για πάντα. Ήδη ο Redding είχε χάσει την ευκαιρία να αλλάξει την θέση του στο βάθρο καθώς οι εμπρός ξεμάκραιναν σε κάθε γύρο!

Ο Davies θα σημείωνε πτώση από την τέταρτη θέση αφήνοντας τον Haslam να ανέβει χωρίς μάχη και να κρατήσει την θέση του οδηγώντας μόνος από την στιγμή που ο Lowes είχε μείνει πίσω και ο Redding ούτε που φαινόταν μπροστά του…

Τέσσερις γύρους πριν το τέλος ο Rea άρχισε να προετοιμάζεται για την τελική του επίθεση και να ζορίζει τον Rinaldi να κάνει το λάθος. Αντί για αυτό όμως, έκανε ο ίδιος το λάθος προσπαθώντας να περάσει και βγαίνοντας βαθιά στο ακάθαρτο κομμάτι της πίστας εκτός γραμμής τελείως. Η διαφορά όμως που είχε στηθεί ήταν αρκετή για να διατηρήσει την θέση του και να μην τον προσπεράσει ο Redding ενώ λίγο αργότερα ο Rea κατάφερε να πιάσει ξανά τον Rinaldi. Τόσο μεγάλη ήταν η διαφορά του ελαστικού. Στην επόμενη προσπάθεια, μόλις ενάμισι γύρο πριν τον τελευταίο, ο Rea ξανά κάνει την κίνησή του και αυτή την φορά κερδίζει τον Rinaldi. Γρήγορα προσπάθησε να φτιάξει μία απειροελάχιστη απόσταση ώστε να μην τον περάσει η Ducati στην ευθεία και οδηγώντας στο απόλυτο όριο κρατήθηκε μπροστά από τον Rinaldi!

Ήταν μία πολύ δύσκολη νίκη για τον Rea, κερδίζοντας τον αναβάτη και την μοτοσυκλέτα που εχθές του είχαν κάνει μία διαφορά πολλών δευτερολέπτων, πράγμα που πρακτικά σημαίνει διπλή νίκη!

Με την κίνηση αυτή ο Rea πήρε τώρα ένα προβάδισμα 36 βαθμών στο πρωτάθλημα και απέχει τέσσερις νίκες στην καριέρα του, πριν τις… εκατοστίσει! Η μακρά αυτή πίστα που στοίχησε πολλούς βαθμούς στον Redding βοήθησε τελικά τον Rinaldi, που με την ίδια μοτοσυκλέτα -με τον “motogp” Redding- κατάφερε να δυσκολέψει αλλά και να νικήσει και τον Rea, τουλάχιστον για μία φορά.

 

Θέση
N#
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
1
J. REA
Kawasaki ZX-10RR
 
2
21
M. RINALDI
Ducati Panigale V4 R
1.244
3
45
S. REDDING
Ducati Panigale V4 R
4.082
4
91
L. HASLAM
Honda CBR1000RR-R
9.357
5
22
A. LOWES
Kawasaki ZX-10RR
10.761
6
60
M. VAN DER MARK
Yamaha YZF R1
15.679
7
54
T. RAZGATLIOGLU
Yamaha YZF R1
16.897
8
76
L. BAZ
Yamaha YZF R1
22.541
9
64
F. CARICASULO
Yamaha YZF R1
22.650
10
31
G. GERLOFF
Yamaha YZF R1
22.854
11
50
E. LAVERTY
BMW S1000 RR
23.729
12
33
M. MELANDRI
Ducati Panigale V4 R
28.380
13
12
X. FORES
Kawasaki ZX-10RR
31.630
14
71
M. FERRARI
Ducati Panigale V4 R
44.264
15
40
R. RAMOS
Kawasaki ZX-10RR
48.200
16
13
T. TAKAHASHI
Honda CBR1000RR-R
49.080
RET
7
C. DAVIES
Ducati Panigale V4 R
6 Laps
RET
20
S. BARRIER
Ducati Panigale V4 R
8
RET
19
A. BAUTISTA
Honda CBR1000RR-R
13 Laps
RET
77
M. SCHEIB
Kawasaki ZX-10RR
2
RET
66
T. SYKES
BMW S1000 RR
 

 

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Αγόρασαν μέχρι και το 2030! Μακροπρόθεσμη ανανέωση της συνεργασίας για το όνομα!

Ανανέωση της στρατηγικής συνεργασίας WorldSBK – MOTUL, που επεκτείνει μία από τις πιο επιτυχημένες σχέσεις στην ιστορία του πρωταθλήματος
WSBK MOTUL Partnership till 2030
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/12/2025

Η MOTUL και το WorldSBK ανανεώνουν τη μακρόχρονη συνεργασία τους έως το 2030, επιβεβαιώνοντας τη βαθιά σύνδεση της εταιρείας με την κορυφαία διοργάνωση αγώνων μοτοσυκλετών παραγωγής.

Η MOTUL μετά από την εξασφάλιση της συνεργασίας της με τα MotoGP προχωρά και στην ανανέωση της συνεργασίας της με το WSBK, επίσης έως το 2030, παρατείνοντας μία από τις πιο επιτυχημένες και αναγνωρίσιμες συνεργασίες στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike.

Η MOTUL θα παραμείνει χορηγός τίτλου και το 2026, χρονιά που σηματοδοτεί τη δέκατη επέτειο της συνεργασίας της με το WorldSBK, διατηρώντας την έντονη παρουσία της σε ολόκληρη τη διοργάνωση. Για την περίοδο 2027–2030, η γαλλική εταιρεία λιπαντικών θα συνεχίσει ως κορυφαίος χορηγός της διοργάνωσης, ενώ θα είναι και κύριο χορηγός σε έναν αγώνα WorldSBK ανά σεζόν, εξασφαλίζοντας τη σταθερή και ισχυρή παρουσία της στο paddock.

Η ανανέωση της συμφωνίας σηματοδοτεί και την επιστροφή εκτεταμένων επιτόπιων καμπανιών από το 2026 και μετά, ενισχύοντας τη άμεση επαφή της MOTUL με τους φιλάθλους και την αγωνιστική κοινότητα.

WSBK Motul 2030

Η ενισχυμένη προβολή της εταιρείας θα συνεχιστεί μέσω διαφημίσεων περιμετρικά της πίστας, στα βάθρα απονομών και σε όλο το επίσημο υλικό του πρωταθλήματος. Παράλληλα, τα MOTUL Hospitality και Fan Zone booths θα δίνουν το “παρών” σε πέντε ευρωπαϊκούς γύρους ανά σεζόν, προσφέροντας premium εμπειρίες, ενώ η συνεργασία θα φιλοξενεί περισσότερους από 1.000 προσκεκλημένους κάθε χρόνο.

Η συμφωνία περιλαμβάνει επίσης παρουσία στο επίσημο πρόγραμμα του πρωταθλήματος, δράσεις στα social media και αποκλειστικό περιεχόμενο video που θα αναπτύσσεται καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.

Η ανανέωση αυτή βασίζεται σε σχεδόν μία δεκαετία κοινών επιτυχιών και επιβεβαιώνει τη θέση της MOTUL ως έναν από τους πιο αφοσιωμένους και αναγνωρίσιμους συνεργάτες του WorldSBK. Και οι δύο πλευρές μοιράζονται ένα κοινό όραμα που εστιάζει στην καινοτομία, την αυθεντικότητα και την εμπειρία των φιλάθλων, διασφαλίζοντας ότι η MOTUL παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένη με το DNA του WorldSBK.

WSBK Motul 2030

Η Andreea Culcea, υπεύθυνη επικοινωνίας της Motul, δήλωσε,
"Η ανανέωση της συνεργασίας μας με τη Dorna για τα MotoGP και το WorldSBK αποδεικνύει τη μακροπρόθεσμη δέσμευσή μας στον ανταγωνισμό και την καινοτομία. Η παρουσία μας στα κορυφαία πρωταθλήματα μοτοσυκλέτας παγκοσμίως μάς επιτρέπει να εκφράζουμε στην πράξη τι σημαίνει να είσαι συνδημιουργός της απόδοσης, δουλεύοντας δίπλα στους καλύτερους για να ξεπερνάμε διαρκώς τα όρια της τεχνολογίας και του πάθους."

Από την πλευρά του, ο Francesco Valentino, επικεφαλής του διαφημιστικού και εμπορικού τμήματος, ανέφερε:
"Κανένα άλλο Πρωτάθλημα δεν φέρνει τους φιλάθλους και τους προσκεκλημένους τόσο κοντά στην πραγματική ουσία των αγώνων, όσο το WorldSBK. Η MOTUL αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας του WorldSBK εδώ και πολλά χρόνια και αυτή η ανανεωμένη συμφωνία περνά τη συνεργασία μας σε μία νέα φάση, βασισμένη σε κοινές αξίες. Πέρα από τον ρόλο του χορηγού τίτλου της διοργάνωσης, αυτό που έχει πραγματικά σημασία είναι η δέσμευση της MOTUL να βρίσκεται εκεί όπου ζει το πάθος, στο paddock, στο Fan Zone και δίπλα στις ομάδες και τους αναβάτες. Αυτή η μακροπρόθεσμη ανανέωση υπογραμμίζει την αμοιβαία εμπιστοσύνη και τη φιλοδοξία μας να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε την εμπειρία του WorldSBK, πιο κοντά από ποτέ στους φιλάθλους."

 

Ετικέτες