Gino Rea - Βγήκε από το νοσοκομείο!

Θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη Βρετανία
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/9/2022
Όταν ο Gino Rea έπεσε στη Suzuka πριν από ένα μήνα, χτυπώντας άσχημα το κεφάλι του για να καταλήξει σε κώμα στο νοσοκομείο, η κατάσταση του ήταν εξαιρετικά κρίσιμη, σε βαθμό που πολλοί να υπέθεταν πως δεν θα κατάφερνε να επιβιώσει. Κι όμως, ο Βρετανός απεδείχθη μαχητής, και με τη σωστή ιατρική φροντίδα κατάφερε να επανέλθει, για να πάρει επίσημα εξιτήριο στις 5/9! Τώρα θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη χώρα του.
 
Τα ευχάριστα νέα ήρθαν από την ομάδα του Rea, την TSR Honda, η οποία δημοσίευσε στα social media μια ενημέρωση για την έξοδο του αναβάτη της από το νοσοκομείο μαζί με μια φωτογραφία που τον δείχνει σε φορείο, έτοιμο να μπει στο ασθενοφόρο για να μεταβεί στο αεροδρόμιο. Ο Rea έχει δίπλα του έναν Ιάπωνα γιατρό και ένα μέλος της οικογένειας του (πιθανώς την κοπέλα του, ή την αδελφή του), ενώ φορά μαύρα γυαλιά, έχει σταυρωμένα τα χέρια στο στήθος, και χαμογελά.
 
Ακολουθεί η ενημέρωση από την TSR Honda:
 
“Είναι πάντα πιο σκοτεινά πριν την αυγή. Συνέβη ακριβώς ένα μήνα πριν. Ειπώθηκε πως 48 ώρες ήταν η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου (σσ. η διατύπωση μπορεί να ερμηνευτεί είτε πως οι γιατροί του έδιναν 48 ώρες ζωής, είτε πως τις πρώτες 48 ώρες θα φαινόταν αν θα ζήσει ή αν θα πεθάνει). Κι όμως, το δυνατό του σώμα άντεξε. Και σήμερα, Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου, νωρίς το πρωί, μεταφέρθηκε στο αεροδρόμιο για μια πιο αποτελεσματική αποκατάσταση στο γνώριμο έδαφος της πατρίδας του. Μετά τις διακοπές της Ομπόν (σσ. Ομπόν ή απλά Μπον, είναι μια τριήμερη Ιαπωνική βουδιστική γιορτή, κατά την οποία οι πιστοί τιμούν τα πνεύματα των νεκρών που το 2022 έπεσε μεταξύ 13-16 Αυγούστου 2022), ο Gino Rea σημείωσε μια αξιοθαύμαστη ανάρρωση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των γιατρών και της οικογένειας του. Είχαμε μεγάλη υποστήριξη τόσο από το ιατρικό προσωπικό όσο και από τις αρχές που βοήθησαν με τις βίζες της οικογένειας. Είμαστε πεπεισμένοι πως η δυνατή θέληση του Gino βοήθησε στο σημερινό αποτέλεσμα. Σίγουρα η αποκατάσταση θα είναι δύσκολη, αλλά πιστεύω πως θα δείτε σύντομα τα νέα του βήματα.”

Suzuki GSX-R1000R - Κερδίζει ακόμα Πρωταθλήματα (FIM EWC 24)!

Νίκη της Yoshimura SERT Motul στο Bol d’Or, και σπουδαίος τίτλος στο Πρωτάθλημα Αντοχής
Suzuki SERT
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

17/9/2024

Στον τελευταίο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (EWC) για το 2024, στο Circuit Paul Ricard, 71.000 θαυμαστές είδαν τη Yoshimura SERT Motul να παίρνει με το GSX-R1000R τη νίκη στον θρυλικό 24ωρο αγώνα Bol dOr, και παράλληλα να κατακτά και τον φετινό τίτλο! Προσέξτε πως η λέξη “Suzuki” απουσιάζει από το όνομα της ομάδας, με τις εργοστασιακές ομάδες Yamaha και BMW να καταλαμβάνουν τις θέσεις 2 και 3 στη σεζόν.

H Suzuki πήρε μια σπουδαία νίκη στη Γαλλία, με τους Gregg Black, Dan Linfoot και Etienne Masson, θριαμβεύοντας έτσι για 20η φορά στο Bol d’Or, με τους Black και Masson και να γίνονται για 4η φορά νικητές του μακροχρόνιου αγώνα EWC. Αυτός ήταν ο δεύτερος τίτλος για την ομάδα Yoshimura SERT Motul στο EWC, και ο πρώτος από το 2021, δυο τίτλοι που έρχονται να κάνουν παρέα στα 11 Πρωταθλήματα EWC που είχε κερδίσει η ομάδα όταν αγωνιζόταν με πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη, πριν η Suzuki αποφασίσει να αποσυρθεί από τους αγώνες. Να πούμε εδώ πως ο φετινός τίτλος του EWC δεν ανακοινώνεται στα επίσημα κανάλια της Suzuki, ούτε έχει βγει δελτίο τύπου, λες και η μεγάλη αυτή επιτυχία δεν συνέβη ποτέ...

GSX-R1000RR

Ένα εργοστάσιο που είχε -και έχει ακόμα- εκπληκτικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, που κερδίζουν ακόμα έστω και χωρίς την εξέλιξη και την υποστήριξη που τους αξίζει.

Yoshimura SERT

Στην τελική βαθμολογία του FIM EWC για το 2024, η Yoshimura SERT Motul τερμάτισε πρώτη με 173 βαθμούς (νίκες σε Le Mans & Bol d’Or, 2η στο Spa και 3η στη Suzuka), δεύτερη ήταν η YART - Yamaha με 159 και τρίτη η BMW Motorrad World Endurance Team με 119 βαθμούς. Ο τίτλος των κατασκευαστών πήγε στη Yamaha, με δεύτερη τη Honda και τρίτη τη Suzuki.

Bol d'Or

Πίσω από τη Yoshimura SERT Motul, στον 4ο και τελευταίο γύρο του FIM EWC 2024, στο Bol d’Or, η ΚΜ 99 με Yamaha βρέθηκε στο βάθρο μόλις στη δεύτερη χρονιά παρουσίας της με τους Randy de Puniet, Jeremy Guarnoni και Florian Marino, ολοκληρώνοντας το 2024 ως η κορυφαία ανεξάρτητη ομάδα EWC.

YART

Η επίσημη ομάδα της Yamaha YART Yamalube ξεκίνησε δυνατά ως διεκδικήτρια του τίτλου οδηγώντας στην βαθμολογία ως μία από τις τέσσερις πρωτοπόρες ομάδες. Αν και ολοκλήρωσε το βάθρο της Formula EWC στην 3η θέση δεν μπόρεσε να πάρει την 1η θέση λόγω δύο απρογραμμάτιστων pitstop.

Canepa

Δυστυχώς ο Niccolo Canepa, με τον οποίο συνεργάστηκαν οι Marvin Fritz και Karel Hanika, θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση χωρίς να έχει πάρει τον τρίτο Παγκόσμιο τίτλο που τόσο πολύ λαχταρούσε. Ωστόσο, θα μείνει στην ιστορία ως ένας από τους σπουδαίους του EWC όλων των εποχών.

bmw

Η BMW Motorrad World Endurance Team ξεκίνησε το Bol d'Or στην pole position για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ως ένας από τους τέσσερις γενικούς κυνηγούς του τίτλου. Μετά από ένα νέο ρεκόρ γύρου αγώνα 1:52:517 από τον Markus Reiterberger βοήθησε τη BMW να προηγηθεί τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής. Όμως, ένα ατύχημα για τον νεοφερμένο στην ομάδα Hannes Soomer έφερε τη Yoshimura SERT Motul και πάλι μπροστά, αφήνοντας τον Εσθονό εκτός δράσης με τραυματισμό στον ώμο και ανάγκασε τους Reiterberger και Illya Mykhalchyk να ολοκληρώσουν τον αγώνα ως δίδυμο, αν και ουσιαστικά καθυστέρησαν λόγω μηχανικών προβλημάτων.

Ετικέτες