Το όνομα της Ducati και του Troy Bailiss έχουν γράψει μαζί μεγάλη ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK στο παρελθόν (και είναι ο μοναδικός αναβάτης των SBK που έτρεξε ως Wild Card σε αγώνα των MotoGP και κέρδισε!). Τώρα, τα δύο αυτά ονόματα συναντιούνται ξανά, ελπίζοντας ότι θα επαναλάβουν τις επιτυχίες του παρελθόντος.
Φυσικά, μιλάμε για τον Oli Beyliss, τον γιο δηλαδή του Troy Bayliss που για το 2022 μετακομίζει από το αυστραλιανό πρωτάθλημα SBK στο WorldSSP με την ιταλική ομάδα Barni Racing.
Όπως και ο πατέρας του, έτσι και ο Oli Bayliss θα καβαλά μια V2 Ducati αφού οι κανονισμοί της κατηγορίας αλλάζουν, επιτρέποντας στα μεγάλα ιταλικά V2 να επιστρέψουν στην αγωνιστική δράση.
Αυτό σημαίνει επίσης πως η Barni Racing θα έχει δύο ομάδες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα (μία στο WorldSSP και μία στο WSBK).
WSBK Ο Razgatlioglu ξεπέρασε Fogarty και Haga σε pole και ταχύτερους γύρους – O πόλεμος των στατιστικών
Ο Mr.Endo γράφει ιστορία με νίκες-ορόσημα, ενώ η Ducati γίνεται η πρώτη κατασκευάστρια με 1000 συμμετοχές στο WorldSBK
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
31/7/2025
Στον πρώτο γύρο του WorldSBK στην Ουγγαρία από το 1990 και στο ντεμπούτο της πίστας Balaton Park στο πρωτάθλημα, ο Toprak Razgatlioglu κατέκτησε την 1000ή κούρσα της ιστορίας και άφησε πίσω του δύο θρύλους στα στατιστικά, τον Carl Fogarty στις pole και τον Noriyuki Haga στους ταχύτερους γύρους. Παράλληλα, ο Sam Lowes πανηγύρισε το πρώτο του βάθρο σε κανονικό αγώνα, ενώ η Ducati μπήκε σε ένα μοναδικό club.
Το MOTUL FIM Superbike World Championship γιόρτασε τους 1000 αγώνες στο Tissot Superpole Race της Ουγγαρίας, με τον Razgatlioglu να γράφει ιστορία και να επιβεβαιώνει τον τίτλο του “κυνηγού των milestone”. Η Ducati έγινε η πρώτη κατασκευάστρια που συμπληρώνει 1000συμμετοχές “κλέβοντας” την διάκριση από την Kawasaki σταμάτησε προσωρινά στις 999, καθώς ο Garrett Gerloff κρίθηκε ακατάλληλος να τρέξει μετά τον πρώτο αγώνα.
Ο Toprak είναι ο μόνος στην ιστορία που έχεικερδίσει και τα τρία τελευταία «στρογγυλά» ορόσημα: τον 800ό αγώνα με την Kawasaki, τον 900ό με τη Yamaha και τον 1000ό με την BMW.
Στα στατιστικά-κλειδιά από την Ουγγαρία:
499: Η Ιταλία απέχει μόλις ένα βάθρο από το να φτάσει τα 500 στην ιστορία του WSBK.
120: Ο Alvaro Bautista έφτασε τα 120 βάθρα.
83: Bautista και Razgatlioglu έχουν μοιραστεί το βάθρο 83 φορές, δύο λιγότερες από το ρεκόρ Rea–Razgatlioglu.
59-61: Στον πρώτο αγώνα, ο Toprakξεπέρασε τον Haga στους ταχύτερουςγύρους (59) και έφτασε ήδη τους 61.
44: Ο Nicolò Bulega έχει 44 βάθρα σε 60 αγώνες (ποσοστό 73,3%).
38: Ο Andrea Locatelli έγινε ο αναβάτης με τις περισσότερες4ες θέσειςπίσω μόνο από Rea (39) καιAlex Lowes (45).
22: Ο Toprakξεπέρασε τον Carl Fogarty στις pole (22 έναντι 21).
15: Έχει κερδίσει σε 15 διαφορετικέςπίστες – ισοφάρισε Polen και Bautista, με το ρεκόρ Rea να είναι 22.
15: Οι 15 νίκες του φέτος είναι η δεύτερηκαλύτερησεζόν του μετά το 2024 (18 νίκες).
13: Ο Bulegaτερμάτισε 13ος στο Superpole Race, η χειρότερηθέση του όταν τερματίζει.
10: Ο Toprak έχει πλέον 10 hat-trick νικών, ισοφαρίζοντας τον Bautista.
9: Είναι σερί με 9 συνεχόμενες νίκες. Στο Aragón μπορεί να ισοφαρίσει το ρεκόρ του (13) και να το ξεπεράσει στη Magny-Cours – αν και δεν έχει κερδίσει ποτέ εκεί, ενώ η BMW από το 2013.
4-1: Ο Sam Lowes πήρε τα 3ο και 4οβάθρα του στο WSBK, με το τέταρτο να είναι το πρώτο του σε κανονικό σκέλος.
Ο γύρος της Ουγγαρίας δεν ήταν απλά γιορτή για το WorldSBK, αλλά και επιβεβαίωση ότι ο Toprak Razgatlioglu συνεχίζει να γράφειιστορία.