American Flat Track 2020: Η Shayna Texter ανανεώνει με ΚΤΜ!

Για άλλα δύο χρόνια στην “Πορτοκαλί” εταιρεία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2020

Το πρώτο εθνικό πρωτάθλημα Flat Track ξεκίνησε στην Αμερική το 1954, με τις ρίζες του αθλήματος να φτάνουν μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα. Στην Αμερική θεωρείται μέχρι και σήμερα ένα απ’ τα πιο extreme μηχανοκίνητα αθλήματα με τις μοτοσυκλέτες να στρίβουν στις οβάλ πίστες με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 140km/h, ενώ στις ευθείες μπορούν να φτάσουν και τα 225km/h.

Για το 2020, η KTM επεκτείνει τη συνεργασία της με την Shaya Texter για άλλα δύο χρόνια στα AFT Singles, αφού πέρσι η αναβάτρια έκανε το ντεμπούτο της με τα χρώματα της “Πορτοκαλί” εταιρείας. Έχει κερδίσει 18 αγώνες στην καριέρα της και το 2019 ήρθε έβδομη στη βαθμολογία με τρεις νίκες συνολικά. Στα AFT Singles, οι αναβάτες συμμετέχουν με μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες μέχρι 450cc, οι οποίες είναι βασισμένες σε off-road μοντέλα παραγωγής και η KTM χρησιμοποίησε το 450 SX-F για να εξελίξει την αγωνιστική της μοτοσυκλέτα. Ο στόχος της Texter είναι να συνεχίσει την πορεία της και να φέρει περισσότερες νίκες στην ομάδα καθώς και να βοηθήσει στην εξέλιξη του μοντέλου.

Αισθάνεται ιδιαίτερη τιμή που θα συνεχίσει την συνεργασία της με την Red Bull KTM Factory Racing Team, ενώ δήλωσε πως “είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι μέλος μιας ομάδας που έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη κουλτούρα γύρο από τις νίκες. Μάθαμε πάρα πολλά πράγματα την προηγούμενη σεζόν με τη νέα ομάδα και καταφέραμε να κερδίσουμε τρεις αγώνες, ενώ τώρα θέτουμε νέους στόχους για το 2020.”

Ο Team manager της Red Bull KTM Factory, Chris Fillmore είπε από την άλλη πως είναι πολύ ευχαριστημένος που η Texter θα συνεχίσει τη συνεργασία της με την ΚΤΜ για δύο ακόμη χρόνια. “Έχει αποδείξει την αξία της, νικώντας σε μερικές απ’ τις πιο δύσκολες και απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος, ενώ ξέρει πολύ καλά να εκπροσωπεί τον εαυτό της, την ομάδα και να προωθεί το άθλημα.” Είπε χαρακτηριστικά ο Fillmore. “Το γεγονός πως ξεκινάμε με μια ολοκαίνουργια ομάδα σημαίνει πως θα χρειαστούμε λίγο χρόνο μέχρι όλοι να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, αλλά αποκτήσαμε αρκετή εμπειρία απ’ την προηγούμενη σεζόν. Θα είμαστε πιο καλά προετοιμασμένοι για το φετινό πρωτάθλημα και μια αναβάτρια σαν την Shayna στην ομάδα, αποτελεί κίνητρο για εμάς να συνεχίσουμε το έργο και την εξέλιξή μας.”

Ετικέτες

X-Trial 2025, 2ος αγώνας Γαλλία - Επιστροφή στην "κανονικότητα" του Toni Bou [Video]

Κυριάρχησε ο Καταλανός στο Chambery - Ισπανικό lock out στο βάθρο
X-Trial 2025, 2ος αγώνας Γαλλία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/1/2025

Έπειτα από ένα μικρό "διάλειμμα" ο 38χρονος Toni Bou επέστρεψε στην κορυφή του βάθρου παιρνοντας τη νίκη στον X-Trial αγώνα που πραγματοποιήθηκε στο Chambery της Γαλλίας.

Μπορεί η χρονιά να μπήκε με το αριστερό για τον Bou, αν μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι η δεύτερη θέση που κατέκτησε στην Ισπανία ο Καταλανός, ωστόσο στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς ο εργοστασιακός αναβάτης της Repsol Honda Trial Team επέστρεψε στο συνηθισμένο για τον ίδιο σημείο του βάθρου που είναι και το ψηλότερο σκαλί.

Η εμφάνιση του Bou ήταν κυριαρχική από την αρχή έως και το τέλος του αγώνα με τον Καταλανό να παρουσιάζεται σχεδόν αλάνθαστος και με τρομερή αυτοπεποίθηση, κάτι που φάνηκε όχι μόνο από τους ελάχιστος βαθμούς που συγκέντρωσε αλλά και από τους χρόνους που ολοκλήρωνε τις προσπάθειές του.

X-Trial 2025, 2ος αγώνας Γαλλία 2025

Ίσως πιο χαρακτηριστικό της φόρμας στην οποία δείχνει να επιστρέφει ο Bou είναι οι μόλις τέσσερεις βαθμοί που πήρε στους δυσκολότερους τομείς του αγώνα, τη στιγμή που κανείς από τους τρεις μεγάλους του αντιπλάλους Jaime Busto (GasGas), Gabriel Marcelli (Repsol Honda Trial Team) και Adam Raga (Sherco) δεν κατάφερε να τους ολοκληρώσει!

Στον τελικό της βραδιάς το αγωνιστικό ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στη μάχη για τη δεύτερη θέση του αγώνα μεταξύ των Busto και Marcelli με τον αναβάτη της GASGAS να καταφέρνει να υπερισχύσει του συμπατριώτη του έχοντας μόλις έναν βαθμό λιγότερο. Έτσι στο βάθρο του Chambery έγινε ένας ισπανικός "αποκλεισμός" που ενισχύθηκε από την 4η θέση που πήρε ο Adam Raga (Sherco), με τον Γάλλο Benoit Bincaz να κλείνει την πρώτη πεντάδα. 

X-Trial 2025, 2ος αγώνας Γαλλία 2025

Μετά τον αγώνα ο Bou δήλωσε χαρούμενος όχι μόνο με τη νίκη που κατέκτησε αλλά με τον τρόπο που την πήρε με τον αλάνθαστο τρόπο που οδήγησε να μπουστάρει την αυτοπεποίθησή του για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Τα εντυπωσιακά highlights του αγώνα στη Γαλλία, στο video που ακολουθεί.