Yamaha R7 European Cup SuperFinale: Τεράστια νίκη Γιάννη Περιστερά με 4ο τον Ντίνο Μαυρόπουλο! [Video]

Στο νήμα πήρε τη νίκη ο Περιστεράς, ενώ ο Μαυρόπουλος εκκίνησε 12ος!
R7
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/9/2025

Ο πρώτος αγώνας του Yamaha R7 European Cup SuperFinale ήταν απολαυστικός με έντονο το ελληνικό στοιχείο, με τον Γιάννη Περιστερά να παίρνει μία μεγάλη νίκη στο νήμα και τον Κωνσταντίνο Μαυρόπουλο να τερματίζει 4ος από 12ος που ξεκίνησε!

Ο Γιάννης Περιστεράς ξεκινούσε από την 3η θέση και ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος από την 12η, σε έναν αγώνα 9 γύρων.

Ο Περιστεράς ξεκίνησε δυνατά τον αγώνα έδινε μάχη με άλλους 3 αναβάτες για την πρωτοπορία.

Στον δεύτερο γύρο, ο Περιστεράς παίρνει τα ηνία του αγώνα, ενώ έναν γύρο αργότερα ο Bergamini παίρνει το sleapstreaming και περνάει εκείνος πρώτος. Ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος που ξεκίνησε από την 12η θέση, προσπέρασε γρήγορα αρκετούς αναβάτες και βρέθηκε στην 7η θέση στον 2ο γύρο, την 4η θέση στον 3ο γύρο και την 3η θέση στον 4ο γύρο, με τον Γιάννη Περιστερά να είναι πρώτος εκείνη την ώρα.

Στον 5ο γύρο, Περιστεράς 2ος και Μαυρόπουλος 4ος παλεύοντας για τη νίκη με Bergamini, και Lacoi. Οι τέσσερις αυτοί αναβάτες έδιναν μάχες με συνεχή αλληλοπροσπεράσματα και όλοι τους έδειχναν έτοιμοι για τη νίκη.

Στον 7ο γύρο ο Γιάννης Περιστεράς πέρασε μπροστά στον αγώνα και ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος ήταν 4ος, μισό δευτερόλεπτο από την κορυφή!

Ένα γύρο πριν το τέλος, ο Περιστεράς έκανε μάλιστα και μία μικρή διαφορά από τον 2ο Bergamini, με τον Μαυρόπουλο να ανεβαίνει στην 3η θέση!

Στον τελευταίο γύρο οι δύο Έλληνες ήταν μπροστά, με τον Περιστερά πρώτο και τον Μαυρόπουλο δεύτερο. Υπήρξαν πάρα πολλά προσπεράσματα μεταξύ των 8 πρώτων αναβατών, με τον Γιάννη Περιστερά να είναι 2ος και να παίρνει τη νίκη κυριολεκτικά στο νήμα και τον εξαιρετικό Μαυρόπουλο να τερματίζει τελικά στην 4η θέση έχοντας εκκινήσει 12ος. Μπράβο και στους δύο και αναμένουμε με ανυπομονησία και τον δεύτερο αγώνα που θα πραγματοποιηθεί αύριο 20 Σεπτεμβρίου επίσης στο Paul Ricard.

Δείτε τον αγώνα στο video που ακολουθεί 

Πρώτη στον κόσμο η Panther Racing του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Κέρδισε με τη μοτοσυκλέτα της 32 πανεπιστημιακές ομάδες - Τρεις πρωτιές στον διεθνή διαγωνισμό MotoStudent 2025
Panth Racing AUTh
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

31/10/2025

Η Panther Racing του ΑΠΘ κατέκτησε την 1η θέση στο MotoStudent 2025, μια τεράστια επιτυχία για το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και την Ελλάδα που πέτυχε η φοιτητική ομάδα Panther Racing, κατακτώντας το πρώτο βραβείο “Best MotoStudent Team Overall” στον παγκόσμιο διαγωνισμό MotoStudent 2025, που πραγματοποιήθηκε στις 15–19 Οκτωβρίου στην πίστα MotorLand Aragon της Ισπανίας

Ανάμεσα σε 32 πανεπιστημιακές ομάδες από όλο τον κόσμο, η Panther Racing ξεχώρισε για την τεχνογνωσία, την καινοτομία και το ομαδικό της πνεύμα, κατακτώντας πλήθος διακρίσεων:

  • 1η θέση - Best MotoStudent Team Overall
  • 1st in MS1 Delivery: Innovation
  • 1st in 5th Milestone: Economical Plan
  • 1st in MS1 6th Milestone: Pitch Presentation
  • 2nd in MS2 Test 3: Acceleration
  • 3rd in MS1
  • 4th in MS2 Test 1: Brake
  • 4th in MS2
Panther Racing

Η ομάδα του ΑΠΘ έφερε στην Ελλάδα το μεγαλύτερο βραβείο του διαγωνισμού, αποδεικνύοντας ότι το πάθος, η επιμονή και η ομαδικότητα μπορούν να οδηγήσουν σε διεθνείς κορυφές.

Ένα ταξίδι που ξεκίνησε με όραμα και αφοσίωση

Panth Racing

Από το φθινόπωρο του 2023, τα μέλη της Panther Racing εργάζονταν ασταμάτητα για να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να εξελίξουν μια πλήρως αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Μέσα από ατελείωτες ώρες στο εργαστήριο, δοκιμές και βελτιώσεις, η ομάδα κατάφερε να δημιουργήσει ένα μηχανικό επίτευγμα που συνδύασε τεχνολογία, καινοτομία και ομαδική ψυχή.

Κάθε μικρή δυσκολία, κάθε αποτυχία και κάθε νύχτα γεμάτη ιδέες, έγινε κομμάτι ενός μεγάλου ταξιδιού που κορυφώθηκε με τη στιγμή της απονομής.

Τι είναι το MotoStudent

Panther Racing

Ο MotoStudent είναι ένας διεθνής διαγωνισμός που φέρνει φοιτητές μηχανολογίας και συναφών ειδικοτήτων από πανεπιστήμια όλου του κόσμου σε ένα μοναδικό περιβάλλον αγωνιστικής μηχανικής.

Οι ομάδες καλούνται να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να οδηγήσουν μια πλήρως αγωνιστική μοτοσυκλέτα, αξιολογούμενες τόσο για το τεχνικό όσο και για το αγωνιστικό τους κομμάτι:

  • MS1 (Design & Engineering Phase): σχεδίαση, καινοτομία, οικονομικό πλάνο και παρουσίαση milestones.
  • MS2 (Racing Phase): επιδόσεις στην πίστα – επιτάχυνση, φρενάρισμα, χρόνος γύρου και συνολική οδηγική συμπεριφορά.

Ο στόχος του διαγωνισμού είναι να φέρει τους φοιτητές σε πραγματικές συνθήκες μηχανολογικής ανάπτυξης και motorsport, καλλιεργώντας την τεχνογνωσία, τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία.

Περηφάνια για το ΑΠΘ και την Ελλάδα

Panther Racing

Η επιτυχία της Panther Racing αποτελεί μια στιγμή υπερηφάνειας όχι μόνο για το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, αλλά και για την Ελλάδα συνολικά. Η ομάδα απέδειξε ότι η ελληνική φοιτητική μηχανολογία μπορεί να σταθεί ισάξια – και να ξεχωρίσει – ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες του κόσμου.

Με τη διάκριση αυτή, τα μέλη της Panther Racing επιστρέφουν γεμάτα γνώσεις, εμπειρίες και έμπνευση, συνεχίζοντας να ονειρεύονται, να δημιουργούν και να εξελίσσονται.

Ετικέτες