Νέος αναβάτης Yamaha WSBK!

O Van Der Mark με Pata Yamaha το 2017
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/12/2016

Δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας από τότε που έπεσε η καρό σημαία στον δραματικό, τελευταίο αγώνα του 2016 στο Motul FIM παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes, αλλά αυτό το διάστημα για το αγωνιστικό στερέωμα μοιάζει με… αιώνας. Οι εξελίξεις τρέχουν με καταιγιστικό ρυθμό και οι δοκιμές για το 2017 έχουν ξεκινήσει ήδη.

Αυτές οι εξελίξεις περιλαμβάνουν και την επίσημη παρουσίαση από την Yamaha Motor Europe N.V. του Michael Van Der Mark, ο οποίος μαζί με τον Alex Lowes θα αποτελούν το δίδυμο των αναβατών της ομάδας Pata Yamaha Official WorldSBK.

Ο Ολλανδός αναβάτης έχει ολοκληρώσει ήδη δύο ιδιωτικές δοκιμές με την νέα του ομάδα μέσα στο Νοέμβριο, συμπληρώνοντας συνολικά 300 γύρους –τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένες συνθήκες.

Στην συνέντευξη που έδωσε στο επίσημο site της Yamaha Racing, ο "Magic Michael", όπως είναι το παρατσούκλι του, μίλησε για το πώς ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα στην ηλικία των 11 ετών, όταν κάθισε πάνω στην μοτοσυκλέτα του Valentino Rossi κατά τη διάρκεια του ολλανδικού ΤΤ που επισκέφθηκε ως θεατής και δήλωσε στον πατέρα του ότι θέλει να αρχίσει να αγωνίζεται.

Είπε ακόμη πως άλλαξε για πρώτη φορά μοτοσυκλέτα μετά από το 2011 (μέχρι τότε έτρεχε μόνο με Honda), θέλοντας μια καινούργια πρόκληση στην καριέρα του, ενώ η δυναμική του R1 που έχει διαπιστώσει στις πρώτες δοκιμές μ' αυτό του ενισχύει ακόμη περισσότερο το κίνητρο για την επόμενη χρονιά.

Τέλος, δήλωσε ότι βρίσκεται στην καλύτερη φυσική κατάσταση που είχε βρεθεί ποτέ και νιώθει έτοιμος για να μπει δυναμικά στο παιχνίδι με μοναδικό στόχο τις νίκες και τίποτε άλλο.

βρίσκεται στην καλύτερη φυσική κατάσταση που είχε βρεθεί ποτέ και νιώθει έτοιμος για να μπει δυναμικά στο παιχνίδι

 

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Χάνει και το Most ο Jake Dixon της Honda HRC – Στη θέση του ξανά ο Yuki Kunii

Η ατυχία συνεχίζεται για την ιαπωνική ομάδα
yuki-kunii
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/5/2026

Το επόμενο Σαββατοκύριακο (15-17/5) διεξάγεται ο 5ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στο Most της Τσεχίας και ο Jake Dixon δεν θα αγωνιστεί ούτε εκεί, καθώς δεν έχει αναρρώσει ακόμη. Στη θέση του θα αγωνιστεί ο Yuki Kunii.

Ο Ιάπωνας αναβάτης αντικατέστησε τον Dixon και στη Balaton Park, χωρίς όμως να καταφέρει να μαζέψει βαθμούς στο ντεμπούτο του στα WSBK, αφού τερμάτισε 21ος το Σάββατο και 16ος την Κυριακή. Οι συνθήκες δεν είναι καθόλου καλές φέτος για την ιαπωνική ομάδα, με τον Dixon να τραυματίζεται στο Phillip Island τον Φεβρουάριο πριν καν αρχίσει η σεζόν και τον Ταϊλανδό Somkiat Chantra πότε να πέφτει και πότε να τερματίζει στις τελευταίες θέσεις, ενώ ο παλαίμαχος Jonathan Rea είναι ο πιο πετυχημένος αναβάτης της, με 4 βαθμούς που πήρε αντικαθιστώντας τον Dixon για έναν αγώνα.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Honda HRC:

“Ο Dixon συνεχίζει να εργάζεται σκληρά στο πρόγραμμα αποκατάστασής του μετά τον τραυματισμό που υπέστη νωρίτερα αυτή τη σεζόν. Αν και η διαδικασία αποκατάστασης προχωράει καλά, ο Βρετανός αναβάτης δεν είναι ακόμη έτοιμος να επιστρέψει στη δράση και, ως εκ τούτου, θα παραμείνει εκτός του γύρου στο Most, καθώς επικεντρώνεται στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης.”