Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο Fanatec GT World Challenge Europe με τη BMW M Team

Δεύτερη θέση στο Brands Hatch, μαζί με τον Maxime Martin
Valentino Rossi πρώτο βάθρο στο Fanatec Cup
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/5/2023

Στον δεύτερο αγώνα του Brands Hatch την Κυριακή 14/5, ο Valentino Rossi, μαζί με τον έτερο οδηγό του αυτοκινήτου της BMW M Team, Maxime Martin πήραν τη δεύτερη θέση, που ήταν το πρώτο βάθρο του “γιατρού” στο κύπελο Fanatec στις δύο σεζόν που συμμετέχει στον θεσμό, και ο καλύτερος τερματισμός του μετά την 3η θέση στον αγώνα των 24 ωρών του Dubai τον Ιανουάριο.

Στον συγκεκριμένο αγώνα, ο Rossi πήρε το τιμόνι στην BMW M4 GT3 με το νούμερο #46, αντικαθιστώντας τον Martin που είχε ξεκινήσει από την τρίτη θέση στη σχάρα εκκίνησης. Στο δεύτερο μισό του αγώνα ο Ιταλός κατάφερε να αντέξει στην πίεση του Weerts με το νούμερο #32, περνώντας τη γραμμή του τερματισμού στη δεύτερη θέση. Στον πρώτο αγώνα του βρετανικού γύρου Rossi & Martin τερμάτισαν στην 14η θέση.

Valentino Rossi

Ο Andreas Roos, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της BMW M έδωσε συγχαρητήρια στον Rossi, τονίζοντας πως “είναι εντυπωσιακό το πόσο γρήγορα έχει εγκλιματιστεί στους αγώνες αυτοκινήτου, καταφέρνοντας να είναι ανταγωνιστικός με τους επαγγελματίες μόλις στη 2η σεζόν του στον θεσμό”.

Rossi

Ο Rossi δήλωσε “περήφανος και απόλυτα ενθουσιασμένος με το πρώτο μου βάθρο στο GTWC! Δουλέψαμε σκληρά για αυτό, όλο το σαββατοκύριακο, εστιάζοντας στην εξάσκηση αλλαγής οδηγών, κάτι που απέδωσε καρπούς στα πολύ γρήγορα pit stop μας. Ο Maxime έκανε σπουδαία δουλειά στα προκιρματικά, και μου έδωσε το αυτοκίνητο σε πολύ καλή θέση. Βρήκα ωραίο ρυθμό αρκετά γρήγορα, και μπόρεσα να τερματίσω στη 2η θέση. Αυτό είναι ένα σημαντικό βάθρο για μένα, καθώς είχαμε φτάσει κοντά του αρκετές φορές πέρυσι, όπως και στη Monza πριν λίγες εβδομάδες. Αυτή τη φορά όλα πήγαν καλά. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου και τον Maxime!”

Με τη σιερά του ο Maxime Martin δήλωσε “ενθουσιασμένος από το πρώτο μου βάθρο στο Sprint Cup και από το πρώτο βάθρο στο GTWC του Valentino. Δεν έκανε κανένα λάθος, τερματίζοντας δεύτερος, μετά από ένα πολύ καλό pit-stop που αλλάξαμε θέση. Αυτή ήταν μια καλή αρχή σε μια σεζόν που ελπίζω θα μας φέρει πολλά αντίστοιχα σπουδαία αποτελέσματα.”

Άντε και με τον τίτλο γιατρέ!

Ετικέτες

Olympia Rally 2025, Ημέρα 2η – Ο Robin Lynch πρώτος στις ειδικές 

 Ο Γιάννης Σεβαστόπουλος διατηρεί το προβάδισμά του στους Έλληνες
Olympia Rally 2025 Day 2
Από το

motomag

30/4/2025

Για την δεύτερη ημέρα του το Rally Olympia κινήθηκε μέσα από το Δρυόδασος Φολόης, στο υψόμετρο των 688 μέτρων, είναι ένα από τα μεγαλύτερα και παλαιότερα δάση στην Ευρώπη, καλύπτοντας 9.900 στρέμματα στο οροπέδιο Φολόης.

Οι ειδικές διαδρομές της δεύτερης ημέρας περιλάμβαναν μαλακό χώμα και αρκετή λάσπη, περνώντας μέσα από ποτάμια και δασικά κομμάτια. Οι συμμετέχοντες έπρεπε να συνδυάσουν ταχύτητα και στρατηγική πλοήγηση, καθιστώντας τη διαδρομή πολύπλοκη, με αυτούς που έκαναν τα λιγότερα λάθη να είναι οι ταχύτεροι.

Πρώτος που τερμάτισε τη διαδρομή ήταν ο Robin Lynch (Ηνωμένο Βασίλειο) της Infinite Racing / Desert Rose Racing, με Husqvarna FE 501 και χρόνο 5'00"15, ακολουθούμενος από τον Gerhard Reinfelder (Γερμανία) με KTM Rally 450 FR και χρόνο 5'00"53, ενώ τρίτος ήταν ο Ισπανός Tomas Millet της Enduro Greece με ΚΤΜ EXC 350 F και χρόνο 5'01"21. 

Από τους Έλληνες αναβάτες, ο Γιάννης Σεβαστόπουλος με Yamaha Tenere XTZ πέρασε πάλι πρώτος τη γραμμή του τερματισμού με χρόνο 5’14”38. Πίσω του στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Χρήστος Πελούσης της GOAT Racing Team, με Beta 480 RR και χρόνο 5’16”01, ενώ τρίτος ήταν ο Ιωσήφ Μπουτσαξής, επίσης της GOAT Racing Team,  με KTM 890 Adventure και χρόνο 6’04”19.