Διαψεύδει ο Hamilton τα περί "τούμπας με την M1"

Με ανάρτησή του στο Instagram
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

11/12/2019

Τις τελευταίες ώρες η σπέκουλα για το τι μπορεί να έχει συμβεί και δεν έχει κυκλοφορήσει καμία ανακοίνωση ή φωτογραφία σχετικά με την… ανταλλαγή θέσεων μεταξύ Rossi και Hamilton, έχει απογειωθεί. Μερίδα του Τύπου, μεταξύ των οποίων και η ιταλική "La Republica", έκανε υποθέσεις για πτώση του Hamilton με την μοτοσυκλέτα του Rossi, κάτι που υιοθέτησαν αβίαστα ακόμη περισσότερα μέσα (εγχώρια και ξένα), στην άγρα των "κλικ".

Εμείς προτιμήσαμε την οδό της ψυχραιμίας και της υπομονής, καθώς είναι πολύ εύκολο να παρασυρθείς στο κυνήγι της αμεσότητας, αλλά είναι ακόμη πιο εύκολο να χάσεις το παιχνίδι της εγκυρότητας… Προφανώς οι εξελίξεις μας δικαίωσαν, καθώς πριν από λίγο, ο Lewis Hamilton με ανάρτησή του στον λογαριασμό του στο Instagram, φαίνεται να διαψεύδει ότι συνέβη κάτι τέτοιο.

Πιο συγκεκριμένα, ο πολυπρωταθλητής της F1 έγραψε: "Καλημέρα κόσμε! Ελπίζω όλοι να είναι καλά. Λυπάμαι που δεν υπάρχουν ακόμη νέα για το τι ετοιμάσαμε εγώ και ο @valeyellow46, αλλά το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ήταν κάτι επικό. Τα πήγαμε και οι δύο φανταστικά, χωρίς κανένα πρόβλημα και ήταν η καλύτερη μέρα που είχα ποτέ". Απομένει λοιπόν να περιμένουμε λίγο ακόμη για να δούμε φωτογραφίες και να διαβάσουμε ανακοινώσεις για το event, πριν αρχίσουμε να πλάθουμε ή να παρασυρόμαστε από σενάρια… επιστημονικής φαντασίας.

 

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες