Η Bimota BX 450 στο Iταλικό Πρωτάθλημα Enduro

Ένα νέο Off-Road κεφάλαιο ξεκινά για την εταιρεία από το Rimini
Bimota BX450 στο ιταλικό Πρωτάθλημα Enduro
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/2/2023

Η GF Racing και οι Thomas Marini και Roberto Rossini ετοιμάζονται να γράψουν ένα νέο, Off-Road κεφάλαιο στην ιστορία της Bimota, καθώς για πρώτη φορά η εταιρεία που έγινε γνωστή για τις βελτιωμένες μοτοσυκλέτες επιδόσεων της με βάση “ασφάλτινα” μοντέλα άλλων εργοστασίων, θα λάβει μέρος σε Εθνικό Πρωτάθλημα Enduro.

Όπως σας είχαμε γράψει στην EICMA 2022 όπου παρουσιάστηκε η πρώτη Off-Road μοτοσυκλέτα της Bimota, η BX450 βασίζεται στον κινητήρα και το πλαίσιο του Kawasaki KX 450 -θυμηθείτε πως από το 2019 το Akashi κατέχει το 49,9% της ιταλικής εταιρείας-, όμως ως μια Bimota που σέβεται το... βελτιωτικό όνομα της εταιρείας έχει πάνω της δεκάδες χειροποίητες λεπτομέρειες και εξωτικά περιφερειακά. Στην EICMA η Bimota είχε δηλώσει πως θα λάβει μέρος σε πρωταθλήματα enduro με την BX450, και όπως αποδεικνύεται οι δηλώσεις αυτές δεν ήταν λόγια του αέρα.

Bimota

Τώρα, με ένα λιτό ανακοινωθέν στο facebook, η Bimota ανακοινώνει πως υποστηρίζει πλήρως την ομάδα GF Racing Team στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Enduro, με αναβάτες τον 5 φορές Πρωταθλητή Enduro / MX Ιταλίας Thomas Marini και τον Roberto Rossini, καβάλα στην BX450.

Bimota

Υπομονή τώρα μέχρι τις αρχές Μαρτίου, όπου και ξεκινά το Πρωτάθλημα Enduro της γείτονος χώρας, ώστε να δούμε τι θα καταφέρουν οι δυο αναβάτες της Bimota.

Ετικέτες

Hard Enduro: Σοβαρός τραυματισμός για τον Felix Bähker, κινδυνεύει με παράλυση – Αντίδραση FIM για την “ανεπαρκή” ασφάλιση

Ο 20χρονος Γερμανός είχε σοβαρό ατύχημα στον πορτογαλικό αγώνα Extreme XL Lagares
felix-bakher
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

6/5/2026

Την Παρασκευή 1η Μαΐου και στη διάρκεια του αγώνα Extreme XL Lagares για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro στην Πορτογαλία, ο Felix Bähker της Beta είχε μια πτώση από την οποία αποκόμισε σοβαρότατα τραύματα.

Συγκεκριμένα, υπέστη κατάγματα σε αρκετούς σπονδύλους και, μετά τη χειρουργική επέμβαση που έκανε στην Πορτογαλία, δεν έχει ακόμη καμιά αίσθηση στα πόδια, ενώ η κατάστασή του κρίνεται από τους θεράποντες ιατρούς ως κρίσιμη για την αρτιμέλειά του, έχοντας μπροστά του μακρύ δρόμο αποκατάστασης.

Η οικογένειά του έστησε έναν λογαριασμό συγκέντρωσης χρημάτων από το κοινό προκειμένου να αντιμετωπίσει τα έξοδα της νοσηλείας και θεραπείας του, ελπίζοντας πως ο Felix θα μπορέσει να αποδράσει από την αναπηρική καρέκλα και να ξανασταθεί στα πόδια του. Ο εν λόγω λογαριασμός έχει υπερκαλύψει ήδη τον αρχικό στόχο των 50.000 ευρώ, έχοντας πλησιάσει στα 80.000 – αν θέλετε κι εσείς να συνδράμετε, η σχετική ιστοσελίδα βρίσκεται εδώ.

Ωστόσο αυτή η ιστορία άνοιξε μια συζήτηση που περιστρέφεται γύρω από την ασφαλιστική κάλυψη των αναβατών σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα, η οποία περιγράφεται ως “ανεπαρκής” από την οικογένεια Bähker. Το γεγονός προκάλεσε την απάντηση της FIM, η οποία δημοσιεύτηκε την Τρίτη 5/5.

Σε αυτήν η Διεθνής Ομοσπονδία Μοτοσυκλετισμού εξηγεί πως, παρότι έχει θεσπίσει από το 2019 ασφαλιστικό πρόγραμμα για όλους τους αναβάτες του κόσμου που έχουν αγωνιστική λισάνς FIM και συμμετέχουν σε αγώνες της, σε κάποιες χώρες οι εθνικές ομοσπονδίες έχουν αναλάβει με δική τους πρωτοβουλία αυτήν την ασφάλιση. Έτσι στην περίπτωση του Bähker, αυτή η ευθύνη βαραίνει τη γερμανική ομοσπονδία Deutscher Motor Sport Bund e. V. (DMSB), η οποία βρίσκεται – κατά το ανακοινωθέν της FIM – σε επαφή με την οικογένεια του άτυχου αναβάτη για να αναλάβει τις ευθύνες της.

Ας ελπίσουμε πως η αρμόδια ομοσπονδία, FIM ή DMSB, θα καλύψει τουλάχιστον τα απαραίτητα έξοδα νοσηλείας και αποκατάστασης του, με τη συνδρομή του κοινού να συμβάλλει επικουρικά στη βελτίωση των προοπτικών του. Γιατί τελικός στόχος, πέρα απ’ ο,τιδήποτε άλλο, είναι ο Felix να επιστρέψει γρήγορα στα πόδια του και σταδιακά στο Hard Enduro όπου μόλις ξεκινούσε μια ελπιδοφόρα καριέρα στο υψηλότερο επίπεδο.