Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge - Βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ένα πρόβλημα στο πεντάλ του γκαζιού της BMW M4 GT3 του στέρησε τη νίκη
motomag Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/12/2023

Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο MotoGP, Valentino Rossi, ο οποίος συμμετείχε με την ομάδα της BMW M Team WRT μαζί με τους Dries Vanthoor και Nick Yelloly στον αγώνα αντοχής “Gulf 12 Hours” που πραγματοποιήθηκε στη Yas Marina Circuit λίγο έλειψε να κατακτήσει τη νίκη ωστόσο ένα μηχανικό πρόβλημα στην BMW MT GT3, του στέρησε το πρώτο σκαλί του βάθρου.

Ξεκινώντας από την τέταρτη θέση του grid, o Dries Vanthoor κατάφερε να πλασαριστεί στην τρίτη θέση, με τον Valentino Rossi να παίρνει τη θέση του πίσω από το τιμόνι της BMW M4 GT3 φτάνοντας στις εφτάμιση ώρες του αγώνα. Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής ο οποίος είχε πάρει την πρωτοπορία (!) του αγώνα θα έβλεπε λίγο αργότερα τις ελπίδες για την κατάκτηση της νίκης στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς να σβήνουν άδοηξα... Κατά τη διάρκεια του pitstop αλλαγής οδηγού, ο Nick Yelloly ο οποίος θα έκανε το τελευταίο stint του αγώνα αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού της BMW M4 GT3, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο καταφέρνοντας ωστόσο να βγει στην πίστα στη δεύτερη θέση. Ο Βρετανός οδηγός πίεσε όσο μπορούσε στα τελευταία στάδια του αγώνα ωστόσο τερμάτισε 12 δευτερόλεπτα πίσω από τους Luca Stolz, Mikael Grenier και Maro Engel της GroupM Racing Mercedes-AMG GT3 οι οποίοι πανηγύρισαν μια ανέλπιστη όπως φάνηκε νίκη.

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ο Valentino Rossi ο οποίος ετοιμάζεται την επόμενη χρονιά να αγωνιστεί με την BMW M Team WRT στην κατηγορία LMGT3 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), μετά το βάθρο στον αγώνα “Gulf 12 Hours” δήλωσε: "Στο τέλος, ήταν ένα σπουδαίο Σαββατοκύριακο για εμάς. Ο στόχος ήταν να ανέβουμε στο βάθρο και ήμασταν πολύ δυνατοί, πολύ γρήγοροι. Είχαμε έναν σχεδόν τέλειο αγώνα. Θα μπορούσαμε επίσης να είχαμε κερδίσει. Έτσι στο τέλος είμαστε λίγο στεναχωρημένοι γιατί νιώσαμε τη γεύση της νίκης, αλλά είχαμε ένα πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού και χάσαμε κρίσιμα δευτερόλεπτα στο pitstop. Αυτό είναι πολύ κρίμα γιατί τελικά χάσαμε 12 δευτερόλεπτα, ενώ αν δεν είχαμε το τεχνικό αυτό πρόβλημα θα είχαμε μια φανταστική μάχη μέχρι τον τελευταίο γύρο. Αλλά όπως και να 'χει, είναι σπουδαίο, το αυτοκίνητο ήταν πολύ δυνατό, η ομαδική δουλειά ήταν όπως πάντα πολύ καλή και μου άρεσε πολύ να αγωνίζομαι με τον Dries και τον Nick. Είναι σπουδαίο να ολοκληρώνουμε τη σεζόν με ένα βάθρο. Είναι το έκτο βάθρο της σεζόν. Έτσι είμαι πολύ χαρούμενος για τη φετινή σεζόν και για τη βελτίωση που είχα αγωνιστικά".

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ετικέτες

ΑΜΑ Supercross 2025, 5ος γύρος, Tampa - Νίκη για Malcom Stewart και Husqvarna

1η νίκη στην κατηγορία για του 32χρονο αδερφό του James "Bubba" Stewart
aMA supercross 2025, Tampa 5ος γύρος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/2/2025

Με μια εξαιρετική εμφάνιση μπροστά στους συντοπίτες του, ο Malcom Stewart κατάφερε να πάρει τη νίκη στον γύρο που πραγματοποιήθηκε στη Florida των ΗΠΑ.

Στο στάδιο Raymond James στην Tampa έγινε ο 5ος γύρος του ΑΜΑ Supercross, με τον μικρό αδερφό του James Stewart να εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο την πτώση του Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing) προς το τέλος του αγώνα. Ο Malcom Stewart (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing) είχε βρει πολύ καλό ρυθμό, προσπερνούσε τους πάντες και όλα έδειχναν ότι θα γίνει μάχη στο τέλος με τον Sexton.

aMA supercross 2025, Tampa 5ος γύρος

Ωστόσο ο αναβάτης της ΚΤΜ, που έγινε στον προηγούμενο γύρο μόλις ο τρίτος στην ιστορία της μεγάλης κατηγορίας (6η φορά και στις δύο) που κερδίζει Triple Crown χωρίς να πάρει νίκη, έπεσε άσχημα στα σαμαράκια, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί, τη στιγμή που ο Stewart, ο οποίος τους περνούσε όλους σαν σε προπόνηση, βρέθηκε πίσω του. Πίσω από τον Stewart τρερμάτισε ο Cooper Webb (Monster Energy Yamaha Star Racing), με τον Jason Anderson (Monster Energy Kawasaki) να βρίσκει τον καλό του εαυτό από το μέσο του αγώνα και έπειτα για να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. 

Ο Sexton που δεν βρήκε ρυθμό μετά την πτώση του τερμάτισε τελικά στην πέμπτη θέση,  πίσω από τον Justin Cooper (Monster Energy Yamaha Star Racing) και έφυγε από τη Florida έχοντας ως παρηγοριά την πρώτη θέση της βαθμολογίας με 101 βαθμούς, μπροστά από τον Webb που έχει 96 και τον Anderson με 84.

 

Στα υπόλοιπα αξιομνημόνευτα του αγώνα η άσχημη πτώση του Hunter Lawrence (Honda HRC Progressive), έχασε τη γραμμή του και συγκρούστηκε με αχυρόμπαλα τελειώνοντας έτσι άδοξα τη βραδιά του, ενώ ο Eli Tomac αγωνίστηκε με τραυματισμό στο αριστερό του πόδι στο τελικό (δείτε στο video πώς σκάλωσε το πόδι του) για να πάρει τελικά τη 17η θέση.

Στα 250SX είχαμε τον πρώτο αγώνα για το πρωτάθλημα της Ανατολική Ακτής με τη νίκη να πηγαίνει στον Max Anstie (Monster Energy Yamaha Star Racing), έπειτα από πτώση του Pierce Brown που ηγούνταν (Monster Energy Yamaha Star Racing) που οδήγησε σε κόκκινη σημαία και επανεκκίνηση του αγώνα με οχτώ λεπτά να απομένουν. Δεύτερος ο ομόσταυλός του Anstie, Daxton Bennick και τρίτος ο Cameron McAddo (Monster Energy Pro Circuit Kawasaki). Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο έτερος αναβάτης της Kawasaki, Seth Hammaker με τον Tom Vialle (Red Bull KTM Factory Racing) να κλείνει την πρώτη πεντάδα.

Με πρωταθλητή RJ Hampshire (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing) να παίρνει μέρος στον αγώνα αυτή ήταν μόλις η τρίτη φορά στην ιστορία της κατηγορίας 250SX όπου συναντήθηκαν οι εν ενεργεία πρωταθλητές των δύο ακτών, με τον Hampshire ωστόσο να προσγειώνεται σε εμπόδιο της πίστας και να τερματίζει τελικά στη 18η θέση.