TT Isle of Man: Δεν επιστρέφουν τα χρήματα!

Εγκλωβισμένοι όσοι προπλήρωσαν ξενοδοχεία και εισιτήρια
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

5/5/2020

Για να πας να δεις έναν αγώνα στο θρυλικό Isle of Man θα πρέπει να έχεις κλείσει δωμάτιο σε ξενοδοχείο και να έχεις βγάλει εισιτήρια πολλούς μήνες πριν. Η ζήτηση είναι μεγάλη και οι δυνατότητες φιλοξενίας για τουρίστες στο αυτόνομο νησί πολύ περιορισμένες, με αποτέλεσμα να μην βρίσκεις διαθέσιμα δωμάτια, ενώ το γεγονός πως είναι νησί, σημαίνει πως χρειάζεσαι και εισιτήρια για το πλοίο, αν πας με μοτοσυκλέτα ή αυτοκίνητο. Με άλλα λόγια δεν είναι ένα ταξίδι που το αποφασίζεις την τελευταία στιγμή και δεν υπάρχουν προσφορές και ευκαιρίες.

Για την ακρίβεια, θα πρέπει να υπολογίσεις πάνω από 1.000 λίρες για το δωμάτιο, αν σκοπεύεις να δεις όλη την δράση από την αρχή της εβδομάδας. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, όλοι είχαν κλείσει ξενοδοχεία και εισιτήρια πολύ πριν ξεσπάσει η πανδημία του COVID-19. Η ημερομηνία διεξαγωγής του ΤΤ ήταν το καλοκαίρι, οπότε ελάχιστοι ήταν εκείνοι που έσπευσαν εγκαίρως να ακυρώσουν τις κρατήσεις τους και να πάρουν πίσω ένα μέρος από τα χρήματα που είχαν δώσει, ενώ και η οργάνωση του αγώνα καθυστέρησε να βγάλει επίσημη ανακοίνωση για την οριστική ακύρωση του αγώνα. Ταυτόχρονα υπήρχαν σκέψεις να γίνει μαζί με το Manx TT των κλασσικών μοτοσυκλετών τον Σεπτέμβριο. Έτσι αυτή τη στιγμή έχει δημιουργηθεί ένα τεράστιο πρόβλημα, καθώς οι ξενοδόχοι αρνούνται να δώσουν πίσω τα χρήματα σε όσους είχαν προπληρώσει. “Τα δωμάτια είναι διαθέσιμα” λένε οι ξενοδόχοι, “Μα εμείς θα ερχόμασταν μόνο για τον αγώνα” απαντούν οι πελάτες. Τα ποσά στις περισσότερες περιπτώσεις είναι μεταξύ 1.500-1.800 λιρών Αγγλίας, οπότε καμία από τις δύο πλευρές δεν θέλει να τα χάσει.

Η τοπική κυβέρνηση που έχει άμεση εμπλοκή σε όλο το πανηγύρι του ΤΤ, είναι κι αυτή εγκλωβισμένη, καθώς δυσκολεύεται να αναλάβει όλο το οικονομικό βάρος των ακυρώσεων, δείχνοντας ως λύση τις ταξιδιωτικές ασφάλειες. Μόνο που ελάχιστοι ήταν αυτοί που πλήρωσαν επιπλέον χρήματα για ταξιδιωτική ασφάλεια. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχθεί το θέμα, διότι φαίνεται πως θα αλλάξει τον τρόπο και συνολικά την διαδικασία ενός ταξιδιού στο Isle of Man. Πιθανόν όχι προς το ευκολότερο και το φτηνότερο…       

Το King of The Baggers έρχεται Ευρώπη! Οι Cruiser στην πίστα γιατί το ζητά ο κόσμος!

Υπό την FIM και ανοικτό για όλες τις μάρκες!
Υπό την FIM και ανοικτό για όλες τις μάρκες!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/12/2024

Στις ΗΠΑ ξεκίνησε τελείως πειραματικά και πολύ γρήγορα πήρε τρομακτικές διαστάσεις, ένα πρωτάθλημα με Harley-Davidson και Indian εφοδιασμένες με μπαγιαζιέρες και δράση που δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει τα υπόλοιπα πρωταθλήματα του Moto America. 


Είναι ακριβώς αυτή η δράση και το θέαμα που έκαναν γνωστούς τους συγκεκριμένους αγώνες στην από εδώ πλευρά του Ατλαντικού όπου μάλιστα σημειώνουν υψηλά νούμερα προβολών, αντίστοιχα με όσα υπάρχουν και μέσα στις ΗΠΑ! Αυτός είναι και ο λόγος που από πέρσι συζητείται η εκκίνηση ενός τέτοιου πρωταθλήματος στην Ευρώπη, κάτι που βρίσκει σύμφωνους και στις ίδιες εταιρείες που θέλουν να το υποστηρίξουν.


Διότι στις ΗΠΑ μόνο οι εγχώριοι δύο κατασκευαστές παίρνουν μέρος, ενώ κάλλιστα θα μπορούσαν να έχουν συμμετοχή και μοντέλα άλλων κατασκευαστώ, όχι ότι υπάρχει πληθώρα σε αυτή την κατηγορία αλλά είναι καλό που θα ανοίξει η ψαλίδα σε περισσότερες συμμετοχές.

Το King of The Baggers έρχεται Ευρώπη! Οι Cruiser στην πίστα γιατί το ζητά ο κόσμος!


Στην Ευρώπη οι θεατές αυτού του είδους αγώνων ξεπερνούν σε αριθμούς τους ενδιαφερόμενους για την ίδια την κατηγορία μοτοσυκλετών, κάτι σπάνιο που στην εποχή μας δεν συμβαίνει σε τέτοιο βαθμό πέρα από τα MotoGP.


Μία λίστα μοντέλων με όλα όσα θα μπορούν να πάρουν μέρος:


•    Harley Davidson Street Glide
•    Harley Davidson Road Glide
•    Harley Davidson Road King
•    Harley Davidson Ultra
•    BMW R18
•    Honda Goldwing
•    Kawasaki VN Voyager
•    Suzuki Intruder
•    Yamaha Star Cruiser
•    Moto Guzzi MGX 21
•    Moto Guzzi California
•    Triumph Rocket
•    Ducati Diavel V2
•    WYCHE Motorcycle
Από την πλευρά της FIM τόνισαν πως είναι χαρούμενοι κάθε φορά που μπορούν να προσθέσουν έναν νέο τελείως τίτλο και ταυτόχρονα σημάδι για την ευημερία του μοτοσυκλετιστικού κόσμου αλλά και του γεγονός πως η FIM αφουγκράζεται και δρα γρήγορα. Ταυτόχρονα θεωρούν πως οι Baggers θα επιτρέψουν σε μία ολόκληρη γενιά νέων αλλά και βετεράνων αγωνιζόμενων να επιστρέψουν στην ενεργό δράση ή αντίστοιχα να κάνουν την μετάβαση σε ένα νέο είδος αγώνων.
Αν το θέαμα είναι ίδιο με όσα βλέπουμε στις ΗΠΑ, τότε το νέο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα αναμένεται να είναι άκρως εντυπωσιακό!
 

Το King of The Baggers έρχεται Ευρώπη! Οι Cruiser στην πίστα γιατί το ζητά ο κόσμος!