KTM SEE MOTOREX MICHELIN ACERBIS MOTO MARKET ENDURO TEAM: Φινάλε με τίτλους

Οι επιτυχίες της ομάδας
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

11/11/2019

Η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος Enduro 2019 έπεσε και η KTM SEE MOTOREX MICHELIN ACERBIS MOTO MARKET ENDURO TEAM βρέθηκε στην κορυφή της Ε2 και EnduroGP, με τον Αλέξη Ζώρα να στέφεται Πρωταθλητής Ελλάδος. Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες αλλά και τις δηλώσεις των αναβατών.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Αλέξιος Ζώρας ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Enduro 2019. O αναβάτης της KTM SEE MOTOREX MICHELIN ACERBIS MOTO MARKET ENDURO TEAM , με το KTM 350 EXC-F SIX DAYS, αναδείχθηκε Πρωταθλητής Ελλάδος στην κατηγορία E2 αλλά και στην EnduroGP, ολοκληρώνοντας μια εξαιρετική χρονιά στον διπλό αγώνα της Σπερχειάδας.



Ο δεύτερος αναβάτης της KTM SEE MOTOREX MICHELIN ACERBIS MOTO MARKET ENDURO TEAM στην κατηγορία E2, Γιάννης Χασάπης με KTM 350 EXC-F, ήταν τέταρτος και τις δύο ημέρες και βρέθηκε στη δεκάδα της EnduroGP.

Στην E1 δύο αναβάτες με KTM πρωταγωνίστησαν. Πρόκειται για τον Δημήτρη Βαρσάμη με KTM 250 EXC-F SIX DAYS που ήταν δεύτερος την πρώτη ημέρα και πέμπτος τη δεύτερη, και τον Μιχαήλ Ντουζένη ο οποίος πάνω στο KTM 250 EXC-F SIX DAYS βρέθηκε και τις δύο ημέρες στο βάθρο με μια τρίτη και μια δεύτερη θέση αντίστοιχα, που τον οδήγησαν στην πέμπτη θέση της EnduroGP.

Στην E3 ο Γιώργος Θεοδωρίδης κατέκτησε την πρώτη νίκη στην καριέρα του χάρη στο άριστα προετοιμασμένο KTM 500 EXC-F. Τη δεύτερη ημέρα ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, ενώ και τις δύο ημέρες βρέθηκε στην έβδομη θέση της EnduroGP.

Όσο για τον Μιχάλη Μιμίκο, έζησε μια ονειρεμένη χρονιά στην κατηγορία ES. Ήταν πρώτος και τις δύο ημέρες και με αυτόν τον τρόπο κατέκτησε τον τίτλο της κατηγορίας. Ο Θανάσης Γκαγκανάτσιος τερμάτισε δεύτερος την πρώτη ημέρα. Και οι δύο εκμεταλλεύθηκαν τις δυνατότητες του KTM 350 EXC-F SIX DAYS.



#201 Αλέξιος Ζώρας KTM 350 EXC-F SIX DAYS – Πρωταθλητής EnduroGP & E2
“Το Πρωτάθλημα τελείωσε τελικά με τον καλύτερο τρόπο. Η ομάδα και οι χορηγοί μου με στήριξαν σε όλο το Πρωτάθλημα και με βοήθησαν να πάρω τον τίτλο. Το Σάββατο εξαιτίας μιας ίωσης που με ταλαιπωρούσε δεν μπόρεσα να προετοιμαστώ όπως θα ήθελα και υπέπεσα σε λάθη. Την Κυριακή έκανα έναν εξαιρετικό αγώνα και μπόρεσα να κερδίσω τη γενική.”

#38 Γιώργος Θεοδωρίδης KTM 500 EXC-F – 1ος & 3ος Ε3 / 7ος EnduroGP
“Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα τελείωσε πολύ ευχάριστα καταφέρνοντας να πάρω την πρώτη μου νίκη στο θεσμό και την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα. Είναι πολύ έντονα τα συναισθήματα για εμένα και για τους ανθρώπους που με στηρίζουν. Ευχαριστώ την ομάδα που με βοήθησε για να ολοκληρώσω το πρωτάθλημα ιδανικά, ξεπερνώντας κάθε δυσκολία. Όλοι οι κόποι ανταμείφθηκαν με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στον διήμερο αγώνα της Σπερχειάδας! Συγχαρητήρια σε όλους. Ραντεβού το 2020!”

#285 Γιάννης Χασάπης KTM 350 EXC-F – 4ος Ε2 / 8ος & 9ος EnduroGP
“Οι δύο τελευταίοι αγώνες με βρήκαν για μια ακόμα μια φορά στην τέταρτη θέση και τις δύο ημέρες και με βοήθησαν να τελειώσω τη χρονιά στη δέκατη θέση γενικής. Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην ομάδα μου που με στηρίζει και προσπαθεί για το καλύτερο δυνατό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους χορηγούς μου που με στήριξαν για ακόμα μια χρονιά.”



#132 Δημήτρης Βαρσάμης KTM 250 EXC-F SIX DAYS – 2ος & 5ος Ε1 / 4ος & 25ος EnduroGP
“Όλα ήταν άψογα στον τελευταίο αγώνα. Ο αγώνας της Σπερχειάδας συνέπεσε με τον “ερχομό” της κόρης μου, οπότε το πρωτάθλημα τελείωσε με τον καλύτερο τρόπο για εμένα, αν και δεν μπόρεσα να είμαι συγκεντρωμένος στις απαιτήσεις του αγώνα. Ευχαριστώ όλους τους χορηγούς, την ομάδα μου και τους μηχανικούς που με στήριξαν και με βοήθησαν σε όλο το Πρωτάθλημα.”

Ο team manager της ομάδας Στάθης Κοσμίδης δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα:
“Η πρωτιά στις τέσσερις κατηγορίες είναι για μας επιβεβαίωση για την υπεροχή των μοτοσυκλετών μας, την εξαιρετική δουλειά και απόδοση των αθλητών και την καλή οργάνωση των ομάδων μας. Μπράβο στη λέσχη της Σπερχειάδας για τον πολύ καλό αγώνα και τη φιλοξενία. Συγχαρητήρια σε όλους τους πρωταθλητές και αθλητές. Καλή ξεκούραση και καλή οργάνωση και προετοιμασία για την επόμενη χρόνια.”

Ετικέτες

Mario Roman-Sherco: Χωρίζουν οι δρόμοι τους αλά M.Marquez-Honda

Νέο ξεκίνημα ψάχνει ο Ισπανός μετά από 9 χρόνια συνεργασίας με τη Sherco Factory Racing
Roman
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/12/2025

Μετά από σχεδόν μία δεκαετία κοινής πορείας, ο Mario Roman και η Sherco τραβούν χωριστούς δρόμους, σε μια απόφαση που αιφνιδίασε αλλά πάρθηκε με κοινή συναίνεση, όπως έγινε με τον M.Mrquez και τη Honda.

Ο Mario Roman επιβεβαίωσε επίσημα την αποχώρησή του από τη Sherco Factory Racing μετά από εννέα ιδιαίτερα επιτυχημένα χρόνια. Η είδηση εξέπληξε τον κόσμο του Hard Enduro, ωστόσο ο ίδιος ξεκαθαρίζει ότι η απόφαση ήταν αμοιβαία και βασισμένη στην κοινή εκτίμηση για όσα πέτυχαν μαζί.

 "Βρίσκομαι σε ένα σημείο της καριέρας μου όπου νιώθω την ανάγκη να εξερευνήσω νέους δρόμους και ευκαιρίες", εξηγεί ο Ισπανός αναβάτης, δίνοντας το στίγμα της επόμενης ημέρας.

Roman

Σε ερώτηση για το αν θα παραμείνει στην εργοστασιακή ομάδα της Sherco την επόμενη σεζόν, ο Roman είναι ξεκάθαρος, λέγοντας, “Ναι, αποφάσισα να μην συνεχίσω με την επίσημη ομάδα της Sherco. Ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση και χρειάστηκε αρκετός χρόνος για να την πάρω, γιατί ήμασταν μαζί για πάρα πολλά χρόνια. Η ομάδα ήθελε να με κρατήσει και μου πρότεινε ανανέωση συμβολαίου για αρκετές σεζόν, όμως νιώθω ότι βρίσκομαι σε ένα σημείο όπου χρειάζομαι νέες προκλήσεις.”

Οι λόγοι που τον οδήγησαν σε αυτή την επιλογή δεν είναι μόνο αγωνιστικοί. “Μετά από τόσα χρόνια, αρχίζεις να νιώθεις την ανάγκη για κάτι διαφορετικό. Παράλληλα, θέλω περισσότερη ελευθερία στη διαχείριση της καριέρας μου και των προσωπικών μου χορηγών, κάτι που στη Sherco ήταν αρκετά περιορισμένο”.

Παρά την αποχώρηση, ο Roman μιλά με ιδιαίτερα θερμά λόγια για τη γαλλική εταιρεία, “Κοιτάζω πίσω με απόλυτα θετικό τρόπο. Ήταν εννέα απίστευτα χρόνια, γεμάτα αγωνιστικές επιτυχίες και μια πολύ στενή σχέση με όλη την ομάδα. Θα συνεχίσω να μιλάω με σεβασμό για τη Sherco”.

Roman

Ιδιαίτερη αναφορά κάνει στους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα του από την πρώτη στιγμή, “Θέλω να ευχαριστήσω ειδικά τον Jordan Curvalle, που πίστεψε σε μένα από την αρχή και μου έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθώ ως επαγγελματίας. Επίσης τους Marc και Thomas Teissier, αλλά και τους Fabien Planet, David Boulanger και Loris, που ήταν οι άνθρωποί μου μέσα στην ομάδα”.

Ο Roman δεν δίστασε να ασκήσει κριτική στο σύγχρονο μοντέλο εργοστασιακών συμβολαίων, “Ναι, θεωρώ ότι τα σημερινά συμβόλαια είναι υπερβολικά περιοριστικά. Οι αναβάτες πρέπει να έχουν μεγαλύτερη ελευθερία στη διαχείριση της εικόνας τους και των συνεργασιών τους. Στα εργοστασιακά σχήματα είσαι “ντυμένος” από την κορυφή ως τα νύχια και δεν μπορείς ούτε καν να βάψεις το κράνος σου ή να εξατομικεύσεις τον εξοπλισμό σου, κάτι που σε άλλα sport του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι αυτονόητο”.

Roman

Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η ενεργή συμμετοχή του στη WERA , την ένωση αναβατών Hard Enduro (World Enduro Riders Association), “Είναι απαραίτητο οι αναβάτες να έχουν περισσότερη επιρροή και καλύτερες συνθήκες. Η καριέρα μας είναι μικρή και πρέπει να προστατεύεται. Η WERA είναι ένα σημαντικό βήμα προς την επαγγελματοποίηση του Hard Enduro”.

Όσο για το μέλλον; Ο Roman αφήνει σκόπιμα τα χαρτιά του κλειστά, ”Υπάρχουν πράγματα σε εξέλιξη, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω ακόμη. Είμαι ενθουσιασμένος και ανυπομονώ να τα μοιραστώ. Θέλω πάντα να κυνηγάω τις προκλήσεις που με παρακινούν, σε αυτό με έχει εμπνεύσει πολύ και ο Marc Marquez, που άφησε ένα ιστορικό εργοστάσιο και βγήκε από τη ζώνη άνεσής του.”

Roman

Η πρόθεσή του είναι να συνεχίσει κανονικά στο Hard Enduro World Championship, πιθανότατα με ένα πιο ανεξάρτητο εγχείρημα, συμμετέχοντας τόσο σε όλο το πρωτάθλημα όσο και σε κορυφαίους αγώνες όπως το Erzbergrodeo και το Romaniacs.

Roman

Παράλληλα, το project της νεανικής αγωνιστικής ομάδας Sorry Bro junior team συνεχίζεται κανονικά, ενώ νέες δράσεις έρχονται και εκτός αγώνων, με ρόλους πρεσβευτή εταιριών, εξέλιξη προϊόντων, κανάλι YouTube, εκπαιδευτικά camps και ηλεκτρονικό κατάστημα, με  μόνο βέβαιο ότι ο Mario Roman ετοιμάζεται για το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο της καριέρας του, και όπως όλα δείχνουν, θα είναι εξίσου φιλόδοξο και απαιτητικό.