Η Honda εξέδωσε πριν από λίγο την ανακοίνωση για την συνεργασία της με την Motul για το επερχόμενο Rally Dakar. Οι δύο εταιρείες έχουν ήδη ένα πλούσιο ιστορικό συνεργασίας σε διάφορα επίπεδα και ομάδες, όπως στο Motocross και με την Honda Road Racing team (για το Isle Of Man TT) και τώρα ενισχύουν περαιτέρω τους δεσμούς τους μέσω της Monster Energy Honda Team για το Dakar.
Η Motul ήταν μια από τις πρώτες εταιρείες που υποστήριξαν την επιστροφή της Honda στο Dakar μετά από μια απουσία 23 ετών, ενώ με την ανανέωση για τον αγώνα του 2017 η μεταξύ τους συνεργασία θα μετρά πέντε συνεχόμενες χρονιές, στις οποίες η γαλλική εταιρεία λιπαντικών υποστηρίζει την Honda σε Cross-Country Rallies.
Με μια σειρά προϊόντων που συμπεριλαμβάνουν τα λιπαντικά της σειράς 300V, αντιψυκτικά, υγρά φρένων, λιπαντικά αλυσίδων, πρόσθετα καύσης και υγρά αναρτήσεων, η Motul θα παρέχει τα απαραίτητα αναλώσιμα που θα χρειαστούν τα CRF450 Rally στις δοκιμές και στους αγώνες. Στο Dakar, η Motul θα είναι παρούσα στο bivouac με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων για τους αναβάτες και τους μηχανικούς, ενώ θα υπάρχουν και τεχνικοί από το εργοστάσιο που θα παρέχουν την ανάλογη υποστήριξη.
Η Motul ήταν μια από τις πρώτες εταιρείες που υποστήριξαν την επιστροφή της Honda στο Dakar
Ο αγώνας του Dakar ξεκινά στις 2 Ιανουαρίου από την Asuncion στην Παραγουάη και θα τερματίσει μετά από 9.000 χιλιόμετρα στην πρωτεύουσα της Αργεντινής, το Buenos Aires, μετά από δύο εβδομάδες, όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό video που είχαμε δημοσιεύσει με όλη τη διαδρομή του αγώνα. Η μέρα ξεκούρασης για τα πληρώματα, τους αναβάτες και τις ομάδες θα είναι την Κυριακή 8 Ιανουαρίου στην La Paz της Βολιβίας.
CIV Yamaha R7 Cup: Δύσκολη γνωριμία με την Imola για τον Κωνσταντίνο Μαυρόπουλο – Παραμένει στη μάχη του τίτλου [Video]
Πρώτη φορά στην Imola για τον Dinos31
Από τον
Σπύρο Τσαντήλα
10/6/2026
Το Yamaha R7 Cup του ιταλικού πρωταθλήματος CIV ξεκίνησε ονειρεμένα για τον Μαυρόπουλο με μια εμφατική νίκη στο Mugello στις αρχές Μαΐου, ενώ η συνέχεια τον πήγε στην Imola για τους επόμενους δύο αγώνες της χρονιάς.
Αυτή ήταν η πρώτη επίσκεψη του Έλληνα αναβάτη στη συγκεκριμένη πίστα, η οποία διακρίνεται για την απαιτητική και ιδιαίτερα τεχνική χάραξή της.
Στον πρώτο αγώνα το Σάββατο 6 Ιουνίου ο Μαυρόπουλος εκκίνησε από την 8η θέση και κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα 7ος, γεγονός που σήμανε την υποχώρησή του από την κορυφή της κατάταξης προς τη δεύτερη θέση.
Στον δεύτερο αγώνα την Κυριακή 7/6, ξεκινώντας ξανά από την 8η θέση, πραγματοποίησε εξαιρετική εκκίνηση και βρέθηκε μέσα στην πρώτη τριάδα στα πρώτα μέτρα του αγώνα. Ωστόσο, μία επαφή με συναθλητή του τον ανάγκασε να υποχωρήσει μέχρι την 11η.
Ο Dinos31 ωστόσο κατάφερε στους επόμενους δύο γύρους να επιστρέψει στην 8η θέση, συνεχίζοντας τη μάχη για την κορυφή, μαζεύοντας τη διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων από τον πρωτοπόρο του αγώνα, ενώ βελτίωσε τον προσωπικό του χρόνο κατά 1,3 δευτερόλεπτα σε συνθήκες αγώνα. Σημειώνοντας χρόνο 2:02.4, στον 7ο γύρο είχε ήδη ανέβει 5ος.
Δυστυχώς όμως στον 8ο και προτελευταίο γύρο έχασε το μπροστινό της μοτοσυκλέτας του και εγκατέλειψε ενώ βρισκόταν σε τροχιά διεκδίκησης ενός πολύ καλού αποτελέσματος.
Όπως εξήγησε ο μηχανικός του, Χρήστος Φράγκου: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον οδηγό μου. Έκανε έναν φοβερό αγώνα. Πάντα πιστεύω ότι οι αγώνες είναι 50-50 μέχρι να τερματίσεις. Μέχρι να δούμε την καρό σημαία, όλα παίζονται. Το σημαντικό είναι ότι ο οδηγός γνωρίζει ακριβώς τον λόγο που ήρθε η πτώση και φεύγουμε από μία πίστα που δεν είχαμε ξαναδεί έχοντας πλέον πολύτιμα δεδομένα για το μέλλον.»
Ο Μαυρόπουλος φεύγει από την Imola στην 6η θέση της κατάταξης έχοντας 34 βαθμούς μετά από τρεις αγώνες, ενώ ο πρωτοπόρος Gianmaria Ibidi μετρά 56. Έχοντας ακόμη τέσσερεις αγώνες στο Yamaha R7 Cup – Misano τον Ιούλιο, Cremona τον Σεπτέμβριο και διπλό φινάλε στη Vallelunga τον Οκτώβρη – όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά, υπάρχει ακόμη πληθώρα βαθμών προς διεκδίκηση και ο Έλληνας αναβάτης έχει δείξει πως μπορεί να καταφέρει τα πάντα μετά τη νίκη του στον εναρκτήριο αγώνα. Όπως εξήγησε ο ίδιος:
«Σίγουρα απογοητεύτηκα από τον εαυτό μου, γιατί έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα ώστε να διεκδικήσω μία θέση στο βάθρο. Η αλήθεια είναι ότι πίεσα πάρα πολύ τη μοτοσυκλέτα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Παρόλα αυτά, χαίρομαι γιατί κατάφερα να κλείσω το κενό των τεσσάρων δευτερολέπτων από τους πρωτοπόρους και να βελτιώσω τον προσωπικό μου χρόνο κατά 1,3 δευτερόλεπτα μέσα σε συνθήκες αγώνα, κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο.
Οι πτώσεις είναι μέρος του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αποτελούν μαθήματα για κάθε αθλητή. Μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ πτώση μέσα σε αγώνα και ακόμη κι αυτό είναι μία εμπειρία από την οποία μαθαίνω.
Σίγουρα λυπάμαι για τους βαθμούς που χάθηκαν, αλλά βρισκόμαστε μόλις στο δεύτερο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο της χρονιάς και έχουμε μπροστά μας ολόκληρο το πρωτάθλημα. Τώρα επικεντρωνόμαστε στο να κάνουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο Misano.
Κλείνοντας, θα ήθελα να πω ότι η Imola μου άρεσε πάρα πολύ ως πίστα. Είναι σφιχτή, απαιτητική και εξαιρετικά τεχνική. Θα ήθελα πραγματικά να επιστρέψω και να αγωνιστώ ξανά εδώ!»
Ο επόμενος σταθμός του CIV Yamaha R7 Cup είναι στην πίστα Misano World Circuit – Marco Simoncelli, με έναν νυκτερινό αγώνα που θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 26 Ιουλίου.