Isle of Man TT: Ο McGuinness σκέφτεται να αποσυρθεί!

Απόρροια της ακύρωσης του αγώνα για το 2021
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

8/12/2020

Όταν έσκασε η "βόμβα" στα τέλη του περασμένου μήνα, σχετικά με την ακύρωση του Isle of Man TT και για το 2021, δεν έπεσε κανείς από τα σύννεφα… Μπορεί τα νέα από την άφιξη των εμβολίων κατά της πανδημίας του κορωνοϊού να έχουν φέρει μια νότα αισιοδοξίας, αλλά τα υφιστάμενα στοιχεία και η κατάσταση έτσι όπως έχει διαμορφωθεί, δεν αφήνει περιθώρια για ευοίωνες σκέψεις. Ακόμη και στο πιο αισιόδοξο σενάριο με την μαζικό εμβολιασμό του πληθυσμού, θα ήταν αδύνατο να προλάβει να διοργανωθεί ο αγώνας του 2021.

Σαφώς αυτό είναι λυπηρό για όλους εμάς που αγαπάμε τους αγώνες, αλλά δεν έχει καμία σχέση με την απογοήτευση που νιώθουν οι ίδιοι οι αγωνιζόμενοι, οι οποίοι ρισκάρουν τα πάντα προκειμένου να αγωνιστούν στο ΤΤ, κάθε χρόνο. Αυτή η ανακοίνωση για την ακύρωση του αγώνα το 2021 οδήγησε τον 23 φορές νικητή του ΤΤ, John McGuinness, να δηλώσει στο "Manx Radio" ότι σκέφτεται σοβαρά να αποσυρθεί από τους αγώνες.

"Θα είμαι 50 ετών όταν θα έχω ξανά την δυνατότητα να δω τη θέα στο Bray Jill πάνω από τη σέλα ενός αγωνιστικού superbike και δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να συμβεί", είπε ο θρύλος του ΤΤ. "Μας επηρεάζει όλους, είναι ο τρόπος ζωής μου και το μόνο που θέλω να κάνω. Το περιβάλλον γύρω μου, η οικογένειά μου, οι φίλοι μου, οι χορηγοί, ακόμη και η μοτοσυκλέτα μου, θα είναι εκεί αν θελήσω να τρέξω. Αλλά μια διετία είναι πολύς χρόνος…"

 Ο McGuinness έσπευσε να διευκρινίσει όμως ότι δεν έχει πάρει καμία οριστική απόφαση, λέγοντας ότι όλοι οι αναβάτες θα είναι βαθιά απογοητευμένοι και θα τους λείψει υπερβολικά το ΤΤ, ενώ εξέφρασε την ελπίδα ότι ο αγώνας θα επιστρέψει πιο δυναμικός το 2022. Είπε επίσης ότι το 2021 θα ήταν η 100η του εκκίνηση στον θρυλικό αγώνα και θα ήθελε πολύ να φτάσει αυτό το ορόσημο, έστω κι αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περιμένει μέχρι το 2022.

Στην ίδια συνέντευξη ρωτήθηκε και για το μέλλον του ΙΟΜΤΤ γενικότερα, λέγοντας ότι τον ανησυχεί ιδιαίτερα το τι πρόκειται να συμβεί. Όπως είπε χαρακτηριστικά "αν το Isle of Man δεν χρειαστεί το ΤΤ μετά από μια διετία, υπάρχει πιθανότητα να μην το ξαναχρειαστεί ποτέ; Δεν ξέρω, αλλά ειλικρινά ελπίζω ότι αυτό το διάλλειμα θα μεγαλώσει την προσμονή".

Μέχρι στιγμής πάντως, το καθεστώς στο Isle of Man των απαγορεύσεων σε ό,τι αφορά τα ταξίδια βρίσκεται στο επίπεδο "4", με το ανώτατο όριο να είναι το "5" (ταξίδι μόνο για πολύ σημαντικούς λόγους). Όπως συμβαίνει παντού με τα μέτρα κατά της πανδημίας, όλοι αυτοί οι περιορισμοί αναθεωρούνται διαρκώς και προσαρμόζονται ανάλογα με τα επιδημιολογικά στοιχεία.

Wolf-racing Motul WRRS BMW Μotorrad: Πέτυχε μία 5η και μία 7η θέση στην Ουγγαρία

Βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην τρίτη θέση του Βαλκανικού Πρωταθλήματος BMU
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/6/2026

Το περασμένο Σαββατοκύριακο η ομάδα Wolf-racing Motul WRRS BMW Μotorrad βρέθηκε στην πίστα Pannonia Ring, όπου διεξαγόταν αγώνας που προσμετρά τόσο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Alpe Adria, όσο και στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU.

Η ομάδα συμμετείχε στην κατηγορία CUP 1000, που ήταν και η πολυπληθέστερη κατηγορία του αγώνα, με 42 συμμετοχές. Στον πρώτο αγώνα ο Γιώργος Παρασκευάς τερμάτισε 21ος στο Alpe Adria και 5ος στο Βαλκανικό και στον αγώνα της Κυριακής κατάφερε μία 25η θέση στο Alpe Adria και μία 7η θέση στο Βαλκανικό. Τα παραπάνω αποτελέσματα τον τοποθετούν μάλιστα στην τρίτη θέση του Βαλκανικού Πρωταθλήματος BMU.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ομάδας:

Δώσαμε ένα ακόμη παρών στην πίστα της Ουγγαρίας αποκομίζοντας μια 5η και μια 7η θέση.

Σχόλιο Γ. Παρασκευά, team manager και αναβάτη.

“Ήρθαμε την Πέμπτη και πραγματοποιήσαμε ένα μονοήμερο track day και τα σημάδια ήταν αισιόδοξα πολύ, καθώς βελτιώσαμε το χρόνο μας κατευθείαν και στήσαμε μια καλή BMW.

"Τα δεδομένα όμως έχουν αλλάξει και παράλληλα και ο ανταγωνισμός οπότε είδαμε στον πρώτο αγώνα ότι η προσδοκούμενη επίδοση δεν ήρθε από μια λάθος επιλογή ελαστικού.

"Σίγουρα είμαστε καλύτεροι από πέρυσι, σίγουρα έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, αλλά τρέχουμε να βελτιώσουμε το σύνολο που τόσα χρόνια μας έχει βάλει μόνιμα στην 5αδα ενός πρωταθλήματος-φωτιά!

"Πολλές δυνατές συμμετοχές και μάχες μέχρι την καρό σημαία και μια λάθος επιλογή ελαστικού δεν μας έδωσαν κάτι καλύτερο από αυτά τα αποτελέσματα στον πρώτο αγώνα, πάραυτα η 5η θέση είναι πολύ καλή και στον δεύτερο αγώνα είχαμε μια 7η θέση προσπαθώντας να διαχειριστούμε την κόπωση.

"Κρατάμε το νέο προσωπικό ρεκόρ και τη μεγάλη βελτίωση από πέρυσι και δίνουμε ραντεβού στην Τσεχία σε ένα μήνα!”

Την προσπάθεια στηρίζουν από το 2023:

BMW MOTORRAD HELLAS

DNA HIGH PERFORMANCE AIR FILTERS

TECNO MOTO PERFORMANCE

INTRAMOTO PIRELLI

BMW MOTORRAD SFAKIANAKIS

PAPASTAVROU SHOPS

QNT SPORTS

DXL GRAPHICS

BIKELALERT HELLAS

MOTUL GREECE

HELMET HOME

RIDER GRAPHICS

K-TECH SUSPENSION UK

MOTUL GREECE