Peter Hickman - Τι έφταιξε στο τρομακτικό ατύχημα του Άγγλου στο φετινό IoMTT

Ο Άγγλος αναβάτης μίλησε για την αιτία του ατυχήματος αλλά και την κατάστασή της υγείας του
peter_hickman_TT
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/6/2025

Ο Peter Hickman βγήκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να ενημερώσει τους για την κατάσταση της υγείας του αλλά και την αιτία του ατυχήματος που είχε με 225 χλμ./ώρα.

Ο Hickman που έχει στεφθεί 14 φορές νικητής στο Isle of Man TT επιβεβαίωσε πως ο λόγος που οδήγησε στο ατύχημα ήταν αστοχία υλικού. Ο Peter δήλωσε πως δεν ήταν το φέρινγκ, ούτε τα λάδια όπως ειπώθηκε, αλλά ήταν το στήριγμα που συγκρατεί την εξάτμιση στη θέση της που έφυγε από την θέση της και έσκασε το ελαστικό.

Με την ομάδα 8Ten Racing Team να δημιουργείται την τελευταία στιγμή για να μπορέσουν να αγωνιστούν οι Hickman και Davey Todd (μετά την απόσυρση της FHO από τους αγώνες δρόμου την τελευταία στιγμή), η μοτοσυκλέτα είχε λάβει μέρος σε ελάχιστες δοκιμές.

Στην συνέχεια ο ίδιος ευχαρίστησε την ομάδα του 8TEN Racing BMW της Monster Energy που τον φρόντισαν και η μοτοσυκλέτα του ήταν άψογη, όμως δεν είχαν κάνει πολλές δοκιμές και τέτοια πράγματα μπορεί να συμβούν μερικές φορές.

Όσον αφορά την κατάσταση της υγείας του, o Hickman είπε πως έχει αρκετούς τραυματισμούς και ότι δεν θυμάται τίποτα από τον γύρο που τραυματίστηκε. Ανέφερε επίσης ότι ανέκτησε τις αισθήσεις του στο νοσοκομείο. Έχει σπάσει την αριστερή κλείδα, την αριστερή ωμοπλάτη, τρία πλευρά και τέσσερις σπονδύλους της πλάτης του. Ο o Hickman δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους γιατρούς και το προσωπικό του νοσοκομείου που του παρείχαν άψογη φροντίδα.

Ο Hickman θα αγωνιστεί και τη σεζόν 2025 στο βρετανικό πρωτάθλημα Superbike με την ομάδα LEW 8Ten και δεν είναι γνωστό για πόσο καιρό το ατύχημα που είχε στο TT του Isle of Man θα τον θέσει εκτός δράσης.

Σπύρος Μάριος Φουρθιώτης - Πετάει εκτάκτως για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM JUNIOR GP στο Misano!

Στην κατηγορία STK600, με την ομάδα FIFTY MOTORSPORT
Σπύρος Μάριος Φουρθιώτης
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

17/4/2024

Αφού ανέβηκε στο βάθρο της κατηγορίας Supersport 600 στις Σέρρες, για τον 1ο γύρο του Βαλκανικού Πρωταθλήματος BMU, ο Σπύρος Μάριος Φουρθιώτης από την Κω, μεταβαίνει στην Ιταλία και συγκεκριμένα στην πίστα του Misano, όπου θα συμμετάσχει εκτάκτως στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM JUNIOR GP με την ομάδα FIFTY MOTOSPORT.

Το σαββατοκύριακο 13-14 Σεπτεμβρίου στον 1ο αγώνα του Βαλκανικού πρωταθλήματος BMU στην πίστα των Σερρών ο Σπύρος Μάριος Φουρθιώτης έλαβε μέρος στην κατηγορία SUPERSPORT 600 με μοτοσυκλέτα HONDA CBR600RR. Στα χρονομετρημένα του Σαββάτου στις Σέρρες, ο Φουρθιώτης κατάφερε να πάρει την 1η θέση για την σχάρα της εκκίνησης καταφέρνοντας να κάνει ατομικό ρεκόρ πίστας γράφοντας χρόνο 1.20.248 μισό δευτερόλεπτο κάτω από το προηγούμενο ρεκόρ του. 

Στον πρώτο αγώνα που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου κατάφερε να τερματίσει στην 6η θέση μετά από πολλές ατυχίες καθώς μετά την εκκίνηση στην πρώτη στροφή έχασε τα φρένα και βρέθηκε εκτός πίστας και από την πρώτη θέση βρέθηκε στην 9η θέση αλλά αυτό δεν τον πτόησε. Έτσι, μέσα στους επόμενους 2 γύρους κατάφερε με αρκετές μάχες και προσπεράσεις να βρεθεί μέχρι την 5η θέση όμως δυστυχώς μετά τον δεύτερο γύρο τού έφυγε από την αγωνιστική στολή του η ξύστρα με αποτέλεσμα το γόνατό του να ξύνει την άσφαλτο χωρίς προστασία, και να μην έχει τη δυνατότητα να κάνει γρήγορους γύρους, κάτι που του στέρησε μια θέση στο βάθρο.

Στον δεύτερο αγώνα της Κυριακής ξεκίνησε από την 4η θέση καθώς δεν ισχύουν τα χρονομετρημένα του Σαββάτου στον δεύτερο αγώνα αλλά τα αποτελέσματα από τους χρόνους του πρώτου αγώνα του Σαββάτου σε βάζουν στην αντίστοιχη θέση της εκκίνησης του δεύτερου αγώνα. Από την τέταρτη θέση κατάφερε να βρεθεί γρήγορα στην τρίτη θέση και να δίνει μάχες για τη δεύτερη θέση για αρκετούς γύρους, ώσπου κατάφερε να βρεθεί πίσω από τον πρώτο. Βάζοντας το κεφάλι κάτω και οδηγώντας γρήγορα έδωσε αρκετές μάχες για την κατάκτηση της πρώτης θέσης αλλά δυστυχώς στους τελευταίους γύρους υπήρχαν αρκετές πτώσεις στην Κ5 με αποτέλεσμα να υπάρχει κίτρινη σημαία για αρκετούς γύρους και να μην μπορεί να περάσει καθώς απαγορεύεται με καθεστώς κίτρινης σημαίας να κάνεις προσπέραση. Η ατυχία ολοκληρώθηκε όταν βγήκε κόκκινη σημαία 2 γύρους πριν το τέλος καθώς είχαν χυθεί λάδια στην πίστα και τελείωσε πρόωρα ο αγώνας, με τον Σπύρο Μάριο να κατακτά τη 2η θέση και να ανεβαίνει στο βάθρο του Βαλκανικού Πρωταθλήματος. 

Μετά τους αγώνες ο ΣΠΥΡΟΣ ΜΑΡΙΟΣ ΦΟΥΡΘΙΩΤΗΣ δήλωσε: "είμαι πολύ χαρούμενος που έκανα ατομικό ρεκόρ πίστας καθώς και για το βάθρο του 2ου αγώνα της Κυριακής. Φέτος συμμετέχω στο Βαλκανικό πρωτάθλημα και για έμενα θα είναι η πρώτη φορά που θα δω από κοντά της περισσότερες πίστες του πρωταθλήματος στις υπόλοιπες χώρες καθώς οι συναθλητές μου γνωρίζουν καλά της πίστες διότι συμμετέχουν για δεύτερη και τρίτη χρονιά στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα και ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που συμμετέχω σε έναν τέτοιο θεσμό και θα προσπαθήσω σε κάθε αγώνα για το καλύτερο, κάτι που οφείλεται αποκλειστικά στους χορηγούς μου που στηρίζουν την προσπάθεια μου και θέλω να τους ευχαριστήσω πολύ που μου δίνουν αυτή τη δυνατότητα. Ο επόμενος αγώνας μου είναι το σαββατοκύριακο 20-21 Απριλίου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα FIM JUNIOR GP στην κατηγορία STK600 στην Ιταλία στην πίστα του Misano καθώς η ομάδα FIFTY MOTORSPORT που είδε τους χρόνους και τα αποτελέσματα μου στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα με κάλεσε να συμμετέχω εκτάκτως στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα μαζί τους ώστε να στελεχώσω την ομάδα με την παρουσία μου."

Ετικέτες