Indian Motorcycle Flat Track Series 2020: Γίνεται θεσμός!

Με στόχο την ανάπτυξη της Flat Track κουλτούρας στην Ευρώπη
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2020

Το 2019 ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά για την Indian, καθώς θα μείνει στην ιστορία ως το έτος που η παλαιότερη αμερικάνικη εταιρεία μοτοσυκλετών δημιούργησε την πρώτη μοτοσυκλέτα για Ευρωπαίους αναβάτες με στόχο να μπει δυναμικά στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου. To FTR1200/S, βασίστηκε πάνω στο αγωνιστικό FTR750 και την εμπειρία που έχει αποκτήσει η Indian απ’ τους τίτλους της στο American Flat Track πρωτάθλημα και είναι η πιο αυθεντική Flat Track μοτοσυκλέτα παραγωγής αυτή τη στιγμή.

Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι πως η Indian αποφάσισε να μπει στην ευρωπαϊκή αγορά με κάτι τόσο αμερικάνικο όσο η μηλόπιτα, όπως είχε πει και ο Alan Cathcart, αφού οι αγώνες Flat Track δεν είναι τόσο διάσημοι όσο στην Αμερική. Στη χώρα μας μάλιστα, έχουν γίνει αξιόλογες προσπάθειες ώστε το ευρύτερο κοινό να γνωρίσει το άθλημα και τους αντίστοιχους αγώνες, χάρη στο Zulap Crew και το Dirt Fest που διοργανώνει.

Η Indian με στόχο να ενισχύσει την Flat Track κουλτούρα στην Ευρώπη, επένδυσε αρκετά στη διεξαγωγή του πρώτου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Flat Track πέρσι, σε συνεργασία με το Dirt Track Riders Association (DTRA). Μάλιστα, η ομάδα της κατάφερε να βρεθεί στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας χάρη στην αναβάτριά της Leah Tokelove. Το πρωτάθλημα έχει τρεις κατηγορίες, τις Hooligan, Vintage και Pro, στις οποίες μπορούν να λάβουν μέρος όλοι οι αναβάτες, είτε είναι χομπίστες είτε επαγγελματίες. Επίσης, αποτελείται από τέσσερις αγώνες με τα καλύτερα αποτελέσματα των τριών να μετράνε στη βαθμολογία του κάθε αναβάτη, έχοντας έτσι την αίγλη των πρώτων πρωταθλημάτων στην ιστορία των MotoGP, που συνέβαινε το ίδιο.

Ο πρώτος αγώνας θα πραγματοποιηθεί στις 2 και 3 Μαΐου στην Ολλανδία, στην κλειστή πίστα του Dirttrack Lelystad Stadium με όλες τις κατηγορίες να συμμετέχουν. Έπειτα, το Indian Motorcycle Flat Track Series θα μεταφερθεί στη Μ. Βρετανία στο Greenfield TT, όπου στις 6 και 7 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί ο αγώνας του εθνικού πρωταθλήματος Flat Track της Αγγλίας. Η πίστα επιλέχθηκε απ’ την Indian και την DTRA λόγω της ιδιαίτερης χάραξής της που ξεφεύγει απ’ τα δεδομένα των αμερικάνικων, καθώς διαθέτει μέχρι και άλμα! Ο στόχος των διοργανωτών είναι να προσφέρουν ένα πρωτάθλημα με μπόλικο θέαμα μέσα από διαφορετικής φιλοσοφίας πίστες, ενώ στον δεύτερο αγώνα θα συμμετάσχουν μόνο οι Vintage και Pro κατηγορίες, καθώς στη Hooligan οι μοτοσυκλέτες έχουν βασιστεί σε μοτοσυκλέτες δρόμου και το άλμα θα είναι αρκετά επικίνδυνο.

Το Greenfield TT στην Αγγλία

 

Μια εβδομάδα αργότερα, στις 13 Ιουνίου, ο προορισμός του Indian Motorcycle Flat Track Series θα είναι το El Rollo στο Wheels and Waves, που πραγματοποιείται στην Ισπανία, καθώς η εκδήλωση έχει ιδιαίτερη απήχηση και εκεί θα πραγματοποιηθούν οι αγώνες όλων των κατηγοριών. Ο τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος θα γίνει στις από τις 18 έως και τις 20 Σεπτεμβρίου στη Γερμανία και θα είναι η δεύτερη χρονιά που το Krowdrace θα συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα.

Η συμμετοχή στο πρωτάθλημα είναι ελεύθερη και το χρηματικό έπαθλο για το νικητή σε κάθε αγώνα της Pro είναι €200, ενώ στις Hooligan και Vintage ανέρχεται στα €150. Όσοι σκέφτονται να λάβουν μέρος, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ όπως και να βρουν τους κανόνες.

Η δημιουργία και η συνέχεια του Indian Motorcycle Flat Track Series απ’ την αμερικάνικη εταιρεία, ήταν η καλύτερη κίνηση που θα μπορούσε να κάνει ώστε να αναπτυχθεί άμεσα η Flat Track κουλτούρα στην Ευρώπη. Ελπίζουμε κάποια στιγμή το πρωτάθλημα της Indian να έρθει και στη χώρα μας, ώστε το Flat Track να πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις.

Honda HRC-8ωρο Suzuka: Με Johann Zarco και Takumi Takahashi στον ιαπωνικό αγώνα αντοχής

Θα ακολουθήσει ανακοίνωση και για τον τρίτο αναβάτη
Honda
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/6/2025

Στον αγώνα αντοχής Suzuka 8 Hours που θα διεξαχθεί στην Ιαπωνική πίστα στις 3 Αυγούστου θα συμμετέχει η εργοστασιακή ομάδα της Honda που δεν θα μπορούσε να λείπει ανακοινώνοντας τους δύο από τους τρεις αναβάτες που θα συμμετέχουν με την ιαπωνική εταιρεία, τους Johann Zarco και Takumi Takahashi.

Αυτή θα είναι η 46η έκδοση του ιστορικού αγώνα και η Honda στοχεύει στην 31η νίκη της. Για τον λόγο αυτό επέλεξε τους Johann Zarco και Takumi Takahashi, οι οποίοι μαζί με τον Teppei Nagoe αποτελούσαν την περσυνή ομάδα που κέρδισε τον ιστορικό αγώνα. Ακόμη βέβαια η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει κάνει γνωστό τον τρίτο αναβάτη που θα συμμετέχει στον 8ωρο της 3ης Αυγούστου. Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι το δίδυμο αυτό θα επιδιώξει να επαναλάβει την περσυνή επιτυχία με τον Takahashi να είναι μέλος της ομάδας που κέρδισε και το 2023, οπότε φέτος θα προσπαθήσει να πετύχει την τρίτη νίκη στη σειρά για την Honda HRC.

Suzuka

Ο Johann Zarco δήλωσε “ Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στις 8 Ώρες Suzuka ως μέλος της Honda HRC φέτος. Ανυπομονώ να συμμετάσχω και πάλι σε αυτόν τον παραδοσιακό και διάσημο αγώνα και να συναντήσω όλους τους οπαδούς στην Ιαπωνία. Θα μεταφέρω την καλή μου δυναμική από το MotoGP στη Suzuka, και θα στοχεύσω στη νίκη μαζί με τον ομόσταυλό μου. Τα λέμε στη Suzuka”"

Από την μεριά του ο Takumi Takahashi δήλωσε “Φέτος θα συμμετάσχω και πάλι στις 8 ώρες της Suzuka με τη Honda HRC. Ο αγώνας θα είναι πολύ σκληρός με τον ανταγωνισμό από ισχυρές ομάδες EWC, τρεις εργοστασιακές ομάδες και κορυφαίες ομάδες από το All Japan Championship. Θα επιδιώξω μια τέταρτη συνεχόμενη νίκη ως Honda HRC με τον ομόσταυλό μου, ο οποίος έχει κερδίσει στο παρελθόν τις 8 ώρες της Suzuka. Ελπίζω ότι θα υποστηρίξετε τη Honda HRC χειροκροτώντας μας με πάθος”