Σκέψεις να αποσυρθεί ο Rea μετά το 2020!

Αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/1/2020

Ο πολυνίκης και πολυπρωταθλητής, εργοστασιακός αναβάτης της Kawasaki στα MotulWSBK Jonathan Rea, έχει συμβόλαιο με την Kwasaki Racing Team μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς και ήδη έχουν κυκλοφορήσει οι πρώτες κουβέντες που κάνουν λόγο για το τέλος της αγωνιστικής καριέρας, όσο βρίσκεται στο απόγειο της πορείας του. Από τότε που μεταπήδησε από την Honda στην Kawasaki, πίσω στο 2015, ο Rea έχει καταγράψει ένα φοβερό σερί πέντε παγκόσμιων τίτλων πάνω στη σέλα του ZX-10RR, ενώ είναι και ένας από τους παλιότερους αναβάτες στο Grid του πρωταθλήματος, έχοντας κάνει το ντεμπούτο του το 2009.

Προς το παρόν βέβαια, ο Rea είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στον στόχο του, που δεν είναι άλλος από το να ολοκληρώσει την σεζόν του 2020 υπερασπιζόμενος με επιτυχία τον τίτλο του απέναντι στις "απειλές των Ducati (με την οποία θα τρέχει από φέτος ο Scott Redding) και Honda (στις τάξεις τις οποίας ανήκει πλέον ο Alvaro Bautista), ενώ οι Yamaha και BMW αποτελούν εξίσου δύσκολους αντιπάλους. Όμως, σε μια συνέντευξη που έδωσε στο γερμανικό Speedweek.de –στην οποία ο Rea αποκάλυψε ότι σκεφτόταν να αποσυρθεί μετά την κατάκτηση του πρώτου τίτλου το 2015- δήλωσε ότι θέλει να δει ποια είναι τα πλάνα της Kawasaki για το 2021 πριν αποφασίσει να ανανεώσει το συμβόλαιό του. Πιο συγκεκριμένα είπε πως "δεν χρειάζομαι τους αγώνες για το υπόλοιπο της ζωής μου. Είμαι πια οικονομικά εξασφαλισμένος και επιπλέον έχω μια καλή εξωαγωνιστική ζωή. Μου αρέσει όταν βρίσκομαι πάνω στην μοτοσυκλέτα και απολαμβάνω τον ανταγωνισμό. Θα εξαρτηθεί όμως και σε μεγάλο βαθμό στο τι σχεδιάζει η Kawasaki για το 2021. Μετά από αυτό μπορώ να σκεφτώ το αν θα αποσυρθώ. Θα συζητήσω με την Kawasaki για να δω αν υπάρχει κάποιο πόστο στην εταιρεία για μένα αφού σταματήσω τους αγώνες. Είτε ως αναβάτης εξέλιξης, είτε ως πρεσβευτής της φίρμας, είτε ακόμη και στο διοικητικό κομμάτι κάποιας ομάδας… οτιδήποτε. Αν ήμουν αναγκασμένος να κάθομαι στον καναπέ με την γυναίκα μου όλη μέρα, κάθε μέρα, θα χωρίζαμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Πρέπει να έχω να κάνω κάτι για τον εαυτό μου. Πιθανώς να χρειαστώ έναν χρόνο περιθώριο μετά την απόσυρσή μου για να σκεφτώ τι θα κάνω."

Ο Rea δήλωσε επίσης πως δεν έχει κάποια άμεση πρόθεση να φύγει από την οικογένεια της Kawasaki, είτε ως αναβάτης, είτε ως διοικητικό προσωπικό, ενώ περιέγραψε την περίοδο που ήταν στην Honda ως "κουραστική". Ο Rea είναι ένας από τους μόλις τρεις αναβάτες που ξεκίνησαν να τρέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2009 και βρίσκονται ακόμη εν ενεργεία, μαζί με τον Tom Sykes και τον Leon Haslam, οι οποίοι είχαν βρεθεί και οι δύο στο παρελθόν στην θέση του team mate του Ιρλανδού, στην ομάδα της Kawasaki.

 

 

Ετικέτες

MOTUL WSBK Misano Test: Ταχύτερος ο Bulega – Νέο ψαλίδι της Suter δοκίμασε η Barni

Οι πιο ενδιαφέρουσες ειδήσεις της ημέρας ήταν η επιστροφή του Jake Dixon και το νέο ψαλίδι του Yari Montella
bulega
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/5/2026

Ο Nicolo Bulega ολοκλήρωσε τις δοκιμές Superbike στο Misano με θετικό πρόσημο. Τη δεύτερη και τελευταία ημέρα των δοκιμών, ο αναβάτης της Aruba έφτασε μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου από το ρεκόρ πίστας, το οποίο είχε καταρρίψει ο ίδιος τον περασμένο Ιούνιο.

Ο αναβάτης της Ducati σημείωσε τον καλύτερο χρόνο 1’31”769 τερματίζοντας σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον teammate του, Lecuona. Τρίτος ήταν ο αναβάτης της Barni Spark Racing Team, Yari Montella, μπροστά από τον Sam Lowes, της Marc VDS.

Την πρόοδο του έδειξε ο Alberto Surra με μία ακόμη Panigale V4 R στην πέμπτη θέση, ενώ την κυριαρχία των Ducati αμφισβήτησε Axel Bassani της Bimota.

Βέβαια την παράσταση έκλεψε το ψαλίδι που χρησιμοποίησε ο Yari Montella και προερχόταν από την εταιρεία Suter Racing. Το νέο ψαλίδι έχει φτιαχτεί για να εστιάσει στην ακαμψία και τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας. Την εταιρεία έχει ο Eskil Suter που έχει άμεση συμμετοχή στη διαδικασία εξέλιξης των αγωνιστικών μοτοσυκλετών, αφού προμηθεύει και συνεργάζεται με αγωνιστικές ομάδες σε GP και WSBK από την εποχή των δίχρονων μέχρι και σήμερα.

suter

Μάλιστα το MOTO, μία δεκαετία πριν, βρέθηκε με τον ιδιοκτήτη της εταιρείας και τη χειροποίητη δίχρονη μοτοσυκλέτα Suter MMX 500 στην πίστα των Μεγάρων, όπου συνομιλήσαμε με τον δημιουργό της και οδηγήσαμε τη δίχρονη V4 στην πίστα. Παρακάτω μπορείτε να δείτε και το βίντεο εκείνης της ημέρας:

Αποτελέσματα WSBK Misano Test (Top 10):

1 - Nicolo Bulega (Aruba.it Racing - Ducati) 1’31.769s

2 - Iker Lecuona (Aruba.it Racing - Ducati) +0.413s

3 - Yari Montella (Barni Spark Racing Team) +0.513s

4 - Sam Lowes (ELF Marc VDS Racing Team) +0.515s

5 - Alberto Surra (Motocorsa Racing) +0.630s

6 - Axel Bassani (bimota by Kawasaki Racing Team) +0.661s

7 - Garrett Gerloff (Kawasaki WorldSBK Team) +0.688s

8 - Alex Lowes (bimota by Kawasaki Racing Team) +0.727s

9 - Lorenzo Baldassarri (Team GoEleven) +0.746s

10 - Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team) +0.792s