Luca Salvadori - Σκοτώθηκε σε αγώνα Road Racing

Ο γνωστός Ιταλός αγωνιζόμενος και content creator ήταν μόλις 32 ετών
Luca Salvadori
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/9/2024

Ο Ιταλός αγωνιζόμενος και εξαιρετικά γνωστός content creator Luca Salvadori έχασε τη ζωή του σε ατύχημα κατά τη διάρκεια αγώνα Road Racing στη Γερμανία, στο σιρκουί του Frohburg, σε ηλικία μόλις 32 ετών.

"Με απέραντη λύπη ανακοινώνουμε τον θάνατο του δικού μας Luca Salvadori. Μετά από ένα ατύχημα στη διαδρομή του Frohburg, τα πολλά τραύματα που δέχθηκε δεν του επέτρεψαν να κρατηθεί στη ζωή και μας άφησε. Εκφράζουμε τη βαθύτατη συμπόνοια μας και είμαστε ενωμένοι γύρω από τα μέλη της οικογένειάς του." Αυτή ήταν η λιτή ανακοίνωση της ομάδας Broncos Racing Team, με την οποία αγωνιζόταν ο Salvadori.

Ο 32χρονος Μιλανέζος προερχόταν από οικογένεια που αγαπούσε τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με τον πατέρα του, Maurizio, να είναι ο ιδρυτής και διευθυντής της Trident Racing team. Ο Luca έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2009 στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας, στα 600 κυβικά. Το 2010 συμμετείχε στους τελευταίους δυο γύρους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Superstock 600, όπου πήρε 4 βαθμούς, τερματίζοντας τριακοστός πέμπτος.

Luca Salvadori

Το 2011 ήταν εικοστός πρώτος στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας, ενώ δεν βαθμολογήθηκε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα -πάντα στα 600. Το 2012 τερμάτισε 21ος σε εθνικό επίπεδο, ενώ στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα πήρε 7 βαθμούς. Το 2013 οι επιδόσεις του ήταν σαφώς βελτιωμένες καθώς κατετάγη 17ος στο CIV, και 9ος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, όπου ανέβηκε και στο βάθρο στον αγώνα της Monza. Την ίδια χρονιά έλαβε μέρος στους πρώτους του δυο γύρους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport, που όμως συνοδεύτηκαν από δυο εγκαταλείψεις.

Luca Salvadori

Το 2014 τερμάτισε 8ος, ενώ το 2015 ξεκίνησε να αγωνίζεται στα Superstock 1000 της FIM με την Althea Racing. Οδηγώντας ένα Ducati Panigale τερμάτισε τη σεζόν 16ος με 16 βαθμούς. Το 2016 καβάλα σε ένα Aprilia RSV4 συμμετείχε τόσο στο κύπελο της FIM όσο και στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Superbike, τερματίζοντας 13ος στην Ιταλία και 20ος στα Superstock -τερμάτισε τη σεζόν οδηγώντας ένα Yamaha YZF-R1. Το 2017 συμμετείχε σε έναν αγώνα στα Superstock 1000 στο Misano, ως αντικαταστάτης τραυματία αναβάτη, αγώνα που συνοδεύτηκε από εγκατάλειψη του Ιταλού. Το 2018, στην τελευταία σεζόν των Superstock ο Salvadori συμμετείχε τακτικά με μια BMW S 1000 RR για την Berclaz Racing, τερματίζοντας 10ος στο Πρωτάθλημα. Ο Luca συμμετείχε και στο Monza Rally Show με αυτοκίνητο, το 2018 και το 2019 με συνοδηγό τον Alberto Vagaggini. Το 2023, κάνει το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoE με την Pramac Racing, οδηγώντας το Ducati V21L, δίπλα στον Esteve Rabat.

Luca Salvadori

Προβλήματα υγείας δεν τον άφησαν να τελειώσει τη σεζόν, και αντικαταστάθηκε από τους Oscar Gutierez και τον Andrea Migno, ενώ οι βαθμοί συνέλεξε όσο αγωνιζόταν του επέτρεψαν να καταταγεί 17ος. Το 2023 έλαβε μέρος και στον 2ο γύρο του Ιταλικού Πρωταθλήματος Supersport, χωρίς να βαθμολογηθεί. Μετά τις συμμετοχές του στο MotoE, ο Ιταλός ξεκίνησε να συμμετέχει σε Road Racing αγώνες -που γίνονται σε δημόσιους δρόμους που κλείνουν για την περίσταση-, μια απόφαση που όμως θα αποδεικνυόταν μοιραία, καθώς το σοβαρό ατύχημα που είχε στο Frohburg οδήγησε στον θάνατό του, με τους γιατρούς του νοσοκομείου της Λειψίας όπου μεταφέρθηκε, να μην καταφέρνουν να τον κρατήσουν στη ζωή.

Luca Salvadori

Αξίζει να σημειωθεί πως με μια συγκινητική ανάρτηση, η ομάδα του κύριου αντίπαλού του στο Ιταλικό Πρωτάθλημα, Filippo Rovelli, όπου ο Luca συμμετείχε παράλληλα με τους αγώνες Road Racing, ανακοίνωσε πως θα απέχει από τους τελευταίους δυο γύρους, για να πάρει έστω και μετά θάνατο τον τίτλο στην κατηγορία National Trophy 1000. “Το Πρωτάθλημα είναι δικό σου και θα είναι για πάντα. Σε αγαπώ”, δήλωσε ο Roveilli.

Luca Salvadori

Πέρα από την αγωνιστική δράση του, ο Salvadori ήταν πολύ γνωστός για τη δράση του στα social media, με πεντακόσιες ενενήντα πέντε χιλιάδες ακόλουθους στο Youtube, όπου είχε ανεβάσει περισσότερα από 600 βίντεο. Θεωρούνταν πρωτοπόρος στο conent creation αγωνιζομένων, ενώ ήταν ambassador της Ducati και είχε πρωταγωνιστήσει μεταξύ άλλων και στις εντυπωσιακές φωτογραφίες του press kit για το Ducati Hypermotard 698 Mono.

Ετικέτες

Γιώργος Παρασκευάς: Κατέκτησε την 3η θέση στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU στην κατηγορία F1000

Ένα πολύ καλό αποτέλεσμα της ομάδας WOLF-RACING MOTUL BMW MOTORRAD WRRS σε μία αναγνωριστική σεζόν
WOLF
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/10/2025

Η ομάδα Wolf Racing συμμετείχε στους δύο τελευταίους γύρους του Βαλκανικού Πρωταθλήματος στην Τουρκία και στην πίστα των Σερρών αντίστοιχα.

Στον πρώτο αγώνα της Τουρκίας ο Γιώργος Παρασκευάς ξεκίνησε από την 14η θέση και κατάφερε μετά από πολλές μάχες και σταθερή οδήγηση να τερματίσει στην 8η θέση. Στον δεύτερο αγώνα ξεκίνησε από την 6η θέση και ο Έλληνας αναβάτης κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση.

Στον τελευταίο γύρο του Βαλκανικού που διεξήχθη στις Σέρρες, ο Παρασκευάς ξεκίνησε από την 9η θέση και κάνοντας μία εξαιρετική εκκίνηση έστριψε 2ος. Η καρό σημαία βρήκε τον αναβάτη της Wolf Racing στην 4η θέση. Στον δεύτερο αγώνα, εκείνον της Κυριακής και τελευταίος της σεζόν, ο Γιώργος Παρασκευάς βελτίωσε τον χρόνο του και τερμάτισε στην 5η θέση.

Με τα παραπάνω αποτελέσματα ο Έλληνας αναβάτης πήρε την 3η θέση στην γενική κατάταξη του Βαλκανικού Πρωταθλήματος BMU στην κατηγορία F1000.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ομάδας:

Κλείσαμε την χρονιά μας με τους δύο τελευταίους αγώνες back to back τα προηγούμενα Σαββατοκύριακα, και καθώς δεν είχαμε φέτος καμία προσδοκία το κλείσιμο αυτής της χρονιάς μας έφερε πολύ πιο νωρίς ένα "χριστουγεννιάτικο δώρο!" Ο αγώνας την Τουρκία εντός πίστας ήταν ότι καλύτερο έχουμε δει σε επίπεδο αθλητικής εγκατάστασης, όμως από την πλευρά της διοργάνωσης και το επίπεδο της ηθικής της ομοσπονδίας ήταν ότι χειρότερο έχουμε δει!

Σε κάθε περίπτωση εμείς κάναμε το καθήκον μας και οδηγήσαμε και στους δύο αγώνες με την ψυχή μας, και αυτό είναι το λιγότερο που μπορούσαμε να κάνουμε για τους ανθρώπους μας!

 

Σχόλιο Γ.Παρασκευά Team manager- οδηγού

"Η αίσθηση μου από τον αγώνα της Τουρκίας είναι γλυκιά και πικρή. Καθώς έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό σε μία πίστα που λάτρεψα οδηγικά, αλλά αμαυρώθηκε από την παντελή έλλειψη διαφάνειας των αποτελεσμάτων!

Μέχρι και σήμερα 15/10 στα χέρια μου δεν έχω τα επίσημα αποτελέσματα του αγώνα(τα οποία βγαίνουν ΑΜΈΣΩΣ μετά το πέρας του αγώνα)και ακόμα και όταν τελείωσα τα σκέλη μου και ήξερα ότι είμαι 3ος την πρώτη μέρα, και 4ος την δεύτερη ξαφνικά μάθαμε ότι είμαστε 8οι και 6οι!!Να τονίσω ότι φτάσαμε Τουρκιά με 9 βαθμούς διαφορά από τον Τούρκο οδηγό με το νο77.

Αυτούς τους δύο αγώνες δεν είχαμε σύνθετη βαθμολόγηση με άλλο θεσμό πλην του Τούρκικου πρωταθλήματος, στο οποίο η τοπική ομοσπονδία (παράλληλα με την πλήρη απουσία ενός εκπροσώπου της Βαλκανικής ομοσπονδίας) τα έκαναν όλα όπως ήθελαν, προσβάλοντας όλη μας την προσπάθεια και καταστρέφοντας-αλλοιώνοντάς όλα τα αποτελέσματα της έκβασης του πρωταθλήματος.

Δεν θα σταθώ άλλο καθώς έχουν ενημερωθεί όλοι οι φορείς και πιστεύω ότι θα πράξουν σωστά.

Ο αγώνας των Σερρών ήταν και αυτός συνταρακτικός και κάνοντας μια εκπληκτική εκκίνηση από την 9η θέση πεταχτήκαμε στην 2η όπου και μετά από μάχες καταφέραμε μια 4η θέση τερματισμού στον πρώτο αγώνα του Σαββάτου. Η συνέχεια της Κυριακής μας βρήκε να τερματίζουμε στην 6η θέση και να κλείσουμε φέτος την αυλαία μας.

Θέλω να τονίσω ότι η συμμετοχή μου φέτος στον θεσμό ήταν αναγνωριστική- πιλοτική δεν υπήρχαν προσδοκίες, και ερχόμενοι από ένα πολύ δυνατό ατύχημα τον Απρίλιο του 2024,και με πλήρη αποχή από προπονήσεις για έναν ολόκληρο χρόνο μέχρι τον Απρίλιο του 2025 όπου και ξαναμπήκαμε στο πρωτάθλημα κατευθείαν, όλο αυτό μας γεμίζει δύναμη για ότι καταφέραμε και ευγνωμοσύνη για τους ανθρώπους που πίστεψαν, αλλά κυρίως πλέον, προσδοκίες για το τι έρχεται το 2026...

Σας ευχαριστώ από την καρδία μου.!"

 

Την προσπάθεια μας στηρίζουν

BMW MOTORRAD HELLAS

DNA HIGH PERFORMANCE AIR FILTERS

TECNO MOTO PERFORMANCE

CAFFEINE ROASTERY _SUPERFOODS

INTRAMOTO PIRELLI

BMW MOTORRAD SFAKIANAKIS

PAPASTAVROU SHOPS

QNT SPORTS

DXL GRAPHICS

BIKELALERT HELLAS

CL BRAKES

MOTUL GREECE

HELMET HOME

K-TECH SUSPENSION UK