X-Trial: Υπέγραψε με τη Beta o Jaime Busto – Ξανά εργοστασιακός

Ο Ισπανός ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του με τη Beta στην Tarragona
Busto Beta
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ξανά εργοστασιακός αναβάτης ο Ισπανός Jaime Busto, αυτή την φορά με τη Beta, με πρώτη εμφάνιση στον ερχόμενο και τελευταίο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Χ-Trial (Indoor) στην Tarragona της χώρας του, στις 18 Απριλίου.

Ο τελευταίος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIM X-Trial για το 2026, που θα πραγματοποιηθεί στο Caixabank Tarraco Arena το Σάββατο 18 Απριλίου, θα αποτελέσει το σκηνικό για το ντεμπούτο του Jaime Busto ως αναβάτη της Beta. Ο Ισπανός θα αγωνιστεί με την ομάδα για τις σεζόν 2026 και 2027, στοχεύοντας στην πρώτη του νίκη με τη νέα εταιρεία, στην οποία επιστρέφει μετά την τελευταία του εμπειρία με ιταλικά μοτοσυκλέτα το 2014.

Busto Beta

Ο Busto πλησιάζει αυτόν τον τελικό γύρο σε μια σφιχτή μάχη με τον Gabriel Marcelli για τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο νέος αναβάτης της Beta βρίσκεται δέκα βαθμούς πίσω από τον αντίπαλό του, αλλά διατηρεί μαθηματικές πιθανότητες για να κατακτήσει τέταρτη συνεχόμενη φορά τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος. Για να το επιτύχει αυτό, η νίκη είναι σχεδόν απαραίτητη.

Busto Beta

Η συμμετοχή του Βάσκου αναβάτη στην Tarragona ως εργοστασιακός αναβάτης έρχεται να κλείσει μια δύσκολη περίοδο, κατά την οποία έπρεπε να αντιμετωπίσει τους τελευταίους γύρους με μια GasGas του 2018, μετά την αποχώρηση της εταιρείας από την συμμετοχή της σε αγώνες. Ο Busto αγωνίστηκε τελευταία φορά με τη GasGas στο Ponte di Legno στα μέσα Δεκεμβρίου, ενώ στη συνέχεια πήρε μέρος σε Leeds, Βαρκελώνη και Chalon-sur-Saône με τη δική του μοτοσυκλέτα.

Busto Beta

Μέχρι στιγμής τη φετινή σεζόν, που πλησιάζει στο τέλος της, o Busto έχει ανέβει έξι φορές στο βάθρο, με τέσσερις τρίτες θέσεις, μία δεύτερη και μία νίκη, που ήρθε στο Saint-Denis στο νησί Reunion. Στην Tarragona θα στοχεύσει στη δεύτερη νίκη του για τη χρονιά, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη σεζόν και εγκαινιάζοντας τη συνεργασία του με την Beta.

Busto Beta

 

Ετικέτες

Monster Energy Honda HRC - Έτοιμοι για την υπεράσπιση του τίτλου στο Dakar 2025 [VIDEO]

Ricky Brabec, Tosha Schareina, Adrien Van Beveren, Skyler Howes, και Pablo Quintanilla
Honda Rally Team 2025
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

23/12/2024

Η εργοστασιακή ομάδα ράλι της Honda είναι έτοιμη τόσο για την υπεράσπιση του τίτλου στο Rally Dakar 2025, όσο φυσικά και για τους υπόλοιπους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally-Raid (W2RC).

Η ομάδα του ιαπωνικού εργοστασίου δεν αλλάζει σύνθεση από το 2024, και αποτελείται από τους Ricky Brabec, Tosha Schareina, Adrien Van Beveren, Skyler Howes, και Pablo Quintanilla.

Το W2RC αποτελείται από τους παρακάτω πέντε αγώνες:

  • Rally Dakar
  • Abu Dhabi Desert Challenge
  • South African Safari Rally
  • BP Ultimate Rally Raid Portugal
  • Rally du Maroc
Honda Rally Team 2025

Όσον αφορά στους στόχους και στην κατάσταση που βρίσκονται οι πέντε αναβάτες του HRC, ο Ricky Brabec, νικητής του Dakar 2024 ακόμα παλεύει να ξεπεράσει τον τραυματισμό του από το Rallye du Maroc, παρόλα αυτά ελπίζει να είναι 100% έτοιμος στην έναρξη του αγώνα, ώστε να υπερασπιστεί τον τίτλο του.

Ο Tosha Schareina έκανε εξαιρετικό ντεμπούτο με το HRC το 2024, με νίκη στην Πορτογαλία και βάθρα στους αγώνες Ruta 40 στην Αργεντινή και Rallye du Maroc.

Ο Adrien Van Beveren ήταν τρίτος στο περυσινό Dakar, και ελπίζει να βελτιώσει τη θέση αυτή τουλάχιστον κατά μία το 2025.

Ο Skyler Howes θέλει να ξεχάσει τη σεζόν του 2024 που τον ταλαιπώρησε με τραυματισμούς, ξεκινώντας το 2025 σε άριστη φυσική κατάσταση, με την καλύτερη προοπτική.

Τέλος, ο πολύπειρος Pablo Quintanilla συνεχίζει με το ίδιο πάθος και τη σεζόν του 2025.

Οι αναβάτες της Honda θα οδηγούν το ανανεωμένο CRF 450 Rally, ο τεχνικός ρουχισμός της ομάδας ανήκει στην Alpinestars, και μεγάλος χορηγός παραμένει -από το 2017- το ενεργειακό ποτό Monster Energy.

Ετικέτες