Andrea Iannone: Οι πρώτες του φωτογραφίες πάνω στη Harley-Davidson [Photos]
Ο Ιταλός ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του, που θα γίνει το προσεχές Σαββατοκύριακο
Από τον
Παύλο Καρατζά
25/5/2026
Ο Ιταλός αναβάτης ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Κύπελλο Bagger, όπου θα βρεθεί στη γραμμή εκκίνησης αυτό το Σαββατοκύριακο στην πίστα του Mugello.
Λίγες εβδομάδες νωρίτερα σας είχαμε ενημερώσει πως ο "The Maniac" θα συμμετέχει στο Παγκόσμιο Κύπελλο Harley-Davidson Bagger της FIM με την ομάδας της Niti Racing από τον γύρο του Mugello κι έπειτα.
Με τον αγώνα στην ιταλική πίστα να είναι προγραμματισμένος για το Σαββατοκύριακο 30-31 Μαΐου (παράλληλα με το MotoGP), ο Iannone κάνει σήμερα δοκιμές με τη νέα του μοτοσυκλέτα στην πίστα του Mizano.
Ο Ιταλός αναβάτης έψαχνε διακαώς ένα συμβόλαιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, όμως όταν είδε πως αυτό δεν μπορούσε να συμβεί, στράφηκε αλλού, με αποτέλεσμα να βρει μία θέση στο grid του Bagger World Cup.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε και τις πρώτες φωτογραφίες από το σημερινό του τεστ που δημοσίευσε το ιταλικό GPone.
X-Trial: Υπέγραψε με τη Beta o Jaime Busto – Ξανά εργοστασιακός
Ο Ισπανός ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του με τη Beta στην Tarragona
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
30/3/2026
Ξανά εργοστασιακός αναβάτης ο Ισπανός Jaime Busto, αυτή την φορά με τη Beta, με πρώτη εμφάνιση στον ερχόμενο και τελευταίο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Χ-Trial (Indoor) στην Tarragona της χώρας του, στις 18 Απριλίου.
Ο τελευταίος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIM X-Trial για το 2026, που θα πραγματοποιηθεί στο Caixabank Tarraco Arena το Σάββατο 18 Απριλίου, θα αποτελέσει το σκηνικό για το ντεμπούτο του Jaime Busto ως αναβάτη της Beta. Ο Ισπανός θα αγωνιστεί με την ομάδα για τις σεζόν 2026 και 2027, στοχεύοντας στην πρώτη του νίκη με τη νέα εταιρεία, στην οποία επιστρέφει μετά την τελευταία του εμπειρία με ιταλικά μοτοσυκλέτα το 2014.
Ο Busto πλησιάζει αυτόν τον τελικό γύρο σε μια σφιχτή μάχη με τον Gabriel Marcelli για τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο νέος αναβάτης της Beta βρίσκεται δέκα βαθμούς πίσω από τον αντίπαλό του, αλλά διατηρεί μαθηματικές πιθανότητες για να κατακτήσει τέταρτη συνεχόμενη φορά τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος. Για να το επιτύχει αυτό, η νίκη είναι σχεδόν απαραίτητη.
Η συμμετοχή του Βάσκου αναβάτη στην Tarragona ως εργοστασιακός αναβάτης έρχεται να κλείσει μια δύσκολη περίοδο, κατά την οποία έπρεπε να αντιμετωπίσει τους τελευταίους γύρους με μια GasGas του 2018, μετά την αποχώρηση της εταιρείας από την συμμετοχή της σε αγώνες. Ο Busto αγωνίστηκε τελευταία φορά με τη GasGas στο Ponte di Legno στα μέσα Δεκεμβρίου, ενώ στη συνέχεια πήρε μέρος σε Leeds, Βαρκελώνη και Chalon-sur-Saône με τη δική του μοτοσυκλέτα.
Μέχρι στιγμής τη φετινή σεζόν, που πλησιάζει στο τέλος της, o Busto έχει ανέβει έξι φορές στο βάθρο, με τέσσερις τρίτες θέσεις, μία δεύτερη και μία νίκη, που ήρθε στο Saint-Denis στο νησί Reunion. Στην Tarragona θα στοχεύσει στη δεύτερη νίκη του για τη χρονιά, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη σεζόν και εγκαινιάζοντας τη συνεργασία του με την Beta.