Ο Chaz Davies παραμένει με Ducati και για το 2021!

Υπέγραψε με την Go Eleven
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/12/2020

Ο Chaz Davies θα παραμείνει πάνω στη σέλα μια Ducati και για το 2021 στα Motul WSBK, μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας με την Team Go Eleven.

Ο Ουαλός είχε χάσει την εργοστασιακή θέση για την επόμενη χρονιά, όταν η Aruba.it Ducati Team του ανακοίνωσε ότι θα αντικατασταθεί από τον νεαρό Ιταλό Michael Ruben Rinaldi. Παρ' όλα αυτά, κι αφού είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν θα μεταπηδούσε σε μια ιδιωτική συμμετοχή με Ducati Panigale V4R, είναι πλέον επιβεβαιωμένο επίσημα ότι πάει στην Go Eleven, σε μια υπόθεση που κατέληξε ουσιαστικά σε ανταλλαγή θέσεων με τον Rinaldi. Αναμένονται λοιπόν με μεγάλο ενδιαφέρον οι μάχες μεταξύ των δύο αναβατών του χρόνου, ενώ ο 31 ετών αναβάτης (και νικητής) στα Motul WSBK δήλωσε ενθουσιασμένος που εξασφάλισε το μέλλον του, μετά από μια περίοδο ανασφάλειας τις τελευταίες εβδομάδες.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ενώσω τις δυνάμεις μου με την Go Eleven!. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία, τόσο για μένα όσο και για την ομάδα, ώστε να συνεχίσουμε την εξέλιξή μας. Είχε ένα εκπληκτικό φινάλε τη σεζόν του 2020, κερδίζοντας τον τελευταίο αγώνα στο Estoril, ενώ συγκέντρωσα τους περισσότερους βαθμούς στους τελευταίους εννέα αγώνες."

Δήλωσε επίσης ότι είχε ήδη μια πολύ καλή αίσθηση με την μοτοσυκλέτα, θεωρώντας ότι αυτό μπορεί να προχωρήσει ακόμη παραπέρα την επόμενη χρονιά. Η Team Go Eleven, η οποία έχει "θητεύσει" στα Superstock και στα WSSP, πήρε τους πρώτους της βαθμούς στην μεγάλη κατηγορία το 2019, χάρη στην νίκη του Rinaldi στον αγώνα της Aragon.

Στην ομάδα θεωρούν ότι κάτι τέτοιο μπορούν να το πετύχουν και το 2021 με τον Davies. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του Gianni Ramello, του ιδιοκτήτη της ομάδας, ο οποίος είπε ότι έγραψε ένα βιβλίο για την ζωή και τα όνειρά του στα Motul WSBK και πάντα μέσα σε αυτά συμπεριλαμβανόταν ο Chaz Davies, "ένας αναβάτης που σε κάνει να ερωτευτείς το σπορ". Θεωρεί πλέον ότι το κομμάτι του παζλ που έλειπε συμπληρώθηκε προκειμένου να ανταμειφθούν όλα αυτά τα χρόνια με τις θυσίες, τις δεσμεύσεις και το πάθος.

WSBK - Αλλαγές εκ νέου στο όριο στροφών - Η Ducati χάνει ακόμη 250rpm, η Kawasaki κερδίζει 250rpm

Σε άμεση ισχύ από το Grand Prix της Imola οι νέοι κανονισμοί
WSBK
Από το

motomag

13/7/2023

Μετά από την ανάλυση των έξι πρώτων γύρων της σεζόν, FIM και Dorna WSBK Organization (DWO), βάσει κανονισμού αποφάσισαν να μειώσουν το όριο στροφών στον V4 κινητήρα της Ducati εκ νέου κατά 250 στροφές.

Η κυριαρχία της Ducati στο WSBK συνεχίζεται και ως εκ τούτου ζητείται διέξοδος -βάσει των κανονισμών που ισχύουν- για να μπορέσει κάποιος κατασκευαστής να την κοιτάξει στα μάτια και να υπάρξει ανταγωνισμός στη συνέχεια της αγωνιστικής χρονιάς. Η FIM και η Dorna WSBK Organization (DWO) βάσει του άρθρου 2.4.2.2-3* των κανονισμών του θεσμού, και μετά από εξέταση των επιδόσεων όλων των μοτοσυκλετών μετά το τέλος των έξι πρώτων γύρων, αποφάσισαν να μειώσουν εκ νέου το όριο στροφών της Panigale V4 R κατά 250 στροφές. Έτσι πλέον το όριο για την Ducati Panigale V4 R πέφτει στις 15.600 από τις 15.850 στροφές που ήταν προηγουμένως. Παράλληλα, η Kawasaki επέλεξε να χρησιμοποιήσει 5 κερδισμένους βαθμούς (concession points) -αυτοί απονέμονται στους κατασκευαστές, στους αγώνες Superbike Race 1 & 2, με τους βαθμούς να μοιράζονται από την 1η έως την 5η θέση. Ο τελευταίος παίρνει πέντε βαθμούς, ο προ-τελευταίος 4, κ.ο.κ. Έτσι, οι κατασκευαστές που δεν τα πηγαίνουν καλά μαζεύουν περισσότερους βαθμούς, τους οποίους μπορούν να μετατρέψουν σε άνοδο του ορίου στροφών τους. Κάπως έτσι, η Kawasaki επέλεξε να εξαργυρώσει 5 βαθμούς που έχει συλλέξει από τις κακές τις επιδόσεις, ανεβάζοντας το όριο στροφών της Kawasaki ZX-10 RR στις 15.100 από τις 14.850 rpm. Οι κανονισμοί έχουν άμεση ισχύ, αρχής γενομένης από τον αγώνα της Imola,ο οποίος διεξάγεται το προσεχές Σαββατοκύριακο.

*Το όριο στροφών των κινητήρων μπορεί να προσαρμοστεί (σύμφωνα με το άρθρο 2.4.2.3 του κανονισμού) στο τέλος κάθε τρίτου αγώνα, εφόσον απομένουν τουλάχιστον 3 αγώνες στη σεζόν.

Ετικέτες