Η SUPERMOTO ευκαιρία της χρονιάς

Αυτήν την Κυριακή στην Σπάρτη!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/5/2017

Το SUPERMOTO στην Ελλάδα αναγεννιέται, όμως στο εξωτερικό δεν χρειάστηκε ποτέ να περάσει από αυτό το στάδιο, καθώς στα δέκα χρόνια απουσίας από την Ελλάδα το άθλημα συνέχιζε στις υπόλοιπες χώρες ασταμάτητα την πορεία του. Στην Ιταλία, την Ισπανία και την Γαλλία, το SUPERMOTO ζει λαμπρές μέρες, που θυμίζουν λίγο την πρότερη μεγάλη του δόξα, με δυνατές ομάδες και κορυφαίους οδηγούς.

Φέτος θα γίνει κάτι που ακόμα και δέκα χρόνια πριν, με την αίγλη που απολάμβανε το σπορ αυτό στην Ελλάδα, θα ήταν ένα μεγάλο γεγονός. Ο δεύτερος γύρος του Παγκοσμίου και Ευρωπαϊκού  Πρωταθλήματος, όπως είχαμε ξανά γράψει, διοργανώνεται στην Ελλάδα στην πρόσφατα πλήρως ανακαινισμένη πίστα της Σπάρτης!

Η Sparta Racing Circuit MOTUL, υποδέχεται αυτή την στιγμή τους αναβάτες που αγωνίζονται στο κορυφαίο πρωτάθλημα του αθλήματος, ζώντας λαμπρές στιγμές με δεκάδες φορτηγά και motorhome να την πλαισιώνουν, στήνοντας ένα μεγαλοπρεπέστατο σκηνικό. Στις 13 και 14 Μαΐου η πίστα της Σπάρτης που από καιρό έχει προετοιμαστεί για τον απαιτητικό αυτό αγώνα, γίνεται το επίκεντρο του SUPERMOTO και δίνει στους Έλληνες μία μοναδική ευκαιρία, να παρακολουθήσουν από κοντά τους καλύτερους αναβάτες, και ένα δυνατό θέαμα που είχαμε πολύ καιρό να δούμε ζωντανά!

 

 

Δείτε το σχεδιάγραμμα της πίστας, για να επιλέξετε το καλύτερο σημείο, αν επισκεφτείτε τον αγώνα

 

Ο Αθλητικός Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Σπάρτης - Α Μ Ο Σ – διοργανώνει τον απαιτητικό αγώνα, με 40 ξένους και 20 Έλληνες αναβάτες, αριθμός που δίνει το μέγεθος της διοργάνωσης και φυσικά του θεάματος που πρέπει να περιμένουν, όσοι επισκεφτούν την Σπάρτη! Το SUPERMOTO είναι ένα από τα εντυπωσιακότερα αθλήματα με μοτοσυκλέτες και ο συγκεκριμένος αγώνας ο καλύτερος της χρονιάς που οι Έλληνες θεατές, μπορούν να θαυμάσουν από κοντά!

Paolo Ciabatti - Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από MotoGP και SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka!

Πρόθυμη να κάνει τα πάντα για να κερδίσει τον διάσημο αγώνας αντοχής η Ducati
motomag Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

21/3/2024

Ο γενικός διευθυντής της Ducati Corse Off-Road, Paolo Ciabatti με δηλώσεις του έκανε γνωστό πως η ιταλική εταιρεία θέλει να φέρει στον οκτάωρο αγώνα αντοχής της Suzuka αναβάτες οι οποίοι θα προέρχονται είτε από το MotoGP είτε από το SBK, με σκοπό τι άλλο να πάρει τα σκήπτρα από τους Ιάπωνες οι οποίοι μονοπωλούν τις νίκες στον συγκεκριμένο αγώνα.

Ο μέχρι πρότινος Sporting Director της Ducati Lenovo Team, εκτός από το Desmo450 MX project, έχει επίσης την ευθύνη για τον συντονισμό των αθλητικών δραστηριοτήτων της Ducati στα κύρια εθνικά πρωταθλήματα SBK και SSP (MotoAmerica, British Superbike, All Japan Superbike, Australian Superbike και CIV) οπότε το ενδιαφέρον του για τους αγώνες αντοχής είναι εύλογο.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka

Ο Ciabatti σε δηλώσεις του ανέφερε: “ Όπως πολύ καλά γνωρίζετε η Ducati αποφάσισε να ξεκινήσει ένα νέο project στο All Japan Superbike. Θα αγωνιστούμε με την ομάδα Kagayama (του γνωστού Ιάπωνα αγωνιζόμενου Yukio Kagayama που έχει στο ιστορικό του και την κατάκτηση του 8ωρου αγώνα της Suzuka με τη Suzuki το 2007) και αναβάτη τον Ryo Mizuno. Στην Ιαπωνία έχεις να αντιμετωπίσεις τη Honda, τη Yamaha και όχι μόνο. Γνωρίζουμε ότι πρόκειται για μια δύσκολη πρόκληση, αλλά η Ducati πιστεύει πολύ σε αυτό το εγχείρημα, και για αυτό βασιστήκαμε σε μια έμπειρη ομάδα όπως η Kagayama.

Υπάρχει συνεχής ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των δικών μας μηχανικών και των δικών τους ώστε να βελτιώσουμε την Panigale και να είμαστε ανταγωνιστικοί στη συνέχεια. Τον Ιούλιο θα λάβουμε μέρος στον αγώνα αντοχής της Suzuka, ωστόσο όχι σαν εργοστασιακή συμμετοχή.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka

Οι μηχανικοί μας θα είναι εκεί και σε συνεργασία με τους Ιάπωνες μηχανικούς θα προσπαθήσουν να συλλέξουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα ώστε να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για το μέλλον. Γνωρίζουμε ότι θα είναι ένας απαιτητικός αγώνας.

Δεν αρνούμαι πως θα ήθελα να φέρουμε τους αναβάτες μας από το MotoGP και το SBK ωστόσο φέτος αυτό δεν είναι δυνατόν. Υπάρχουν πολλές υποχρεώσεις οι οποίες έχουν προγραμματιστεί το καλοκαίρι ενώ χρειάζεται σωστή προετοιμασία για να είμαστε ανταγωνιστικοί. Θα μπορούσαμε να τους φέρουμε το 2025, ωστόσο φέτος θα αρκεστούμε στον Mizuno και σε ακόμη δύο αναβάτες με τους οποίους είμαστε σε συζητήσεις”.

Τα λεγόμενα του Ciabatti έχουν μεγάλη σημασία καθώς φανερώνει την “κάψα” της Ducati για να κυριαρχήσει σε θεσμούς στους οποίους οι Ιάπωνες κατέχουν το αγωνιστικό μονοπώλιο. Αν o Ciabatti καταφέρει να φέρει αναβάτες από το MotoGP ή το SBK στους αγώνες αντοχής τότε θα μιλάμε για ένα άθλο καθώς σπάνια βλέπουμε αναβάτες των συγκεκριμένων Πρωταθλημάτων να ρισκάρουν την εξάντληση και έναν πιθανό τραυματισμό -που πολλές φορές είναι θέμα κούρασης- σε έναν πολύωρο αγώνα αντοχής.

Paolo Ciabatti – Θέλουμε να φέρουμε αναβάτες από το MotoGP και το SBK στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka
Ετικέτες