Σε αναμμένα κάρβουνα ο Laverty!

Πιθανή επιστροφή μετά από δύο μήνες
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/7/2019

Μετά την ανακοίνωση για τον Leon Camier (Moriwaki Althea Honda Team) ότι θα χάσει τους δύο επόμενους γύρους του πρωταθλήματος, στο Donington Park και τη Laguna Seca, ο Eugene Laverty (Team Goeleven) μαζεύει όλες του τις δυνάμεις για να επιστρέψει δριμύτερος στο πρωτάθλημα. Πριν από σχεδόν δυο μήνες, στα δοκιμαστικά της Imola, ο Laverty είχε ένα τρομακτικό highside και απ’ την πτώση του έσπασε και τους δύο του καρπούς. Παρά το γεγονός ότι ο κορυφαίος γιατρός του είδους τον ανέλαβε ως περιστατικό και δέχτηκε την πρόκληση να αποκαταστήσει τους θρυμματισμένους του καρπούς, δεν κατάφερε να κάνει άλλη μια φορά το θαύμα του, με αποτέλεσμα ο Laverty να χάσει ήδη τρείς γύρους απ’ το πρωτάθλημα.
Όπως σε κάθε αγωνιζόμενο έτσι και στον Laverty η δίψα του για να ξαναμπεί στην πίστα και να αγωνιστεί δεν έχει κορεσμό. Για αυτό το λόγο ο Laverty, ενώ γνωρίζει πως οι καρποί του δεν έχουν θεραπευτεί πλήρως, θα επιχειρήσει να περάσει τις εξετάσεις της αγωνιστικής επιτροπής την Παρασκευή πριν την έναρξη των δοκιμών ώστε να ξανακαβαλήσει τη V4 R του. “Πριν από δέκα μέρες είχα συμβιβαστεί με το γεγονός ότι θα χάσω τόσο τον αγώνα στο Donington Park όσο και στη Laguna Seca.” Παραδέχτηκε. “Είχα αποθαρρυνθεί τελείως επειδή δεν είχα κάποιο στόχο κι έτσι ξεκίνησα να λέω στον εαυτό μου ότι ίσως καταφέρω να λάβω μέρος στη Laguna Seca, αν συνέχιζα να δουλεύω σκληρά με την αποκατάστασή μου. Είναι μια πίστα που γυρνάμε αντίθετα απ’ τη φορά του ρολογιού και έτσι δεν καταπονείται τόσο ο δεξιός μου καρπός.”

Με αυτές τις σκέψεις ο Laverty πήρε δύναμη και συνέχισε να προπονείται και μετά από έξι εβδομάδες και με σχετικά αργή πρόοδο κατάφερε να ξεφύγει απ’ την οξεία φάση της κατάστασής του και του δημιουργήθηκαν ελπίδες μήπως λάβει μέρος Donington Park. Οδήγησε μάλιστα και μια μοτοσυκλέτα 300cc με στόχο να αναπροσαρμόσει τη θέση οδήγησης ώστε να μην καταπονούνται τόσο τα χέρια του. “Το Donington αποτελεί μια μεγάλη δοκιμασία για το σώμα μου αλλά έχω κουραστεί πνευματικά πλέον να μένω στο περιθώριο (λόγω του τραυματισμού του) και αν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να μπορέσω να αγωνιστώ θα το κάνω! Δεν μπορώ να περιορίσω άλλον τον αναβάτη μέσα μου που θέλει να αγωνιστεί!”

Ετικέτες

MOTUL WSBK, Aragon: Ακάθεκτος ο Bulega – Εκτός βαθμών ο Περιστεράς

Zaccone και Masia πήραν από μία νίκη στα WSSP
bulega
Από τον

Παύλο Καρατζά

2/6/2026

Ο Nicolo Bulega πήρε την 22η σερί νίκη του στη διοργάνωση, ενώ ο αγώνας της Superpole ήταν ο πιο εντυπωσιακός που έχουμε δει τη φετινή σεζόν. Ο Γιάννης Περιστεράς τερμάτισε 16ος και ήταν πολύ κοντά στο να πετύχει τον πρώτο του βαθμό στη Sportbike.

WSBK

Στον πρώτο αγώνα Bulega και Lecuona έφυγαν κατευθείαν μπροστά, με τον Sam Lowes να ακολουθεί. Ο Bulega δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα από τον Lecuona και πήρε μία σχετικά άνετη νίκη, με δεύτερο τον teammate του και τρίτο τον Sam Lowes. Τέταρτος τερμάτισε ο Alex Lowes, πέμπτος ο Bridewell και έκτος ο Baldassarri.

Ο σύντομος αγώνας της Superpole ήταν εντυπωσιακός! Ο Lecuona πήρε το προβάδισμα στην πρώτη στροφή, όταν ο Bulega άνοιξε τη γραμμή του και βρέθηκε τρίτος πίσω και από τον Surra, ενώ έναν γύρο αργότερα ήταν τέταρτος, όταν τον πέρασε και ο Sam Lowes. Στον 3ο γύρο ο Sam Lowes και ο Lecuona είχαν επαφή, όταν ο Lowes επιχείρησε να περάσει από την εσωτερική. Οι δυο τους έδωσαν μία εντυπωσιακή μάχη με συνεχόμενες αλληλοπροσπεράσεις. Τη μάχη αυτή εκμεταλλεύτηκε ο Bulega που πέρασε τρίτος και άρχισε να τους πλησιάζει και με μία απίστευτη κίνηση προσπέρασε και τους δύο πέντε γύρους πριν το τέλος. Ο Bulega πιέστηκε πολύ από τον teammate του και τον Sam Lowes μέχρι και το τέλος, όμως ήταν αυτός που πήρε τη νίκη, αφήνοντας δεύτερο τον Lecuona και τρίτο τον Sam Lowes, στον πιο εντυπωσιακό αγώνα της σεζόν.

WSBK

Στον δεύτερο αγώνα, οι δύο αναβάτες της Ducati έφυγαν και πάλι μπροστά, με πρώτο τον Bulega, δεύτερο τον Lecuona και τρίτο τον Sam Lowes. Η πρώτη τριάδα έμεινε έτσι μέχρι και το τέλος, με τον Bulega να σημειώνει την 22η σερί νίκη του στον θεσμό

WSSP

Στον πρώτο αγώνα, ο Alessandro Zaccone (Ecosantagata Althea Racing Team) πέρασε πρώτος τη γραμμή τερματισμού, κατακτώντας την πρώτη του νίκη σε αγώνα WorldSSP, Πίσω του στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Albert Arenas, κατακτώντας το όγδοο βάθρο της σεζόν του ως rookie, ενώ την τρίτη θέση πήρε ο Tom Booth-Amos (PTR Triumph Factory Racing), το δεύτερο για τη φετινή σεζόν και το 12ο συνολικά στην κατηγορία. O Jaume Masia (Orelac Racing Verdnatura) τερμάτισε 5ος και ο Valentin Debise (EASTROC ZXMOTO Evan Bros Factory) 8ος.

WSBK

Στον δεύτερο αγώνα, ο Jaume Masia (Orelac Racing VerdNatura) έκλεισε με εντυπωσιακό τρόπο τον αγώνα της Aragon, κατακτώντας την πρώτη θέση, σημειώνοντας την πέμπτη νίκη του στο WorldSSP. Δεύτερος τερμάτισε ο Albert Arenas, που ανέβηκε στο βάθρο για ένατη φορά και παραμένει πρώτος στη γενική κατάταξη, ενώ ο Matteo Ferrari (WRP Racing) συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών.

WSPB

Ο Γιάννης Περιστεράς αντιμετώπισε τεχνικό θέμα με την Aprilia RS600 στις δοκιμές και έτσι ξεκίνησε και τους δύο αγώνες από την 28ή θέση. Στον πρώτο αγώνα ανέβηκε μερικές θέσεις, όμως ο αγώνας διακόπηκε με κόκκινη σημαία και ολοκληρώθηκε πρόωρα, με τον Έλληνα αναβάτη να παίρνει την 24η θέση.

WSBK

Στον δεύτερο αγώνα, ο  Περιστεράς ήταν εμφανώς βελτιωμένος και προσπερνούσε συνεχώς συναθλητές του. Το τέλος του αγώνα τον βρήκε στην 16η θέση, ένα δέκατο του δευτερολέπτου μακριά από τον πρώτο του βαθμό στον θεσμό.