Honda Montesa: Ντεμπούτο της ηλεκτρικής RTL Electric στο Barcelona X-Trial
Για πρώτη φορά η Honda θα δώσει το παρών στη μεγάλη κατηγορία του X-Trial με την ηλεκτρική της μοτοσυκλέτα
Από τον
Σπύρο Τσαντήλα
4/2/2026
Την Κυριακή 8 Φεβρουαρίου το κλειστό στάδιο της Βαρκελώνης, Palau Sant Jordi, θα φιλοξενήσει τον έβδομο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος X-Trial 2026 και εκεί η Honda θα δώσει το παρών με έναν επιπλέον αναβάτη.
Ο Ισπανός Miquel Gelabert θα αγωνιστεί με την ηλεκτρική RTL Electric και αυτή θα είναι η πρώτη φορά που μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Ιάπωνα κατασκευαστή θα αγωνιστεί σε πρωτάθλημα εσωτερικού χώρου (indoor).
Ο Miquel Gelabert έχει αγωνιστεί πέντε φορές στο Barcelona X-Trial, αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας του, με καλύτερο αποτέλεσμα μια πέμπτη θέση, ενώ τώρα επιστρέφει... ηλεκτρισμένος.
Με την περσινή εκδοχή της RTL Electric ο Gelabert τερμάτισε τη σεζόν του Trial2 στη δεύτερη θέση της κατάταξης και τώρα θα δοκιμάσει ξανά τις δυνάμεις του απέναντι στους κορυφαίους αναβάτες του κόσμου με τη μοτοσυκλέτα του 2026 που διαθέτει επανασχεδιασμένο πλαίσιο και άλλες βελτιώσεις βάσει της εμπειρίας που αποκτήθηκε από τη συμμετοχή στην Trial2.
King of the Baggers 2026: Ο Bradley Smith συνεχίζει με την Harley-Davidson
Δεύτερη συνεχόμενη σεζόν για τον πρώην αναβάτη των MotoGP στο θεαματικό αμερικανικό πρωτάθλημα
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
5/3/2026
Ο Bradley Smith θα επιστρέψει το 2026 στο πρωτάθλημα King of the Baggers με την ομάδα Harley-Davidson x DynoJet Factory Racing, ξεκινώντας τη δεύτερη του σεζόν στο αμερικανικό πρωτάθλημα.
Ο πρώην αναβάτης των MotoGP Bradley Smith θα συνεχίσει στο πρωτάθλημα King of the Baggers και τη σεζόν 2026, παραμένοντας στην ομάδα της Harley-Davidson, DynoJet Factory Racing, με την οποία συνεργάστηκε για πρώτη φορά το 2025.
Η νέα σεζόν ξεκινά αυτό το Σαββατοκύριακο στη Daytona, στον πρώτο από τους επτά αγωνιστικούς γύρους του πρωταθλήματος. Κάθε αγωνιστικό τριήμερο περιλαμβάνει δύο αγώνες, στο έντονο πρόγραμμα δράσης της διοργάνωσης.
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Smith θα οδηγήσει την αγωνιστική Harley-Davidson Road Glide, η οποία εξοπλίζεται με τον τροποποιημένο για επιδόσεις κινητήρα Screamin’ Eagle Milwaukee-Eight 131.
Ο Smith θα αγωνιστεί πλευρό του Kyle Wyman, ο οποίος υπήρξε πρωταθλητής του Daytona 200 το 2019 και ηγείται της προσπάθειας με την ομάδα Harley-Davidson x Dynojet Factory Racing Road Glide.
Ως ο πιο διακεκριμένος αναβάτης της κατηγορίας με τις περισσότερες νίκες και έχοντας κατακτήσει τον πρώτο τίτλο (2021) αλλά και τον τελευταίο (2025), ο Wyman θεωρείται το απόλυτο φαβορί, έχοντας κερδίσει πέντε συνεχόμενους αγώνες στην Daytona.
Μάλιστα, το 2025 επικράτησε και στους δύο αγώνες στην ίδια πίστα, καταφέρνοντας να ανακτήσει το νούμερο #1 από τον Troy Herfoss της Indian.
Την παρουσία της Harley-Davidson στο πρωτάθλημα συμπληρώνει ο James Rispoli, που θα αγωνιστεί με τη δορυφορική ομάδα Big Diehl x Harley-Davidson Factory Racing.
Μιλώντας για τη δεύτερη σεζόν του στο King of the Baggers, ο Smith δήλωσε: "Είμαι ενθουσιασμένος για τη σεζόν 2026 με την Harley-Davidson x DynoJet Factory Racing. Ένας χρόνος εμπειρίας πάνω στη Road Glide και η εξοικείωση με όλες τις πίστες πιστεύω ότι θα βοηθήσουν να βελτιώσω τα αποτελέσματά μου.
"Δουλέψαμε πολύ στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου. Δεν υπάρχει καλύτερη ομάδα σε αυτή τη σειρά και πιστεύω ότι θα είμαστε ξανά ανάμεσα στους βασικούς διεκδικητές του τίτλου."
Το πρόγραμμα του King of the Baggers για το 2026 περιλαμβάνει και έναν ιδιαίτερα ξεχωριστό αγώνα τον Σεπτέμβριο στην πίστα Circuit of the Americas (COTA), την ίδια εγκατάσταση που φιλοξενεί και το MotoGP, προσφέροντας μια ακόμη μεγάλη σκηνή για το ιδιαίτερο αυτό πρωτάθλημα των μεγάλων bagger μοτοσυκλετών.