FIM SuperEnduro 2024, Ουγγαρία - Πέντε στα πέντε ο βασιλιάς του σπορ Billy Bolt με Husqvarna [VIDEO]

Στους 33 βαθμούς η διαφορά από τον Walker, με δύο γύρους να απομένουν για το φινάλε
motomag FIM SuperEnduro 2024, Ουγγαρία – Πέντε στα πέντε ο Bolt με Husqvarna [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

5/2/2024

Η φράση “τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου” περιγράφει ακριβώς τα όσα είδαμε στον αγώνα του SuperEnduro στην Ουγγαρία, καθώς ο αναβάτης της Husqvarna Factory Racing, Billy Bolt με το FE 350 κατάφερε να κάνει το πέντε στα πέντε, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τη βαθμολογική του διαφορά από τον δεύτερο Jonny Walker.

Όπως και στους προηγούμενους 4 γύρους, ο Bolt δεν ήταν ταχύτερος στη διαδικασία SuperPole -το έχει μάλλον για γούρι να μην κερδίζει ώστε να κερδίζει στους κυρίως αγώνες-, με τον μεγάλο του αντίπαλο Walker να του κλέβει την μπουκιά από το στόμα με την Beta.

FIM SuperEnduro 2024, Ουγγαρία – Πέντε στα πέντε ο Bolt με Husqvarna [VIDEO]

Μπορεί ο Walker να είχε ένα πλεονέκτημα στον πρώτο αγώνα ωστόσο αυτό εξανεμίστηκε όταν έπεσαν οι μπάρες. Ο Bolt ήταν ταχύτερος όλων, καταφέρνοντας να πάρει το Holeshot, με τον Βρετανό να έχει ως στόχο να καθαρίσει την “μπουγάδα” από νωρίς. Ο Walker ο οποίος είχε "κολλήσει στην κίνηση" είχε χάσει κάποιες θέσεις στους πρώτους γύρους του αγώνα, με τον Manuel Lettenbichler (KTM) να έχει ανέβει αυτός με τη σειρά του στη δεύτερη θέση.

Στη συνέχεια ο αναβάτης της KTΜ θα είχε μία πτώση η οποία άνοιξε τον δρόμο για τον Πορτογάλο αναβάτη της GASGAS Diogo Vieira. Και ενώ όλα έδειχναν να πάνε βάση σχεδίου για τον Bolt, είχαμε το δράμα των προσπεράσεων. Ο αναβάτης της Husqvarna στην προσπάθεια του να ρίξει γύρο στον Lettenbichler είχε τη στιγμή του. Στο εμπόδιο με τους κορμούς ο αναβάτης της KTM έπεσε, με τον Bolt να περνά από πάνω του χωρίς να τον ακουμπήσει αλλά στο τέλος να πέφτει και αυτός. Ο Βρετανός μπορεί να απέφυγε τα χειρότερα ωστόσο χτύπησε το ήδη τραυματισμένο του αριστερό πόδι και αυτό θα δυσκόλευε τη συνέχεια για τον ίδιο.

Η διαφορά που είχε δημιουργήσει ο Bolt από τους υπόλοιπους ήταν τέτοια που παρά την πτώση που είχε πέρασε τη γραμμή του τερματισμού πρώτος, πανηγυρίζοντας μια νίκη που όπως φάνηκε ήταν περιπετειώδης. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Walker, με τον Vieira να συμπληρώνει το βάθρο.

FIM SuperEnduro 2024, Ουγγαρία – Πέντε στα πέντε ο Bolt με Husqvarna [VIDEO]

Στον δεύτερο αγώνα ο Vieira ξεκίνησε καλύτερα όλων με τον Πορτογάλο να κερδίζει το Holeshot. O αναβάτης της GASGAS κρατούσε την πρωτοπορία ωστόσο ο Bolt ως συνήθως θα ξεκινούσε την τακτική αντεπίθεσης μετά το μισό του αγώνα, ενώ ούτε ο πόνος στο αριστερό του πόδι ήταν ικανός για να ανακόψει την πορεία του προς τη δεύτερη νίκη της βραδιάς. Ο Bolt πέρασε λίγο αργότερα τον Vieira, κατακτώντας και τη δεύτερη νίκη στην Ουγγαρία. Ο Vieira είχε στο μυαλό του να τερματίσει στο βάθρο και αυτό τελικά έκανε. O Πορτογάλος κατάφερε να αφήσει πίσω του τον τρίτο Mitch Brightmore της GASGAS. Καθόλου καλά δεν κύλησε ο δεύτερος αγώνας για τον Walker με τον Βρετανό να τερματίζει στη πέμπτη θέση.

Στον τελευταίο αγώνα της βραδιάς ο πρωταγωνιστής ήταν και πάλι ένας. Ο Billy Bolt ήθελε να φύγει από την Ουγγαρία κάνοντας το απόλυτο και αυτό εν τέλει έκανε. Ο αναβάτης της Husqvarna μπορεί να είδε τους Walker και Lettenbichler να βρίσκονται μπροστά του στα πρώτα στάδια του αγώνα ωστόσο αυτό άλλαξε πολύ γρήγορα. Ο Bolt βρέθηκε στην κορυφή αφού ξεπέρασε το εμπόδιο των δύο αυτών αναβατών, με τον Βρετανό να κερδίζει και τον τρίτο αγώνα στην Ουγγαρία, κάνοντας το πέντε στα πέντε στο φετινό πρωτάθλημα.

FIM SuperEnduro 2024, Ουγγαρία – Πέντε στα πέντε ο Bolt με Husqvarna [VIDEO]

Με τη νίκη του αυτή ο Bolt αύξησε και άλλο τη βαθμολογική του διαφορά από τον Walker με δύο γύρους -Βουλγαρία, Αγγλία- ακόμη να απομένουν για το φινάλε του πρωταθλήματος. Το βάθρο του τρίτου αγώνα της βραδιάς συμπλήρωσαν οι Walker και Lettenbichler, με το τελικό βάθρο του αγώνα της Ουγγαρίας να αποτελείται από τους Billy Bolt, Jonny Walker και Diogo Vieira.

O Billy Bolt δήλωσε: “Ξεκίνησα καλά αλλά χτύπησα πάλι το τραυματισμένο μου πόδι. Πονούσα αρκετά αλλά κατάφερα να κερδίσω. Αύξησα το προβάδισμα μου στο πρωτάθλημα και αυτό είναι το σημαντικό.”

Ετικέτες

EnduroGP, Φινλανδία: Νίκες για την ΚΤΜ στο Vierumäki με Verona και Garcia [VIDEO]

Τις εντυπώσεις έκλεψε ο νεαρός Alex Puey στο βρεγμένο Super Test της Παρασκευής - Πάλι για την ΚΤΜ
EnduroGP Rnd 3
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/5/2026

Η άμμος, οι πέτρες και τα δασικά περάσματα του Γεωπάρκου του Salpausselkä δημιούργησαν ένα από τα πιο απαιτητικά Σαββατοκύριακα στον τρίτο γύρο της σεζόν, με τους εργοστασιακούς αναβάτες της KTM να κυριαρχούν και τα αποτελέσματα να κρίνονται κυριολεκτικά στα δευτερόλεπτα.

Η δράση στο Vierumäki ξεκίνησε το βράδυ της Παρασκευής με το AKRAPOVIC Super Test, το οποίο πραγματοποιήθηκε υπό δυνατή βροχή και εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες. Εκεί, ο νεαρός Ισπανός Alex Puey της WP Eric Auge έκανε τη μεγάλη έκπληξη, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο απέναντι σε όλες τις συμμετοχές του EnduroGP και πανηγυρίζοντας την πρώτη του συνολική νίκη σε Super Test.

EnduroGP Rnd 3

Πίσω του βρέθηκαν οι Zach Pichon και Andrea Verona, με τον Josep Garcia να περιορίζεται στην τέταρτη θέση, σε μια ημέρα όπου η βροχή επιδείνωνε συνεχώς τις συνθήκες της διαδρομής, κάνοντας αδύνατο για τους έμπειρους αναβάτες να χτυπήσουν τον χρόνο του νεαρού Ισπανού.

EnduroGP Rnd 3

Το Σάββατο, στην πρώτη πλήρη ημέρα αγώνα, οι Josep Garcia και Andrea Verona έδωσαν μια πραγματική μάχη σώμα με σώμα. Ο Garcia ξεκίνησε ιδανικά, κερδίζοντας τα τρία πρώτα tests και χτίζοντας προβάδισμα από τον πρώτο κιόλας γύρο. Ωστόσο, ο Verona ανέβασε ρυθμό στη συνέχεια, βρήκε καλύτερο ρυθμό στις ειδικές και κατάφερε να ανατρέψει την κατάσταση στο τελευταίο Cross Test της ημέρας.

EnduroGP Rnd 3

Ο Ιταλός πήρε έτσι την πρώτη του συνολική νίκη για το 2026, επικρατώντας του ομόσταυλου του για λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, με τον Zach Pichon να συμπληρώνει το βάθρο.

EnduroGP Rnd 3

Στην κατηγορία Youth, ο Valentin Mersin χάρισε στη Fantic μια σημαντική νίκη, ενώ έντονος ήταν ο ανταγωνισμός και στις κατηγορίες Junior, όπου συνεχίστηκε η δυνατή μάχη των νεαρών αναβατών σε όλο το τριήμερο.

EnduroGP Rnd 3

Την Κυριακή, ο Josep Garcia απάντησε άμεσα. Ο Ισπανός της KTM εμφανίστηκε αποφασισμένος από την αρχή της δεύτερης ημέρας και κατάφερε να πάρει τη νίκη στο EnduroGP, αφήνοντας δεύτερο τον Verona και τρίτο τον Steve Holcombe της Sherco.

EnduroGP Rnd 3

Η μάχη των δύο εργοστασιακών αναβατών της KTM εξελίχθηκε στο βασικό θέμα του αγώνα στη Φινλανδία, με τον Garcia να διατηρεί το προβάδισμα στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, αλλά τον Verona να δείχνει ότι πλέον έχει βρει ρυθμό και μπορεί να διεκδικήσει επάξια τον τίτλο.

EnduroGP Rnd 3

Ο αγώνας του Vierumäki επιβεβαίωσε επίσης την εξαιρετική κατάσταση της αγωνιστικής ομάδας της KTM στο EnduroGP, καθώς οι εργοστασιακοί της αναβάτες Garcia και Verona μονοπώλησαν τις πρώτες θέσεις και στις δύο ημέρες, σε έναν γύρο που συνδύασε γρήγορα περάσματα, τεχνικά κομμάτια και ασταθείς καιρικές συνθήκες.

EnduroGP Rnd 3

To ραντεβού του EnduroGP ανανεώνεται για τις 12 με 14 Ιουνίου του 2026, στo Fafe της Πορτογαλίας για τον 4ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, όπου οι Josep Garcia και Andrea Verona έχουν τις πρώτες δύο θέσεις με τον Pichon Zachary, Holcombe Steven και Brad Freeman να ολοκληρώνουν την πρώτη 5άδα, με 4 ακόμα γύρους να απομένουν.