WSBK Η μεγάλη επιστροφή: Ο Jonathan Rea θα αγωνιστεί για πρώτη φορά φέτος στο Cremona Circuit

Ο έξι φορές πρωταθλητής WSBK θα συμμετάσχει σήμερα Παρασκευή στις ελεύθερες δοκιμές πριν επανεξεταστεί η κατάστασή του
WSBK Η μεγάλη επιστροφή: Ο Jonathan Rea θα αγωνιστεί για πρώτη φορά φέτος στο Cremona Circuit
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/5/2025

Ο Jonathan Rea της Pata Maxus Yamaha θα επιστρέψει στη δράση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MOTUL FIM Superbike σήμερα Παρασκευή στην πίστα της Cremona, αφού πήρε το πράσινο φως για να συμμετάσχει στα Ελεύθερα Δοκιμαστικά 1 και η κατάστασή του θα επανεξεταστεί μετά την 45λεπτη περίοδο το πρωί της Παρασκευής. Ο Rea έχει χάσει ολόκληρη τη σεζόν λόγω ενός τραυματισμού στο πόδι που υπέστη κατά τη διάρκεια δοκιμών στην πίστα Phillip Island της Αυστραλίας και θα πάρει την πρώτη του γεύση από το WorldSBK του 2025 στον ιταλικό γύρο.

Στις επίσημες δοκιμές στο Phillip Island, ο Rea είχε ένα highside στη δεύτερη στροφή που είχε ως αποτέλεσμα πολλαπλά κατάγματα στο αριστερό του πόδι. Επέστρεψε αεροπορικώς στο Belfast όπου και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση με τους τραυματισμούς να είναι πιο περίπλοκοι απ' ό,τι φάνηκαν αρχικά. Στη συνέχεια έχασε και τους αγώνες του Portimao και του Assen. Ο Rea πέταξε στην Ιταλία με την πρόθεση να αγωνιστεί μετά από συνεννόηση με την ιατρική του ομάδα και αφότου πέρασε και από τον ιατρικό έλεγχο της διοργάνωσης είναι ελεύθερος να λάβει μέρος στο FP1 της Παρασκευής και έπειτα η κατάστασή του θα επανεκτιμηθεί.

Ο Βορειοϊρλανδός πολυπρωταθλητής δήλωσε: “Είναι καλό που επιτέλους επέστρεψα. Ήταν ένα μακρύ ταξίδι, αλλά στην πραγματικότητα έχασα μόνο μερικούς αγώνες. Κάθε μέρα ζούσα για να προσπαθώ να επιστρέψω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που πρέπει να ευχαριστήσω για να μπορέσω να είμαι εδώ και να μπορέσω επιτέλους να περάσω μερικούς γύρους μέσα από τα Ελεύθερα δοκιμαστικά 1. Ήταν ωραίο να βλέπω από μακριά και τον 'Loka' να παίρνει την πρώτη του νίκη στο WorldSBK, η Yamaha ήταν επίσης ανταγωνιστική σε αυτούς τους πρώτους αγώνες, οπότε αυτό μας δίνει λίγη αυτοπεποίθηση και κίνητρο ότι όλη η σκληρή δουλειά που κάναμε το χειμώνα αποδίδει, και τώρα μπορώ να το δοκιμάσω αύριο για πρώτη φορά και να διώξω τις αράχνες όσο πιο γρήγορα γίνεται για να βγω εκεί έξω και να απολαύσω την οδήγηση της μοτοσικλέτας».

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Χάνει και το Most ο Jake Dixon της Honda HRC – Στη θέση του ξανά ο Yuki Kunii

Η ατυχία συνεχίζεται για την ιαπωνική ομάδα
yuki-kunii
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/5/2026

Το επόμενο Σαββατοκύριακο (15-17/5) διεξάγεται ο 5ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στο Most της Τσεχίας και ο Jake Dixon δεν θα αγωνιστεί ούτε εκεί, καθώς δεν έχει αναρρώσει ακόμη. Στη θέση του θα αγωνιστεί ο Yuki Kunii.

Ο Ιάπωνας αναβάτης αντικατέστησε τον Dixon και στη Balaton Park, χωρίς όμως να καταφέρει να μαζέψει βαθμούς στο ντεμπούτο του στα WSBK, αφού τερμάτισε 21ος το Σάββατο και 16ος την Κυριακή. Οι συνθήκες δεν είναι καθόλου καλές φέτος για την ιαπωνική ομάδα, με τον Dixon να τραυματίζεται στο Phillip Island τον Φεβρουάριο πριν καν αρχίσει η σεζόν και τον Ταϊλανδό Somkiat Chantra πότε να πέφτει και πότε να τερματίζει στις τελευταίες θέσεις, ενώ ο παλαίμαχος Jonathan Rea είναι ο πιο πετυχημένος αναβάτης της, με 4 βαθμούς που πήρε αντικαθιστώντας τον Dixon για έναν αγώνα.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Honda HRC:

“Ο Dixon συνεχίζει να εργάζεται σκληρά στο πρόγραμμα αποκατάστασής του μετά τον τραυματισμό που υπέστη νωρίτερα αυτή τη σεζόν. Αν και η διαδικασία αποκατάστασης προχωράει καλά, ο Βρετανός αναβάτης δεν είναι ακόμη έτοιμος να επιστρέψει στη δράση και, ως εκ τούτου, θα παραμείνει εκτός του γύρου στο Most, καθώς επικεντρώνεται στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης.”