Ο McGuinness με Norton V4RR στο Isle of Man TT!

Μία μεγάλη περιπέτεια μετά την Honda
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/2/2018

Ο 23 φορές νικητής Βρετανός - κι αγαπημένος φίλος του MOTO - John McGuinness υπέγραψε σήμερα με την Norton για το επόμενο Isle of Man TT, κλείνοντας έτσι μία μεγάλη περιπέτεια που ξεκίνησε από πέρσι με τον τραυματισμό του, επιρρίπτοντας ευθύνες στα μάτια του κόσμου για την ίδια την μοτοσυκλέτα.

Αρχές Δεκεμβρίου η Honda ανακοίνωσε την είσοδο του Hutchinson στην ομάδα, συνεχίζοντας έτσι τις προσπάθειές που ξεκίνησε το ’16 για την κορυφή του αγώνα! Με την Honda να στοχεύει μονάχα στην κορυφή και τον McGuinness να θεωρεί τον εαυτό του στο όριο της συμμετοχής εξαιτίας του τραυματισμού, τα περιθώρια είχαν στενέψει και για τους δύο. Γράφαμε τον Δεκέμβριο για τον McGuinness -που την καριέρα του στο IOMTT μονάχα ο Joey Dunlop την ξεπερνά- ότι έχει πλέον περιορισμένες επιλογές, καθώς ο καιρός για την προετοιμασία περνάει ταχύτερα.

Ένα μικρό και πολύ ευέλικτο εργοστάσιο όμως, που όπως έχουμε γράψει στο περιοδικό μέσα από την συνέντευξή μας μαζί τους στην EICMA, μπορεί να προσαρμόσει ρυθμούς εργασίας πολύ εύκολα, ήταν από την πρώτη στιγμή έτοιμο να αρπάξει τον McGuinness.

Όπως είχαμε πει τον Δεκέμβριο λοιπόν, την ώρα που η Honda ανακοίνωνε Hutchinson, ο McGuinness έκανε ήδη προπόνηση με Norton SG6, την αγωνιστική πρόταση της μικρής αλλά ιστορικής εταιρίας. Ήταν μία μεγάλη περίοδος που οι δυο τους δοκίμαζαν την προσαρμογή τους, αλλά η εταιρία από το Donington το είχε πολύ πιο βέβαιο από τον ίδιο τον McGuinness πως θα είναι μαζί στο ερχόμενο Isle of Man TT, προσελκύοντας μάλιστα τον Josh Brookes με αυτό το επιχείρημα! Ο Brookes είναι πρωταθλητής του ’15 στο Βρετανικό πρωτάθλημα Superbike, που κατά περίπτωση είναι πιο δημοφιλές και από το ίδιο το WSBK..

Ο ίδιος ο McGuinness κρατούσε - και κρατά ακόμα - μία στάση αναμονής, περιμένοντας την εξέλιξη της αποκατάστασής του που ακόμα συνεχίζεται, αν και είναι στα τελικά στάδια κι έτοιμος να οδηγήσει σε αγωνιστική ρυθμό. Επίσης σημειώνει πως χρειαζόταν επειγόντος μία αλλαγή ομάδας, για να βρει μέσα από αυτή την αναμπουμπούλα, εκείνη την χαμένη ενέργεια που συμβαίνει με την στασιμότητα.. Σε σχέση με το αν η V4, εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα της Norton, είναι έτοιμη να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες στο Isle of Man TT, ο McGuinness είπε πως είναι μία πολύ γρήγορη μοτοσυκλέτα και αρκετά ικανή στις στροφές, έχοντας δει άλλες που δεν στρίβουν το ίδιο με εκείνη, οπότε δεν βλέπει κανένα λόγο να μην στοχεύει στην κορυφή!

Από την πλευρά της η Norton δεν βλέπει τον McGuinness μονάχα σαν έναν αναβάτη που μπορεί να την φέρει στην πρώτη γραμμή ή να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας επάνω της. Ο στόχος της –και η ευτυχία της που τα κατάφερε- είναι ο McGuinness να την εκτοξεύσει από πλευράς εξέλιξης, κι έτσι ήδη τον έχει τοποθετήσει ενδιάμεσο σε κάθε τμήμα εργασίας!

Ετικέτες

EnduroGP, Ισπανία: Μεγάλος νικητής ο Josep Garcia

Ο Ισπανός είναι πλέον 11 βαθμούς μπροστά από τον Andrea Verona
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/5/2026

Ο δεύτερος γύρος του EnduroGP 2026 διεξήχθη το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Ισπανία και ο Josep Garcia εκμεταλλεύτηκε το γεγονός πως “έπαιζε εντός έδρας”, σημειώνοντας δύο νίκες και αυξάνοντας τη διαφορά του στους 11 βαθμούς από τον Andrea Verona.

Πρώτη ημέρα

Η ελαφριά βροχόπτωση προβλημάτισε τους αναβάτες, με τον πρωταθλητή Josep Garcia της Red Bull KTM Factory Racing να αγωνίζεται εντός έδρας και να θέλει να ενισχύσει το προβάδισμά του. Οι πρωτοπόροι κόλλησαν στη λάσπη που είχε δημιουργήσει η βροχή κι αυτό λειτούργησε υπέρ του Julien Roussaly της Sherco Racing Factory, με τον Γάλλο να προηγείται νωρίς, μπροστά από τον Garcia και τον Zach Pichon της TM MOTO Boano Factory Enduro Team.

Καθώς ολοκληρώθηκε ο πρώτος γύρος, ο Brad Freeman της Beta Factory Team προηγούταν του Garcia κατά μόλις 0,35 δευτερόλεπτα, ενώ ο Steve Holcombe της Sherco Racing Factory κατείχε την τρίτη θέση. Λίγο αργότερα, ο Garcia προηγούνταν πλέον κατά 32 δευτερόλεπτα του Holcombe, με τον Hamish Macdonald να ανεβαίνει στην τρίτη θέση, αλλά να δέχεται σκληρή πίεση από τους Andrea Verona, Pichon και τον Samuele Bernardini της Honda Racing RedMoto Enduro Team. Τη νίκη τελικά πήρε ο Garcia στην EnduroGP, με δεύτερο τον Macdonald – που πήρε νίκη στην Enduro2 – και τρίτο τον Verona, ενώ ο Pichon να κατέλαβε την τέταρτη θέση μπροστά από τον Bernardini.

Δεύτερη ημέρα

Από νωρίς ο Josep Garcia έστειλε σαφές μήνυμα στους αντιπάλους του και ήταν μπροστά με 18 δευτερόλεπτα, αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά του, δείχνοντας ότι δεν μπορεί να απειληθεί από κανέναν. Πίσω του πριν τον δεύτερο γύρο βρισκόντουσαν οι Verona και Pichon, ενώ πιο πίσω ακολουθούσαν οι Holcombe και Albin Norrbin. Το τέλος της δεύτερης ημέρας βρήκε νικητή τον Josep Garcia, δεύτερο τον Verona και τρίτο τον Pichon, ενώ την τέταρτη θέση πήρε ο Norrbin και την πέμπτη ο Holcombe.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε τους βαθμούς των δέκα πρώτων αναβατών στην γενική κατάταξη:

Θέση

Αναβάτης

Εταιρεία

Βαθμοί

1

GARCIA Josep

KTM

75

2

VERONA Andrea

KTM

64

3

PICHON Zachary

TM MOTO

45

4

FREEMAN Brad

BETA

40

5

HOLCOMBE Steven

SHERCO

39

6

MAGAIN Antoine

SHERCO

35

7

MACDONALD Hamish

SHERCO

34

8

NORRBIN Albin

HUSQVARNA

27

9

LESIARDO Morgan

TRIUMPH

25

10

AHLIN Max

HONDA

25