Ο De Soultrait είχε εχθές μία πτώση τραυματίζοντας τον δεξιό καρπό του. Από την πρώτη στιγμή σκέφτηκε να εγκαταλείψει το φετινό, έβδομο για αυτόν Dakar, όμως με τον Van Beveren εκτός αγώνα προσπάθησε σήμερα το πρωί να συνεχίσει. Με στόχο να υπάρχει μία Yamaha εντός δεκάδας. Μετά από τριακόσια χιλιόμετρα όμως, τα όριά του εξαντλήθηκαν.
Η εικόνα που ο ίδιος ο De Soultrait ανέβασε δείχνει πως το κόψιμο στο χέρι ήταν μεγάλο. Έπεσε με δέκα χιλιόμετρα μόλις αλλά χτύπησε σε βράχο και το κακό έγινε. Η ειρωνεία είναι πως ο χρόνος εχθές σταμάτησε να μετρά από ένα σημείο και μετά, (Ν.53 σημείο ελέγχου) εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα GPS κι έτσι η κατάταξη βγήκε από τους χρόνους έως εκεί, πριν χτυπήσει ο De Soultrait...
Ήταν μία δύσκολη απόφαση να σταματήσει, αλλά και μία μεγάλη θυσία η σημερινή ημέρα για τον De Soultrait που με αρκετούς πόνους προσπάθησε να συνεχίσει…
Οι μόνοι που μπορούν τώρα να σταματήσουν την KTM είναι η Honda, αλλά δεν θα είναι εύκολο…
KTM 990 RC R CUP 2026 - Ενιαίο κύπελο για ιδιοκτήτες 990 RC R [VIDEO]
Με 6 αγώνες σε πίστες Παγκοσμίου, και σε λογική τιμή συμμετοχής - Δυο ηλικιακές κατηγορίες
Από τον
Κώστα Γκαζή
14/11/2025
Η ΚΤΜ ανακοινώνει τη διοργάνωση του KTM 990 RC R CUP, ενός ενιαίου ευρωπαϊκού κυπέλου που θα αποτελείται από έξι αγώνες, και απευθύνεται σε ερασιτέχνες αναβάτες που θέλουν να διασκεδάσουν -και όχι να γίνουν στόχος από talent scouters- καβάλα στο 990 RC R / RC R TRACK τους.
Για να λάβει κανείς μέρος πρέπει να αγοράσει ένα KTM 990 RC R ή ένα KTM 990 RC R TRACK, μέσω ενός εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου -όταν αυτά βρουν στην παραγωγή δηλαδή... περιμένουμε το RC R άμεσα, στα τέλη του 2025, και το TRACK στις αρχές του 2026, με τις τιμές τους στην Ευρώπη να μην έχουν ακόμα ανακοινωθεί. Κατόπιν πρέπει να προχωρήσει στην πληρωμή της συμμετοχής του στο κύπελο, με κόστος 8.890 ευρώ. Αν τώρα επιθυμεί και τεχνική κάλυψη, μαζί με αναλώσιμα (και ίσως και διαφορετικά ελατήρια στις αναρτήσεις, δεν καταλάβαμε καλά αφού η σελίδα του κυπέλου είναι πολύ πρόσφατη και είναι στα γερμανικά, χωρίς πολλές διευκρινίσεις) αλλά και μεταφορά της μοτοσυκλέτας του από πίστα σε πίστα, θα πρέπει να πληρώσει ακόμα 4.890 ευρώ. Αν προσθέσουμε και το κόστος της μοτοσυκλέτας που θα κυμαίνεται μεταξύ 13-17.000 ευρώ (αυτές είναι οι πρώτες πληροφορίες, και δεν βάζουμε το χέρι μας στη φωτιά για την ισχύ τους στη χώρα μας), και φυσικά τα κόστη των ταξιδιών του κάθε συμμετέχοντα στις 6 πίστες του κυπέλου, το συνολικό κόστος είναι αρκετά λογικό, αντίθετα ας πούμε με το εξωπραγματικό κόστος της ακαδημίας ταλέντων που προκύρηξε πρόσφατα η Ducati.
Η ΚΤΜ ξεκαθαρίζει πως η συγκεκριμένη διοργάνωση δεν αποτελεί διαγωνισμό ταλέντου απ' όπου οι Αυστριακοί θα περιμένουν να αρπάξουν τον επόμενο Pedro Acosta, αλλά μια παροχή για τους πελάτες της εταιρείας που θέλουν να οδηγήσουν στο όριο το 990 RC R τους σε πίστες προδιαγραφών Παγκοσμίου, και με εργοστασιακή τεχνική υποστήριξη.
Οι κατηγορίες του KTM 990 RC R CUP είναι δύο, και είναι ηλικιακές. Η πρώτη έχει όριο ηλικίας 18-34 έτη και η δεύτερη είναι άνω των 35 ετών. Οι θέσεις είναι περιορισμένες, με 23 συμμετοχές ανά κατηγορία, ενώ η προθεσμία συμμετοχής λήγει στις 14/2/2026.