Η ΕΛΑΣΤΡΑΚ Α.Ε. χορηγός του Βασίλη Παντελεάκη

Μια σημαντική συνεργασία
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

22/3/2022

Η ΕΛΑΣΤΡΑΚ-BRIDGESTONE ανακοίνωσε πριν από λίγο μέσω δελτίο τύπου που έδωσε στην δημοσιότητα, ότι υπέγραψε χορηγικό συμβόλαιο με τον Βασίλη Παντελεάκη για όλο το 2022. Να θυμίσουμε ότι ο νεαρός Έλληνας αναβάτης θα συμμετέχει φέτος στο Hawkers European Talent Cup που εντάσσεται στο FIM Junior GP World Championship. Ακολουθεί το δελτίο τύπου:

Δελτίο τύπου

 

Η ΕΛΑΣΤΡΑΚ Α.Ε. καλωσορίζει τον 14χρονο αναβάτη Βασίλη Παντελεάκη στην οικογένεια της Bridgestone

 

H ΕΛΑΣΤΡΑΚ – Bridgestone ανακοινώνει την υπογραφή χορηγικού συμβολαίου με τον νεαρό οδηγό αγώνων μοτοσικλέτας Βασίλη Παντελεάκη για το έτος 2022

 

Ο αθλητισμός αποτελούσε ανέκαθεν μέρος του DNA της Bridgestone. Μετά την αξέχαστη περίοδο που πρωταγωνίστησε στην F1 και στο MotoGP, η Bridgestone είναι τώρα Περήφανος Χορηγός των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, ενώ εξακολουθεί να διατηρεί έντονο το ενδιαφέρον της και για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με ηχηρή παρουσία στα Ιαπωνικά πρωταθλήματα και το Fim Junior World Championship, αν εστιάσουμε στους δύο τροχούς.

 

Στην Ελλάδα, από την άλλη πλευρά τα τελευταία χρόνια με χαρά παρακολουθούμε να αναδεικνύεται ένα μεγάλο ταλέντο, ένας από τους καλύτερους οδηγούς, που έχουν περάσει από τη χώρα μας, ο Βασίλης Παντελεάκης, ο οποίος αποτελεί μεγάλη ελπίδα και όλα δείχνουν ότι έχει μπροστά του λαμπρό μέλλον.

 

Η ΕΛΑΣΤΡΑΚ αποφασίζει να σταθεί αρωγός του νεαρού αναβάτη, ανακοινώνοντας την χορηγία του, η οποία  αφορά στην συμμετοχή του τόσο στο Ελληνικό Πρωτάθλημα, όπου κατά το 2021 κέρδισε όλους τους αγώνες, στους οποίους συμμετείχε, σημειώνοντας απόλυτο ρεκόρ πίστας στην κατηγορία του, όσο και στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα νέων Fim Junior World Championship, στο οποίο συμμετέχει με πολύ καλές προοπτικές σύμφωνα με την έως τώρα πορεία του.

 

Ευχόμαστε στον Βασίλη να συνεχίσει να αναδεικνύει το ταλέντο και την τεχνική του μέσα από το άθλημα που αγαπά τόσο πολύ και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που κι εμείς με την σειρά μας συμβάλλουμε στη διατήρηση της εστίασης του στην επιτυχία και την επίτευξη των στόχων του.

 

Η Elastrak – Bridgestone και ο Βασίλης προγραμματίζουν από κοινού για το άμεσο μέλλον μία σειρά από πρωτοβουλίες και ενέργειες. Από μέρους μας, θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση και αναφορές για την πορεία του Βασίλη, μέσα από τα κανάλια επικοινωνίας μας, Facebook, Instagram, YouTube. Μείνετε συντονισμένοι!

 

Ακολουθεί σύντομο βιογραφικό του αναβάτη:

 

Ο Βασίλης Παντελεάκης γεννήθηκε τον Νοέμβριο του 2007 και ξεκίνησε την αθλητική του πορεία σε ηλικία 3 ετών, με καθοδήγηση από τον πατέρα του Χρήστο Παντελεάκη, ο οποίος υπήρξε πρωταθλητής Ελλάδος στους αγώνες ταχύτητας, στις κατηγορίες 125cc, τα έτη 1999, 2000.

Το 2016 στέφθηκε Πρωταθλητής Ελλάδας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, κερδίζοντας δυο από τους τρεις αγώνες.

Το 2018 για τον Βασίλη ήταν χρονιά προσαρμογής στην κορυφαία κατηγορία MiniGP του Ιταλικού πρωταθλήματος εφόσον ήταν ο μικρότερος στην κατηγορία με ηλικίες 10 έως 13. Στο Ελληνικό Πρωτάθλημα ξεχώρισε για ακόμα μια φορά κατακτώντας για 3η φορά τον τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος σημειώνοντας 4 νίκες σε 5 αγώνες και ανεβάζοντας τον πήχη πολύ ψηλά στα Μέγαρα όπου πέτυχε τον απόλυτο χρόνο ρεκόρ πίστας με 46,6 ανεξαρτήτου μοτοσυκλέτας, καταρρίπτοντας με εμφατικό τρόπο το 48,7 που επικρατούσε από το 2016.

Το 2019 εστίασε αποκλειστικά στο CIV MiniGP Championship και αγωνίστηκε εναντίον 23 αντιπάλων στην κατηγορία MiniGP. Και στους δέκα αγώνες του έτους βρισκόταν εύκολα στους κορυφαίους 7 αναβάτες, με το καλύτερο αποτέλεσμα της 5ης θέσης σε δύο αγώνες. Στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου, κατάφερε να πάρει 7 πόντους και τερμάτισε στην 7η θέση της κατάταξης.

Το ταλέντο του εκτιμήθηκε πολύ από την Ομάδα που κέρδισε το Πρωτάθλημα - την AC Racing - και ως αποτέλεσμα υπέγραψαν τον Βασίλη ως τον επίσημο αναβάτη τους για τη σεζόν 2020. Οι πρώτες του εμφανίσεις με την AC Racing στην κατηγορία του Pre Moto3 ήταν εξαιρετικές. Πέτυχε σπουδαία αποτελέσματα στο Mugello, τερματίζοντας 9ος και 5ος και έκανε ένα ακόμα μεγαλύτερο βήμα στο Misano, όπου κατάφερε να πάρει μια θέση στο βάθρο (3ος), ένα απολύτως καταπληκτικό και ιστορικό αποτέλεσμα, καθώς ήταν η πρώτη φορά Έλληνας οδηγός έφτασε στο βάθρο στο Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV!

Το 2021 συμμετείχε για δεύτερη φορά στο Ιταλικό πρωτάθλημα στην κατηγορία του Pre Moto3 κατάφερε να πάρει την έβδομη θέση στο πρωτάθλημα από 35 οδηγούς σημειώνοντας μεγάλη βελτίωση παρά τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε στερώντας του δυο τερματισμούς και την ευκαιρία να πέτυχει ακόμα καλυτέρα αποτελέσματα . Αξιοσημείωτο είναι ότι κατέκτησε το ρεκόρ πίστας στην Imola καθώς και να ψηφιστεί ως ο δημοφιλέστερος οδηγός σε διαγωνισμό της RedBull MotoGP Rookies Cup, γεγονός που δείχνει την εξαιρετική αλληλεπίδραση του με το κοινό. Επίσης συμμετείχε στο ισπανικό πρωτάθλημα FIM CEV Repsol στην κατηγορία European talent cup έχοντας πολύ καλές επιδόσεις και δείχνοντας το πόσο καλά προσαρμόζεται σε μια καινούρια μοτοσικλέτα και πίστα. Τέλος συμμετείχε για πρώτη φορά σε τρεις αγώνες του Ελληνικού πρωταθλήματος, πετυχαίνοντας τρεις άνετες νίκες και κάνοντας το απόλυτο ρεκόρ πίστας στην κατηγορία racing .

To 2022 ο μεγάλος στόχος επετεύχθη με την συμμέτοχη του στην κορυφαία ομάδα Cardoso στο πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα για ηλικίες από 13 έως 16 Fim Junior World Championship.

Ακολουθήστε τον οδηγό στα social media:

https://www.instagram.com/vasilispanteleakis3/

https://www.facebook.com/VasilisPanteleakisMoto/

https://vasilispanteleakis.com/

 

Η Δήμητρα Λαδά στη 10άδα στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα γυναικών-WEC, στο Brno

Εξαιρετική επίδοση στην πρώτη της εμφάνιση στην τσέχικη πίστα που κάποτε φιλοξενούσε αγώνα MotoGP
Δήμητρα Λαδά, Brno
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/7/2024

Η Δήμητρα Λαδά γνωστή και ως Jo77 βρέθηκε για πρώτη φορά στην πίστα Brno της Τσεχίας για να συμμετάσχει στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα γυναικών-Women’s European Championship (WEC) κατηγορία SSP300, με την Yamaha R3 μοτοσυκλέτα της και την ομάδα της ARP Racing.

Η Δήμητρα, καθώς ήταν μια καινούργια εμπειρία για εκείνη, έκανε το καλύτερο δυνατό καθώς στα χρονομετρημένα του Σαββάτου προσπαθούσε να εξοικειωθεί με τη μεγάλη αυτή πίστα, καταφέρνοντας σε κάθε γύρο να βελτιώνει τον προσωπικό της χρόνο, για να ξεκινήσει στον αγώνα του Σαββάτου από τη 10η θέση στη σχάρα εκκίνησης.

Με μια πολύ καλή εκκίνηση βρέθηκε να στρίβει την Κ1 μπροστά από την 9η στη σχάρα εκκίνησης και μόνιμη αναβάτη του πρωταθλήματος, την εσθονή María Saluste. Οδηγώντας με καλό ρυθμό και σταθερό γυρολόγιο, κρατήθηκε μπροστά της για τους τέσσερις πρώτους γύρους, όταν στην είσοδο μιας απότομα ανηφορικής αριστερής στροφής, δεν "κούμπωσε" στο κιβώτιο η τρίτη σχέση στο κρίσιμο κατέβασμα, αναγκάζοντάς την να σηκώσει τη μοτοσυκλέτα για να μην πέσει.

Δήμητρα Λαδά

Η Saluste άδραξε την ευκαιρία και πέρασε μπροστά, όμως η Τζο δεν το έβαλε κάτω. Δίνοντας τον καλύτερό της εαυτό, μέσα σε δυο γύρους κατάφερε να "μαζέψει" τη διαφορά που είχε δημιουργηθεί ανάμεσα στις δύο αναβάτισες, να μελετήσει τις κινήσεις της Εσθονής και να την προσπεράσει μόλις βρήκε την ευκαιρία. Η εμπειρία της Saluste όμως στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, που ως τώρα για το 2024 έχει αγωνιστεί στις πίστες Cremona και Misano, της έδωσε το προβάδισμα και κατάφερε να ξαναπεράσει τη Τζο στον τελευταίο γύρο, με την Ελληνίδα αγωνιζόμενη να τερματίζει στην 10η θέση κάνοντας προσωπικό ρεκόρ για την πίστα Brno της Τσεχίας.  Αξίζει να σημειωθεί ότι οι υπόλοιπες αγωνιζόμενες είναι αρκετά εξομοιωμένες με ανάλογες πίστες σε αντίθεση με την Τζο όπου η μεγαλύτερη πίστα που έχει αγωνιστεί- προπονηθεί είναι η πίστα των Σερρών.

Δήμητρα Λαδά

Στον βρόχινο αγώνα της Κυριακής δυστυχώς είχε μια πτώση στον γύρο προθέρμανσης η οποία την ανάγκασε να εγκαταλείψει και να μην συμμετάσχει στον αγώνα. Η ίδια δήλωσε: "Είναι εξωπραγματική η αίσθηση να οδηγείς και να αγωνίζεσαι σε πίστα MotoGP. Είναι πραγματικά ένα όνειρο που βγήκε αληθινό. Το γεγονός ότι προκρίθηκα στον αγώνα από τις πρώτες κιόλας χρονομετρημένες δοκιμές, ανάμεσα σε τόσο έμπειρες οδηγούς, η πλειονότητα των οποίων τρέχουν για δεύτερη ή και τρίτη συνεχόμενη χρονιά σε αυτό το τόσο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, είναι σαφώς μια πολύ μεγάλη επιτυχία. Το ότι είχα, δε και μια πολύ καλή μάχη με μια μόνιμη αγωνιζόμενη του πρωταθλήματος, αφού ήμουν η μόνη wildcard συμμετοχή, είναι το κερασάκι στην τούρτα. Η πτώση της Κυριακής ευτυχώς ήταν τελείως ανώδυνη αλλά αυτά συμβαίνουν όταν μέχρι 2’ πριν ανοίξει η έξοδος των pits η πίστα ήταν στεγνή. Μπήκαμε σε πίστα που μόλις είχε αρχίσει να βρέχεται, που είναι πολύ χειρότερη κατάσταση από το να είναι εντελώς βρεγμένη, τότε τα βρόχινα λάστιχα θα δούλευαν σωστά και αυτό δε θα είχε συμβεί. Στενοχωρήθηκα γιατί έχω καλή απόδοση στη βροχή καθώς οδηγώ πολύ γραμμικά, από την εμπειρία μου στα δίχρονα 125. Όμως τα πλαστικά και τα μαρσπιέ φτιάχνονται, οπότε λέω πάλι καλά. Φεύγω από την ιστορική πίστα του Brno με 6 βαθμούς στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα γυναικών και στοχεύω στον τελευταίο αγώνα του WEC στην πίστα της Imola το Σεπτέμβριο. Ελπίζω να βρω την οικονομική και υλική υποστήριξη από εταιρίες για να το καταφέρω. Ευχαριστώ την ομάδα μου ARP Racing που έκανε το όνειρό μου πραγματικότητα και το σύζυγό μου, Βαγγέλη, που έκανε τα αδύνατα, δυνατά προκειμένου να είναι έτοιμα τα φέρινγκ της μοτοσυκλέτας μου μετά την πτώση που είχα στις Σέρρες στον προηγούμενο αγώνα".

Δήμητρα Λαδά

Την προσπάθεια της Τζο στηρίζουν οι: ARP racing, Moto femmes Hellas, Bikeit, Spiliotis, Yamaha, Tzortzopoulos moto fashion, Rho foods

Ετικέτες