FIM SuperEnduro 2024, Γερμανία - Νικητής ο Billy Bolt με την Husqvarna Factory Racing [VIDEO]

Ο Βρετανός διεύρυνε το προβάδισμα του από τον Jonny Walker στους 16 βαθμούς
motomag FIM SuperEnduro Γερμανία – Νικητής ο Billy Bolt με την Husqvarna Factory Racing [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

8/1/2024

Παρά τον τραυματισμό του στο αριστερό του γόνατο, ο Billy Bolt κατάφερε να κερδίσει τον τρίτο αγώνα της χρονιάς στη Γερμανία, αυξάνοντας ταυτόχρονα τη βαθμολογική του διαφορά από τον μεγάλο του αντίπαλο στο πρωτάθλημα, Jonny Walker.

O Βρετανός μπορεί να κατέκτησε τη νίκη στον αγώνα ωστόσο αυτή δεν ήρθε τόσο εύκολα όσο δείχνουν τα αποτελέσματα. Ο Bolt κατά τη διάρκεια των ελεύθερων περασμάτων στο άλμα λίγο πριν τον τερματισμό προσγειώθηκε άτσαλα με αποτέλεσμα να τραυματίσει το αριστερό του γόνατο. Ο πόνος ήταν τέτοιος που ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής λίγο έλειψε να εγκαταλείψει τον αγώνα, ωστόσο εν τέλει αποφάσισε να λάβει μέρος για να μη χάσει πολύτιμους βαθμούς.

Με γνώμονα τον τραυματισμό του ο Bolt επέλεξε να αγωνιστεί συντηρητικά στον πρώτο αγώνα, με τον Βρετανό να προσπαθεί να αποφύγει τις επαφές με τους υπόλοιπους αναβάτες. Η στρωτή οδήγηση έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα για τον αναβάτη της Husqvarna Factory Racing, που πανηγύρισε την πρώτη νίκη της βραδιάς. Έχοντας πλέον κατανοήσει την έκταση του τραυματισμού του o Bolt αποφάσισε στον δεύτερο αγώνα να οδηγήσει το FE 350 ακόμα πιο “μυαλωμένα”. Στον πρώτο γύρο βρέθηκε στην έβδομη θέση, ενώ εκμεταλλευόμενος τις αγωνιστικές αντιπαραθέσεις των υπολοίπων κατάφερε να ανέβει γρήγορα τρίτος. Με δύο λεπτά να απομένουν για το πέσιμο της καρό σημαίας ο Bolt ο οποίος είχε βρεθεί πίσω από τον Jonny Walker (Beta), πίεζε για τη νίκη, και στο τέλος ο αναβάτης της Husqvarna Factory Racing με το FE 350 κατάφερε να περάσει μπροστά, παίρνοντας τη δεύτερη νίκη στη Γερμανία. Ο τρίτος αγώνας στην Γερμανία είχε και πάλι ως πρωταγωνιστές τους Bolt και Walker. Οι δύο τους πάλεψαν “στήθος με στήθος” καθόλη τη διάρκεια του αγώνα, με τον Walker τελικά να κερδίζει τον τρίτο αγώνα μετά από λάθος του Bolt. Με δύο νίκες και μία δεύτερη θέση ο Bolt κατάφερε να φύγει από την Γερμανία έχοντας μαζέψει 59 βαθμούς ενώ με την επιτυχία του αυτή κατάφερε να μεγαλώσει τη διαφορά του από τον Jonny Walker στο πρωτάθλημα στους 16 βαθμούς.

FIM SuperEnduro Γερμανία – Νικητής ο Billy Bolt με την Husqvarna Factory Racing

O Billy Bolt δήλωσε μετά τη νίκη του στη Γερμανία: “Τι να πω, ήταν μια δύσκολη νύχτα. Μετά τον τραυματισμό μου στο γόνατο στην προπόνηση δεν ήμουν 100% σίγουρος αν θα μπορούσα να αγωνιστώ, οπότε το να τερματίσω στο πρώτο σκαλί του βάθρου είναι πέρα από τις προσδοκίες μου απόψε. Ήταν μια δύσκολη πίστα, αλλά προσπάθησα να είμαι όσο πιο υπομονετικός μπορούσα με την οδήγησή μου. Η νίκη στον εναρκτήριο αγώνα ήταν σπουδαία και μου έδωσε κίνητρο να συνεχίσω να πιέζω σε κάθε αγώνα. Το σχέδιο τώρα είναι να εξεταστώ και να είμαι έτοιμος να πάω στη Ρουμανία για τον τέταρτο γύρο του πρωταθλήματος.”

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM SuperEnduro πηγαίνει τώρα στο Cluj της Ρουμανίας για τον τέταρτο γύρο στις 20 Ιανουαρίου.

FIM SuperEnduro Γερμανία – Νικητής ο Billy Bolt με την Husqvarna Factory Racing [VIDEO]

 

Ετικέτες

Mario Roman-Sherco: Χωρίζουν οι δρόμοι τους αλά M.Marquez-Honda

Νέο ξεκίνημα ψάχνει ο Ισπανός μετά από 9 χρόνια συνεργασίας με τη Sherco Factory Racing
Roman
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/12/2025

Μετά από σχεδόν μία δεκαετία κοινής πορείας, ο Mario Roman και η Sherco τραβούν χωριστούς δρόμους, σε μια απόφαση που αιφνιδίασε αλλά πάρθηκε με κοινή συναίνεση, όπως έγινε με τον M.Mrquez και τη Honda.

Ο Mario Roman επιβεβαίωσε επίσημα την αποχώρησή του από τη Sherco Factory Racing μετά από εννέα ιδιαίτερα επιτυχημένα χρόνια. Η είδηση εξέπληξε τον κόσμο του Hard Enduro, ωστόσο ο ίδιος ξεκαθαρίζει ότι η απόφαση ήταν αμοιβαία και βασισμένη στην κοινή εκτίμηση για όσα πέτυχαν μαζί.

 "Βρίσκομαι σε ένα σημείο της καριέρας μου όπου νιώθω την ανάγκη να εξερευνήσω νέους δρόμους και ευκαιρίες", εξηγεί ο Ισπανός αναβάτης, δίνοντας το στίγμα της επόμενης ημέρας.

Roman

Σε ερώτηση για το αν θα παραμείνει στην εργοστασιακή ομάδα της Sherco την επόμενη σεζόν, ο Roman είναι ξεκάθαρος, λέγοντας, “Ναι, αποφάσισα να μην συνεχίσω με την επίσημη ομάδα της Sherco. Ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση και χρειάστηκε αρκετός χρόνος για να την πάρω, γιατί ήμασταν μαζί για πάρα πολλά χρόνια. Η ομάδα ήθελε να με κρατήσει και μου πρότεινε ανανέωση συμβολαίου για αρκετές σεζόν, όμως νιώθω ότι βρίσκομαι σε ένα σημείο όπου χρειάζομαι νέες προκλήσεις.”

Οι λόγοι που τον οδήγησαν σε αυτή την επιλογή δεν είναι μόνο αγωνιστικοί. “Μετά από τόσα χρόνια, αρχίζεις να νιώθεις την ανάγκη για κάτι διαφορετικό. Παράλληλα, θέλω περισσότερη ελευθερία στη διαχείριση της καριέρας μου και των προσωπικών μου χορηγών, κάτι που στη Sherco ήταν αρκετά περιορισμένο”.

Παρά την αποχώρηση, ο Roman μιλά με ιδιαίτερα θερμά λόγια για τη γαλλική εταιρεία, “Κοιτάζω πίσω με απόλυτα θετικό τρόπο. Ήταν εννέα απίστευτα χρόνια, γεμάτα αγωνιστικές επιτυχίες και μια πολύ στενή σχέση με όλη την ομάδα. Θα συνεχίσω να μιλάω με σεβασμό για τη Sherco”.

Roman

Ιδιαίτερη αναφορά κάνει στους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα του από την πρώτη στιγμή, “Θέλω να ευχαριστήσω ειδικά τον Jordan Curvalle, που πίστεψε σε μένα από την αρχή και μου έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθώ ως επαγγελματίας. Επίσης τους Marc και Thomas Teissier, αλλά και τους Fabien Planet, David Boulanger και Loris, που ήταν οι άνθρωποί μου μέσα στην ομάδα”.

Ο Roman δεν δίστασε να ασκήσει κριτική στο σύγχρονο μοντέλο εργοστασιακών συμβολαίων, “Ναι, θεωρώ ότι τα σημερινά συμβόλαια είναι υπερβολικά περιοριστικά. Οι αναβάτες πρέπει να έχουν μεγαλύτερη ελευθερία στη διαχείριση της εικόνας τους και των συνεργασιών τους. Στα εργοστασιακά σχήματα είσαι “ντυμένος” από την κορυφή ως τα νύχια και δεν μπορείς ούτε καν να βάψεις το κράνος σου ή να εξατομικεύσεις τον εξοπλισμό σου, κάτι που σε άλλα sport του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι αυτονόητο”.

Roman

Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η ενεργή συμμετοχή του στη WERA , την ένωση αναβατών Hard Enduro (World Enduro Riders Association), “Είναι απαραίτητο οι αναβάτες να έχουν περισσότερη επιρροή και καλύτερες συνθήκες. Η καριέρα μας είναι μικρή και πρέπει να προστατεύεται. Η WERA είναι ένα σημαντικό βήμα προς την επαγγελματοποίηση του Hard Enduro”.

Όσο για το μέλλον; Ο Roman αφήνει σκόπιμα τα χαρτιά του κλειστά, ”Υπάρχουν πράγματα σε εξέλιξη, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω ακόμη. Είμαι ενθουσιασμένος και ανυπομονώ να τα μοιραστώ. Θέλω πάντα να κυνηγάω τις προκλήσεις που με παρακινούν, σε αυτό με έχει εμπνεύσει πολύ και ο Marc Marquez, που άφησε ένα ιστορικό εργοστάσιο και βγήκε από τη ζώνη άνεσής του.”

Roman

Η πρόθεσή του είναι να συνεχίσει κανονικά στο Hard Enduro World Championship, πιθανότατα με ένα πιο ανεξάρτητο εγχείρημα, συμμετέχοντας τόσο σε όλο το πρωτάθλημα όσο και σε κορυφαίους αγώνες όπως το Erzbergrodeo και το Romaniacs.

Roman

Παράλληλα, το project της νεανικής αγωνιστικής ομάδας Sorry Bro junior team συνεχίζεται κανονικά, ενώ νέες δράσεις έρχονται και εκτός αγώνων, με ρόλους πρεσβευτή εταιριών, εξέλιξη προϊόντων, κανάλι YouTube, εκπαιδευτικά camps και ηλεκτρονικό κατάστημα, με  μόνο βέβαιο ότι ο Mario Roman ετοιμάζεται για το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο της καριέρας του, και όπως όλα δείχνουν, θα είναι εξίσου φιλόδοξο και απαιτητικό.