Εξαιρετική επίδοση από τον Βασίλη Παντελεάκη στο CEV!

Μόλις 24 χιλιοστά ο Παντελεάκης μακριά από μια μεγάλη επιτυχία
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/6/2021

Ο Βασίλης Παντελεάκης, το Σαββατοκύριακο 13-14 Ιουνίου βρέθηκε στην πίστα της Βαρκελώνης για να συμμετάσχει στο Ισπανικό πρωτάθλημα CEV REPSOL στην κατηγορία Hawkers European talent cup. Στην κατηγορία αυτή συμμετέχουν 54 αναβάτες από όλο τον κόσμο από 18 διαφορετικές χώρες και είναι η πιο δύσκολη κατηγορία παγκοσμίως για αναβάτες ηλικίας 12 έως 17 χρόνων. Επίσης στην κατηγορία αυτή συμμετέχουν και αναβάτες που αγωνίζονται στο Red Bull Rookies Cup, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το επίπεδο τους ανταγωνισμού.

Λόγω των πολλών συμμετοχών η κατηγορία χωρίζεται σε δύο γκρουπ, με τον Βασίλη να συμμετέχει στο πρώτο γκρουπ που αποτελούνταν από 27 αναβάτες. Στις κατατακτήριες δοκιμές οι 18 πρώτοι του κάθε γκρουπ παίρνουν το εισιτήριο για τον τελικό αγώνα της Κυριακής, ενώ οι υπόλοιποι 18 αναβάτες που δεν θα προκριθούν απευθείας συμμετέχουν στον αγώνα τελευταίας ευκαιρίας και από κει προκρίνονται οι δύο πρώτοι. Ο Παντελεάκης θα συμμετάσχει σε αυτό το πρωτάθλημα ως έκτακτη συμμετοχή (wild card) σε δύο με τρεις αγώνες, με σκοπό να αποκτήσει  μεγαλύτερη εμπειρία που θα τον βοηθήσει στο ιταλικό πρωτάθλημα, εκεί που δίνει το μεγαλύτερο βάρος για τη φετινή χρονιά.

Ο Βασίλης βρέθηκε εκεί να αγωνίζεται με μια καινούργια ομάδα την (Avatel-Cardoso Racing) μη έχοντας κάνει δοκιμές πριν τον αγώνα, μη γνωρίζοντας την πίστα και με μια νέα μοτοσυκλέτα, την οποία θα οδηγούσε για πρώτη φορά. Η Πέμπτη ήταν η ημέρα των ελεύθερων δοκιμών και ο Βασίλης Παντελεάκης με την ομάδα του εκμεταλλεύτηκαν άριστα τα τρία 35λεπτα sessions πετυχαίνοντας χρόνο 1.55.900. Την Παρασκευή το πρόγραμμα περιλάμβανε δυο 40λεπτα ελεύθερων δοκιμών. Χάνοντας όμως το πρώτο 40λεπτο λόγω προβλήματος στο ηλεκτρικό σύστημα της μοτοσυκλέτας του είχε ως αποτέλεσμα να αγχωθεί και να χάσει την αυτοσυγκέντρωση του για το δεύτερο κομμάτι των δοκιμών, γεγονός που του στέρησε την ευκαιρία να βελτιώσει την επίδοση της Πέμπτης φεύγοντας με χρόνο 1.56.612.

Το Σάββατο περιλάμβανε κι αυτό δυο 40λεπτα, αυτή τη φορά όμως χρονομετρημένων κατατακτήριων δοκιμών, όπου οι 18 πρώτοι θα έπαιρναν το απευθείας εισιτήριο για τον αγώνα της Κυριακής. Εκεί ο Βασίλης Παντελεάκης στα πρώτα χρονομετρημένα τα έδωσε όλα και κατάφερε να κάνει χρόνο 1.54.215 (2,2 διαφορά από τον πρώτο) βελτιώνοντας το  χρόνο της Παρασκευής κατά 2,4 δευτερόλεπτα. Αυτό ο χρόνος, μέχρι τον τελευταίο γύρο του έδινε την 16η θέση και την απευθείας πρόκριση στον αγώνα της Κυριακής. Όμως στον τελευταίο γύρο, τέσσερις αναβάτες βελτίωσαν το χρόνο τους στέλνοντας τον Βασίλη στην 20η θέση, χάνοντας την 18η θέση για 24χιλιοστά  του δευτερολέπτου.

Στα δεύτερα χρονομετρημένα, ο Βασίλης Παντελεάκης πήρε την 17η θέση, αλλά λόγω της υψηλής θερμοκρασίας της ασφάλτου κανένας αναβάτης δεν μπόρεσε να βελτιώσει τους χρόνους των πρώτων χρονομετρημένων, με αποτέλεσμα να μετρήσουν οι καλύτεροι χρόνοι που είχαν έρθει από τα πρώτα χρονομετρημένα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να στείλει τον Έλληνα αναβάτη στον αγώνα τελευταίας ευκαιρίας όπου οι δύο πρώτοι θα έπαιρναν το εισιτήριο για τον αγώνα της Κυριακής.

Στον αγώνα της τελευταίας ευκαιρίας ο Βασίλης ξεκίνησε από την τρίτη θέση και κάνοντας μία καταπληκτική εκκίνηση έστριψε στην πρώτη στροφή δεύτερος. Μετά ακολούθησε ένας αγώνας οκτώ γύρων και μετά από εναλλαγές θέσεων τον πρώτων έξι αναβατών που πάλευαν για τις δυο πρώτες θέσεις, δεν κατάφερε να προκριθεί τερματίζοντας στην έκτη θέση με διαφορά 600 χιλιοστά διαφορά από τον πρώτο.

Ο Βασίλης Παντελεάκης δήλωσε πως "ήταν ένα δυνατό τριήμερ,ο αποκόμισα πολλές εμπειρίες, γνώρισα καινούργιους φίλους και πήγα σε μία καινούργια ομάδα που δουλέψαμε πάρα πολύ καλά μαζί. Προσπαθήσαμε να βρούμε λύσεις και να τα καταφέρω να προκριθώ στον αγώνα, μέχρι τον τελευταίο γύρο στα χρονομετρημένα στην ταμπέλα μου έβλεπα ότι είμαι στη 16η θέση που μου έδινε την πρόκριση. Ήμουν πολύ χαρούμενος και απογοητεύτηκα όταν έμαθα ότι ήμουν 20ος ερχόμενος στα pit. Στον αγώνα τελευταίας ευκαιρίας δεν ήμουν τόσο επιθετικός όσο θα 'πρεπε κι αυτός ήταν ο λόγος που δεν κατάφερα να είμαι στις δύο πρώτες θέσεις που θα μου έδιναν την πρόκριση. Γενικά όμως απέκτησα πολλές εμπειρίες και ανυπομονώ να ξαναγωνιστώ στο ισπανικό πρωτάθλημα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου και όλους αυτούς που υποστηρίζουν την προσπάθεια μου."

Ο José Luis Cardoso, Team Manager της Avatel-Cardoso Racing, είπε στις δηλώσεις του: "Ο Βασίλης Παντελεάκης είναι ένας αναβάτης που αγωνίστηκε για πρώτη φορά στο ισπανικό πρωτάθλημα που είναι άκρως απαιτητικό και ανταγωνιστικό. Η περίοδος προσαρμογής αυτές τις μέρες ήταν πολύ γρήγορη και παραγωγική. Μέρα με τη μέρα μείωσε τις διαφορές με τους αντιπάλους του και αυτό είναι εντυπωσιακό και σημαντικό πράγμα. Απέκτησε σημαντική εμπειρία θα τον βοηθήσει στη συνέχεια και θα είναι μαζί μας στους επόμενους αγώνες που δεν συμπίπτουν με άλλες δεσμεύσεις του, οπότε είμαστε πολύ χαρούμενοι που τον έχουμε μαζί μας και τον καλωσορίζουμε στην ομάδα μας Avatel-Cardoso Racing."

X-Trial 2025, 3ος αγώνας Γαλλία - Δύο στα δύο για τον Toni Bou

Νίκη "στο νήμα" για τον Καταλανό στο Clermont-Ferrand
X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής
Από το

motomag

20/1/2025

Στον Toni Bou (Repsol Honda Trial Team) πήγε και η νίκη του τρίτου αγώνα της χρονιάς για το παγκόσμιο X-Trial, έπειτα από μάχη που είχε ο Καταλανός στον τελικό με τον Jaime Busto (GasGas).

Toni Bou και Jaime Busto πήγαν στο Clermont-Ferrand με ισοβαθμία στην κορυφή του πρωυαθλήματος με τους δύο Ισπανούς να έχουν ο καθένας από μία νίκη και μία δεύτερη θέση. Και οι δύο ήθελαν τη νίκη στον τρίτο αγώνα του πρωταθλήματος εξίσου όπως αποδείχθηκε με το κορυφαίο σκαλί του βάθρου να κρίνεται στον μεγάλο τελικό, στον τελευταίο μάλιστα τομέα!

X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής

Ο Bou με την Montesa Cota 4RT οδήγησε φανταστικά αλλά το ίδιο εξαιρετικός ήταν και ο Busto που άσκησε με αυτόν τον τρόπο πίεση στον Καταλανό ωστόσο στον τελευταιο τομέα του τελικό ο Bou ήταν αλάνθαστος και ο έτερος Ισπανός είχε τρεις βαθμούς ποινής για να ανέβει έτσι στο δεύτερο σκαλι του βάθρου.

X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής

Ο Adam Raga (Sherco) έχει ανακοινώσει ότι αυτή θα είναι η τελευταία του χρονιά, η οποία ωστόσο πηγαίνει πολύ καλά μέχρι στιγμής για τον Καταλανό που θα μπορούσε ίσως να το ξανασκεφτεί και να κρεμάσει αργότερα το κράνος του. Ο αναβάτης της Sherco έκανε έναν πολύ καλό αγώνα, δεν έμεινε μακριά με την απόδοσή του από τους δύο πρώτους και στα δεύτερα προκριματικά κατάφερε να επιβληθεί του νεαρού συμπατριώτη του Gabriel Marcelli (Repsol Honda Trial Team). Έτσι πέρασε στον τελικό και πάλεψε για τη δεύτερη θέση με τον Busto. Τελικά πήρε την τρίτη λόγω της ποινής που μάζεψε στον τελευταίο 6ο τομέα.

X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής


Με τη δεύτερη σερί νίκη επί γαλλικού εδάφους και δύο νίκες σε τρεις αγώνες στη χρονιά ο Bou πέρασε στην κορυφή του πρωταθλήματος με 55 βαθμούς, με τον Busto να ακολουθεί με 50 και τον Raga πιο πίσω στους 33 βαθμούς. Ισοβαθμόντας στην τέταρτη θέση με 25 βαθμούς βρίσκονται οι Marcelli και Benoit Bincaz.

Ακολουθεί ο τέταρτος γύρος του X-Trial που θα πραγματοποιηθεί στη Βαρκελώνη στις 2 Φεβρουαρίου στο Palau Sant Jordi. Δείτε μερικές από τις καλύτερες στιγμές του αγώνα στο video που ακολουθεί.