Enduro Γρεβενά 4ος: Πανελλήνιος Πρωταθλητής ο Κουζής! Κλειδώνουν οι τίτλοι 6 μήνες νωρίτερα!

Καταλυτικός ο διπλός αγώνας στα Γρεβενά
Enduro Γρεβενά 4ος: Πανελλήνιος Πρωταθλητής ο Κουζής! Κλειδώνουν οι τίτλοι 6 μήνες νωρίτερα!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/5/2025

Αεροπορία οι αναβάτες με εμπειρία Motocross σήμερα στον πρώτο από τους δύο αγώνες στα Γρεβενά και τον τέταρτο κατά σειρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro.

Εξαιρετικός καιρός και υπέροχες συνθήκες οργανωτικά με γρήγορες διαδρομές χωρίς παγίδες και προβλήματα που μπορούσαν να οδηγηθούν σε στιλ Rally με υψηλές ταχύτητες σε ορισμένα σημεία. Οι αναβάτες Motocross όπως ο Κουζής και ο Ανδρέου έκαναν την διαφορά τόσο στο χρόνο όσο και στα περάσματα που ήταν θεαματικότερα, σε άλλο επίπεδο.

Ωστόσο δεν ξέφυγαν έτη φωτός όπως θα περίμενε κανείς σε μία τόσο γρήγορη διαδρομή από τους πιο παραδοσιακούς του Enduro πράγμα που δείχνει ένα συνολικά ανεβασμένο επίπεδο και γρήγορη οδήγηση.

Ο Παναγιώτης Κουζής (#238 TM450) έχει ουσιαστικά εξασφαλίσει τον τίτλο της γενικής κατάταξης και αναμένεται να πάρει τον τίτλο και στην κατηγορία E2 στην οποία αγωνίζεται. Δεν έχει επίσημα ανακοινωθεί κάτι τέτοιο ακόμη ωστόσο φαίνεται πως ο σημαντικός τίτλος της EnduroGP είναι δικός του.

Enduro Γρεβενά 4ος: Πανελλήνιος Πρωταθλητής ο Κουζής! Κλειδώνουν οι τίτλοι 6 μήνες νωρίτερα!

Σήμερα η νίκη στην κατηγορία Ε1 πήγε στον Ζέρβα (#195 KTM) με τον Κακολύρη (#100 Suzuki) να είναι έτοιμος να εξασφαλίσει τον τίτλο. Τρίτος σήμερα ο Νουζένης (#190 Yamaha)

Στην Ε2 η νίκη πήγε στον Κουζή, μιας και πήρε και την EnduroGP και αναμένεται να κλειδώσει και τον τίτλο. Δεύτερος σήμερα ο Ανδρέου (#251 GASGAS) και τρίτος ο Γεροντάκης (#2 Beta)

Στην Ε3 η νίκη πήγε στον Atwill Philip (#343 Beta) με δεύτερο τον Βαρσάμη (#332 Honda) και τρίτο τον Παπιλα (#7 Beta), σε μία μάχη για τον τίτλο που ενδεχομένως να φτάσει μέχρι τον τελευταίο αγώνα.

Enduro Γρεβενά 4ος: Πανελλήνιος Πρωταθλητής ο Κουζής! Κλειδώνουν οι τίτλοι 6 μήνες νωρίτερα!

Μανέτας και Πανέτης πήραν την νίκη σε Νέους και Senior αντίστοιχα με τα αναλυτικά αποτελέσματα να υπάρχουν πιο κάτω μαζί με μία πλούσια συλλογή φωτογραφιών από την πρώτη ημέρα.

Αύριο αναμένεται ακόμη πιο υψηλή θερμοκρασία και μαζί πάρα πολλοί αναβάτες, που μαζί με το κύπελλο θα ξεπεράσουν τις 140 συμμετοχές!

Αμέσως μετά θα έρθει η παύση αγωνιστικά για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro καθώς ο έκτος και τελευταίος αγώνας θα έρθει στις 9 Νοεμβρίου, έξι μήνες και μερικές ημέρες μετά τον αυριανό 5ο αγώνα. Για τις περισσότερες κατηγορίες βέβαια η μεγάλη παύση δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα καθώς οι τίτλοι θα έχουν κριθεί ήδη.

Ελπίζουμε να κυλήσουν και αύριο όλα το ίδιο ομαλά όπως και σήμερα με μεγάλη προσέλευση θεατών στο πανέμορφο μέρος που διεξάγεται ο διπλός αγώνας.
 

Πρώτες φωτογραφίες αμέσως μετά τα αποτελέσματα σε μία πλούσια συλλογή:

 

 

 

Stark Future: Θα τρέξει στο Red Bull Erzbergrodeo με την ηλεκτρική Varg

Πρώτη φορά στην ιστορία του, το εμβληματικό Red Bull Erzbergrodeo ανοίγει τις πόρτες του σε ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.
Stark Varg
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

17/12/2025

Η εταιρεία μετά την αμφιλεγόμενη ανάβαση υψομέτρου στις Άνδεις, ανακοίνωσε ότι θα δώσει το παρών τον Ιούνιο, με αναβάτες τους Eddie Karlsson (που είχε μεγάλη επιτυχία στο Red Bull Romaniacs) και Toby Martyn, σε έναν από τους πιο σκληρούς και απαιτητικούς αγώνες enduro παγκοσμίως.

Η Stark Varg, το ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, θα αγωνιστεί υπό κοινούς αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς με τις μοτοσυκλέτες εσωτερικής καύσης, παρά τις προφανείς διαφορές στην τεχνολογία.

Η σουηδική εταιρεία μετά την αμφιλεγόμενη ανάβαση υψομέτρου στις Άνδεις, ανακοίνωσε ότι θα δώσει το παρών τον Ιούνιο, με αναβάτες τους Eddie Karlsson (που είχε μεγάλη επιτυχία στο Red Bull Romaniacs) και Toby Martyn, σε έναν από τους πιο σκληρούς και απαιτητικούς αγώνες enduro παγκοσμίως. Η Stark Varg, το ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, θα αγωνιστεί υπό κοινούς αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς με τις μοτοσυκλέτες εσωτερικής καύσης, παρά τις προφανείς διαφορές στην τεχνολογία. Οι συμμετοχές με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα ενταχθούν στην Open Class κατά τη διάρκεια του Prologue Qualification, διεκδικώντας κανονικά πρόκριση για τον κύριο αγώνα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Stark, “η συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών έχει ήδη ενσωματωθεί στην επίσημη διαδικασία εγγραφής αθλητών και στην επικοινωνία της διοργάνωσης”. Η αποδοχή των ηλεκτρικών συμμετοχών σημαίνει και πρακτικές αλλαγές στη διοργάνωση. Στο Erzbergrodeo θα προστεθούν σταθμοί φόρτισης, ενώ η αλλαγή μπαταριών θα γίνεται στο ίδιο σημείο όπου επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός καυσίμου για τις θερμικές μοτοσυκλέτες. Σε αντίθεση με τους αναβάτες των μοτοσυκλετών εσωτερικής καύσης, οι ηλεκτρικοί συμμετέχοντες θα έχουν το πλεονέκτημα της υποστήριξης από το service crew τους στο ειδικά διαμορφωμένο σημείο, ώστε να πραγματοποιείται η αντικατάσταση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η απόφαση του Red Bull Erzbergrodeo θεωρείται καθοριστική για την εξέλιξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στα αγωνιστικά δρώμενα. Αποτελεί ένα σαφές μήνυμα ότι οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες  μπορούν πλέον να σταθούν ισότιμα απέναντι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανοίγοντας τον δρόμο και προς άλλες μεγάλες διοργανώσεις. Ο ιδρυτής και CEO του Red Bull Erzbergrodeo, Karl Katoch, δήλωσε, “Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Stark Varg είναι ξεχωριστή για μένα, γιατί είναι η πρώτη ηλεκτρική off-road μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο που μπορεί να είναι ανταγωνιστική σχεδόν σε κάθε σύγχρονη διοργάνωση και να διεκδικήσει υψηλές θέσεις. Αυτή η αγωνιστική απόδοση την καθιστά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και για το R

Οι συμμετοχές με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα ενταχθούν στην Open Class κατά τη διάρκεια του Prologue Qualification, διεκδικώντας κανονικά πρόκριση για τον κύριο αγώνα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Stark, “η συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών έχει ήδη ενσωματωθεί στην επίσημη διαδικασία εγγραφής αθλητών και στην επικοινωνία της διοργάνωσης”.

Η αποδοχή των ηλεκτρικών συμμετοχών σημαίνει και πρακτικές αλλαγές στη διοργάνωση. Στο Erzbergrodeo θα προστεθούν σταθμοί φόρτισης, ενώ η αλλαγή μπαταριών θα γίνεται στο ίδιο σημείο όπου επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός καυσίμου για τις θερμικές μοτοσυκλέτες.

Varg

Σε αντίθεση με τους αναβάτες των μοτοσυκλετών εσωτερικής καύσης, οι ηλεκτρικοί συμμετέχοντες θα έχουν το πλεονέκτημα της υποστήριξης από το service crew τους στο ειδικά διαμορφωμένο σημείο, ώστε να πραγματοποιείται η αντικατάσταση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Η απόφαση του Red Bull Erzbergrodeo θεωρείται καθοριστική για την εξέλιξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στα αγωνιστικά δρώμενα. Αποτελεί ένα σαφές μήνυμα ότι οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες  μπορούν πλέον να σταθούν ισότιμα απέναντι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανοίγοντας τον δρόμο και προς άλλες μεγάλες διοργανώσεις.

Varg

Ο ιδρυτής και CEO του Red Bull Erzbergrodeo, Karl Katoch, δήλωσε, “Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Stark Varg είναι ξεχωριστή για μένα, γιατί είναι η πρώτη ηλεκτρική off-road μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο που μπορεί να είναι ανταγωνιστική σχεδόν σε κάθε σύγχρονη διοργάνωση και να διεκδικήσει υψηλές θέσεις. Αυτή η αγωνιστική απόδοση την καθιστά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και για το Red Bull Erzbergrodeo. Γι’ αυτό και η Stark Varg έχει ήδη αποκτήσει μόνιμη θέση στο γκαράζ μου, με το βλέμμα στραμμένο στις προκλήσεις που έρχονται στο Erzberg.”

Varg

Η συμμετοχή της Stark στο Erzbergrodeo του 2026  αποτελεί ορόσημο για το μέλλον των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στον χώρο των πιο σκληρών off-road αγώνων.

Varg