Τα αγωνιστικά χρώματα της DNA- FIFTY Motorsport και οι χορηγοί του Σπύρου-Μάριου Φουρθιώτη

Έτοιμος για την μεγάλη πρόκληση
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

8/3/2021

Μετά την ανακοίνωση της δημιουργίας της DNA-FIFTY Motorsport και της υποστήριξης της Honda Moto Αφοί Σαρακάκη στην συμμετοχή του Σπύρου-Μάριου Φουρθιώτη στο  EUROPEAN TALENT CUP, ήρθε η ώρα να αποκαλυφθούν και τα “Χρώματα του Πολέμου” της ομάδας. Περισσότερες λεπτομέρειες για αυτή την προσπάθεια μπορείτε να βρείτε το ακόλουθο δελτίο τύπου που εξέδωσε ο Έλληνας αναβάτης:

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Ο Σπύρος Μάριος Φουρθιωτης στο FIM CEV REPSOL μετά από ελληνική συλλογική προσπάθεια.

 

Ο Σπύρος Μάριος Φουρθιωτης θα μας εκπροσωπήσει στην Ισπανία στο FIM CEV REPSOL και συγκεκριμένα στην κατηγορία EUROPEAN TALENT CUP  η οποία είναι η ποιο ανταγωνιστική κατηγορία παγκοσμίως με συμμετοχές 56 αθλητών από όλο τον κόσμο με μοτοσυκλέτες HONDA NSF250R.

 Θα γίνει ο πρώτος Έλληνας οδηγός που συμμετέχει σε αυτό τον θεσμό όπου έχει συμμετοχές από όλο τον κόσμο και θεωρείτε παγκόσμιο πρωτάθλημα JUNIOR καθώς διοργανώνετε από την DORNA που διοργανώνει το MOTO GP και το WSBK.

 Για πρώτη φορά λοιπόν ένας Έλληνας οδηγός θα συμμετέχει σε έναν τέτοιο θεσμό και μάλιστα με κεντρικό χορηγό της ομάδας μια ελληνική εταιρία και αυτή δεν είναι άλλη από την DNA High Performance Filters μια ελληνική εταιρία παραγωγής 100% στην Ελλάδα φίλτρων αέρα για μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα με εξαγωγές σε όλο τον πλανήτη. Η ομάδα λέγεται DNA-FIFTY MOTORSPORT με κεντρικό χορηγό την DNA η οποία στηρίζοντας την προσπάθεια του Έλληνα οδηγού σε συνεργασία με την ισπανική ομάδα FIFTY MOTOSPORT και με προπονητές της ομάδας δύο καταξιωμένους οδηγούς του παγκοσμίου πρωταθλήματος MOTO GP τον Marco Ramirez και τον Alex Debon θα προσπαθήσουν για το όνειρο ολόκληρης της Ελλάδας ώστε κάποια στιγμή να φτάσει οδηγός στα MOTO GP.

 Την ελληνική αυτή προσπάθεια στηρίζουν ως χρυσοί χορηγοί:

ΟΜΙΛOΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΑΡΑΚΑΚΗ αποκλειστικός εισαγωγέας των οχημάτων HONDA.

KOULLIAS GROUP αλυσίδα ξενοδοχείων στο νησί της Κω.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ ARGO με πρατήρια καυσίμων σε ολόκληρη την Ελλάδα.

HONDA ΦΟΥΡΘΙΩΤΗΣ κατάστημα πώλησης μοτοσυκλετών στην Κω.

BLUE STAR FERRIES ναυτιλιακή εταιρία.

MOTOMARKET αποκλειστικός εισαγωγέας σε ένδυση υπόδηση και εξοπλισμό αναβάτη με έδρα τη Θεσσαλονίκη και υποκατάστημα στην Αθήνα.

TSUBOSS RACING μια 100% ελληνική κατασκευαστική εταιρία φρένων και δισκοπλακας για μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα με εξαγωγές παγκοσμίως.

Χορηγοί επικοινωνίας:

ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΩ-KOSNEWS24-KOSTODAY-AEGEANEWS-BIKERSPIRIT-MGP-BIKEIT-RADIO PROTO-MOTO@BIKETV-MOTOMAG-RADIO CITY93-RADIO EKFRASI-KOSTV.

 

 Σε μια ελληνική συλλογική προσπάθεια θα βρίσκονται και όλοι οι υπόλοιποι χορηγοί που αναγράφονται στα Banners στηρίζοντας τον Έλληνα οδηγό σε μια δύσκολη περίοδο για όλο τον κόσμο.

 Το πρωτάθλημα θα διεξαχθεί στης 6 καλύτερες πίστες του παγκοσμίου με συμμετοχές από όλο τον κόσμο.

Estoril, Ricardo Tormo, Cataluna, Algarve, Aragon, Jerez.

 Ξεκινώντας από της 25 Απριλίου και τελειώνοντας στης 7 Νοεμβρίου.

 Ο Σπύρος Μάριος Φουρθιωτης βρέθηκε στης παρακάτω εγκαταστάσεις:

DNA,ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΚΑΚΗ,ARGO,KOULLIAS GROUP,MOTOMARKET για της ανάγκες φωτογράφισης των χορηγών του και μας είπε:

 Είμαι πολύ χαρούμενος και θέλω να ευχαριστήσω όλους τους χορηγούς μου που κάτω από αντίξοες συνθήκες όλη η Ελλάδα ενώθηκε και μου δίνουν τη δυνατότητα με τη στήριξη τους να συμμετέχω σε αυτόν το θεσμό που για εμένα πριν λίγο καιρό φάνταζε άπιαστο όνειρο δίνοντας μου μεγάλη δύναμη και ελπίδα ώστε να συνεχίσω να κυνηγάω τους στόχους μου.

Εμείς να ευχηθούμε με τη σειρά μας καλή επιτυχία στο δικό μας ελληνόπουλο και υποσχόμαστε να σας ενημερώνουμε για τις αγωνιστικές του εξελίξεις.

ΑΜΑ Supercross 2025, 5ος γύρος, Tampa - Νίκη για Malcom Stewart και Husqvarna

1η νίκη στην κατηγορία για του 32χρονο αδερφό του James "Bubba" Stewart
aMA supercross 2025, Tampa 5ος γύρος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/2/2025

Με μια εξαιρετική εμφάνιση μπροστά στους συντοπίτες του, ο Malcom Stewart κατάφερε να πάρει τη νίκη στον γύρο που πραγματοποιήθηκε στη Florida των ΗΠΑ.

Στο στάδιο Raymond James στην Tampa έγινε ο 5ος γύρος του ΑΜΑ Supercross, με τον μικρό αδερφό του James Stewart να εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο την πτώση του Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing) προς το τέλος του αγώνα. Ο Malcom Stewart (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing) είχε βρει πολύ καλό ρυθμό, προσπερνούσε τους πάντες και όλα έδειχναν ότι θα γίνει μάχη στο τέλος με τον Sexton.

aMA supercross 2025, Tampa 5ος γύρος

Ωστόσο ο αναβάτης της ΚΤΜ, που έγινε στον προηγούμενο γύρο μόλις ο τρίτος στην ιστορία της μεγάλης κατηγορίας (6η φορά και στις δύο) που κερδίζει Triple Crown χωρίς να πάρει νίκη, έπεσε άσχημα στα σαμαράκια, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί, τη στιγμή που ο Stewart, ο οποίος τους περνούσε όλους σαν σε προπόνηση, βρέθηκε πίσω του. Πίσω από τον Stewart τρερμάτισε ο Cooper Webb (Monster Energy Yamaha Star Racing), με τον Jason Anderson (Monster Energy Kawasaki) να βρίσκει τον καλό του εαυτό από το μέσο του αγώνα και έπειτα για να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. 

Ο Sexton που δεν βρήκε ρυθμό μετά την πτώση του τερμάτισε τελικά στην πέμπτη θέση,  πίσω από τον Justin Cooper (Monster Energy Yamaha Star Racing) και έφυγε από τη Florida έχοντας ως παρηγοριά την πρώτη θέση της βαθμολογίας με 101 βαθμούς, μπροστά από τον Webb που έχει 96 και τον Anderson με 84.

 

Στα υπόλοιπα αξιομνημόνευτα του αγώνα η άσχημη πτώση του Hunter Lawrence (Honda HRC Progressive), έχασε τη γραμμή του και συγκρούστηκε με αχυρόμπαλα τελειώνοντας έτσι άδοξα τη βραδιά του, ενώ ο Eli Tomac αγωνίστηκε με τραυματισμό στο αριστερό του πόδι στο τελικό (δείτε στο video πώς σκάλωσε το πόδι του) για να πάρει τελικά τη 17η θέση.

Στα 250SX είχαμε τον πρώτο αγώνα για το πρωτάθλημα της Ανατολική Ακτής με τη νίκη να πηγαίνει στον Max Anstie (Monster Energy Yamaha Star Racing), έπειτα από πτώση του Pierce Brown που ηγούνταν (Monster Energy Yamaha Star Racing) που οδήγησε σε κόκκινη σημαία και επανεκκίνηση του αγώνα με οχτώ λεπτά να απομένουν. Δεύτερος ο ομόσταυλός του Anstie, Daxton Bennick και τρίτος ο Cameron McAddo (Monster Energy Pro Circuit Kawasaki). Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο έτερος αναβάτης της Kawasaki, Seth Hammaker με τον Tom Vialle (Red Bull KTM Factory Racing) να κλείνει την πρώτη πεντάδα.

Με πρωταθλητή RJ Hampshire (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing) να παίρνει μέρος στον αγώνα αυτή ήταν μόλις η τρίτη φορά στην ιστορία της κατηγορίας 250SX όπου συναντήθηκαν οι εν ενεργεία πρωταθλητές των δύο ακτών, με τον Hampshire ωστόσο να προσγειώνεται σε εμπόδιο της πίστας και να τερματίζει τελικά στη 18η θέση.