WSBK - Οι αναβάτες της Honda σε αδιέξοδο

Lecuona και Vierge δεν μπορούν να εξηγήσουν τι πάει στραβά
WSBK
Από το

motomag

7/7/2023

Τα προβλήματα της Honda στους αγώνες δεν αφορούν μόνο στο MotoGP, καθώς ο ιαπωνικός γίγαντας αντιμετωπίζει μία παρόμοια κατάσταση και στο WSBK με τα αποτελέσματα των αναβατών της να είναι αποκαρδιωτικά.

Η Honda θέλει να ξεχάσει πολύ γρήγορα τον αγώνα του Donington στο WSBK καθώς αμφότεροι οι αναβάτες της δεν κατάφεραν να βρεθούν σε κανέναν από τους τρεις αγώνες εντός δεκάδας. Χαρακτηριστικό της άσχημης εικόνας του HRC ήταν το γεγονός πως οι Iker Lecuona και Xavi Vierge δεν κατάφεραν με την CBR1000RR-R να μπουν στην δεκάδα ούτε στις κατατακτήριες δοκιμές.

Σκεπτόμενοι τα προβλήματα της Honda στο Donington, οι δύο αναβάτες έδωσαν την δική τους οπτική για τα όσα συνέβησαν:

WSBK Honda

O Iker Lecuona δήλωσε: "Δεν θέλω να πω τίποτα γενικά. Δυσκολεύτηκα αλλά δεν ξέρουμε το γιατί. Στον πρώτο αγώνα όταν είχα την πτώση δεν έκανα τίποτα λάθος. Ήταν όλα ίδια, προς το τέλος του αγώνα έπεσα με το χρησιμοποιημένο ελαστικό. Δεν έκανα κάτι ιδιαίτερο. Δεν είναι εύκολη στιγμή για εμάς. Δυσκολευτήκαμε πολύ. Δεν καταλαβαίνουμε τίποτα. Αυτός δεν είναι ο καλύτερο τρόπος. Την Κυριακή δοκιμάσαμε διαφορετικά πράγματα και το πρωί αυτό δούλεψε. Το απόγευμα η εκκίνηση μου ήταν καλή αλλά στον πρώτο γύρο με τις νέες αλλαγές δεν μπόρεσα να ζεστάνω το πίσω ελαστικό και παραλίγο να πέσω στη στροφή 7 με αποτέλεσμα να μείνω πίσω από τον Tito Rabat. Ο ρυθμός ήταν καλός στη συνέχεια. Τώρα πρέπει να καταλάβουμε γιατί είχαμε αυτή την απόδοση και τι άλλαξε στην μοτοσυκλέτα.

Ο teammate του Xavi Vierge δήλωσε: "Φυσικά αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν δύσκολο για εμάς, και πραγματικά δεν περιμέναμε να δυσκολευτούμε τόσο πολύ εδώ. Όπως πάντα, εγώ και η ομάδα δουλέψαμε πολύ σκληρά για να προσπαθήσουμε να πετύχουμε το μέγιστο δυνατό σε κάθε περίοδο. Την Κυριακή δεν καταφέραμε να πάρουμε βαθμούς, στον αγώνα Superpole δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι και στον δεύτερο αγώνα ενώ κάναμε καλή εκκίνηση και βρισκόμασταν στη μέση του grid είχαμε ένα μικρό πρόβλημα που με ανάγκασε να μπω στα pits και να σταματήσω. Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο για να είμαστε δίκαιοι, και καλύτερα να συμβεί σε έναν αγώνα όπου ούτως ή άλλως δυσκολευόμασταν παρά κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου όπου παλεύουμε για ένα δυνατό αποτέλεσμα."

Μετά το Donington, ο Vierge βρίσκεται στη 10η θέση της γενικής βαθμολογίας (με 92 βαθμούς έναντι... 357 του Bautista), με τον Lecuona να ακολουθεί στην 12η με 66 βαθμούς.

SK Motorium

Ετικέτες

Γιάννης Περιστεράς - Πολύ καλά αποτελέσματα στο τεστ του Misano

Ο Γιάννης Περιστεράς στο Misano Test
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/4/2023

Ο Γιάννης Περιστεράς συμμετείχε την περασμένη εβδομάδα σε τεστ στο Misano, με πολύ καλά αποτελέσματα κοντά στους γύρους των πρώτων, και μάλιστα απ' ότι δήλωσε χωρίς τη βοήθεια slipstream.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ομάδας του Γιάννη Περιστερά:

"Ο 17χρονος Γιάννης Περιστεράς, ο μόνος Έλληνας οδηγός μετά το 1996 που συμμετέχει σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας, σε αυτό των World Superbike στην κατηγορία WSSP300, συμμετείχε την περασμένη εβδομάδα στο τεστ που διοργάνωσαν Ιταλικές ομάδες στην πίστα του Misano. H ProGP Racing, η ομάδα με την οποία για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αγωνίζεται στο Παγκόσμιο ο Έλληνας οδηγός, είχε ετοιμάσει την Yamaha R3 σε υψηλό επίπεδο, χάρις και στην προσθήκη από φέτος του έμπειρου Marco Canuti που θα είναι ο αρχιμηχανικός του Περιστερά.

Την πρώτη ημέρα του τεστ ο 17χρονος με τη βοήθεια του κόουτς Γιάννη Μπούστα, προσαρμόστηκε στις ρυθμίσεις της ομάδας πάνω στην R3 και ήταν πολύ δυνατός στο ρυθμό αγώνα, σημειώνοντας τον καλύτερο μέσο όρο γύρων στη δοκιμή, σε σχέση και με τον ομόσταυλό του Devis Bergamini, αλλά και με τον Mirko Gennai που έχει κερδίσει αγώνα του Παγκοσμίου.

Την δεύτερη ημέρα του τεστ η ομάδα επικεντρώθηκε στο ρυθμό αγώνα και δεν χρησιμοποίησε καινούργια ελαστικά, προτιμώντας να μείνει ο Περιστεράς με τα λάστιχα που είχαν συμπληρώσει αρκετούς γύρους. Ο Γιάννης σε κάποιες από τις περιόδους δοκιμών σημείωσε τον πρώτο χρόνο και κατάφερε να βελτιώσει το ρυθμό του ακόμη περισσότερο. Ο κόουτς Γιάννης Μπούστας και ο ιδιοκτήτης της ομάδας Omar Menghi ήταν πολύ ευχαριστημένοι από την απόδοση και τη φυσική κατάσταση του οδηγού.

Τώρα η προετοιμασία συνεχίζεται στην Ελλάδα, ενόψει του πρώτου Αγώνα της χρονιάς που θα γίνει στο Άσσεν της Ολλανδίας στις 21-23 Απριλίου.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ – Οδηγός ProGP Racing: “Οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά και κατάφερα -παρά το ότι δεν έβαλα καινούργια λάστιχα- να είμαι πολύ κοντά στον ταχύτερο γύρο των πρώτων και κυρίως να “βγάζω” το χρόνο μόνος μου στην πίστα, χωρίς τη βοήθεια του slipsteam, που βοηθάει πολύ στην κατηγορία μας. Ο νέος αρχιμηχανικός μου ο Μάρκο είναι εξαιρετικός και έχουμε δουλέψει το 2021 μαζί στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα R3, πράγμα που βοήθησε στο να καταλαβαίνει αμέσως το τι χρειάζομαι στις ρυθμίσεις. Με τον Γιάννη Μπούστα έχουμε κάνει πολύ καλή δουλειά στη χειμερινή περίοδο και όλοι στην ομάδα μου είπαν ότι φέτος είμαι ένα επίπεδο πάνω από πέρυσι. Ξέρω καλύτερα όλες τις πίστες και ελπίζω ότι η χρονιά θα είναι καλή και θα είμαι συνέχεια στους βαθμούς και γιατί όχι να διεκδικήσω και το πρώτο μου βάθρο στο Παγκόσμιο”.

Την προσπάθεια υποστήριζουν οι: Yamaha ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, Kenon caffe Le Greche, MouratisGP, SHOEI, IXS, SIDI, TZORTZOPOULOS MOTO & FASHION, Pirelli – INTRAMOTO, KARASSULIS International Transport, House Of Wheels, SIXT, Georgopoulos Racing, Extreme Track Days, Rider Repair Graphics, Extra Products Tassoulis, Papastavrou Shops, RISE, AM Παπαγεωργίου, MGP.gr, Peristeras Tyres."