MotoGP video: Η πτώση του Petrucci στον Quartararo και οι δηλώσεις τους

Μία στιγμή που θα μπορούσε να εξελιχθεί χειρότερα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

29/10/2019

Την εκκίνηση των MotoGP στην Αυστραλία καθόρισε η σύγκρουση στον δεύτερο γύρο του Petrucci με τον Quartararo και για την ακρίβεια του Petrucci μονάχου, χωρίς μοτοσυκλέτα, πάνω στην Yamaha του Quartararo.

Ήταν ένας αγώνας με πολλές εναλλαγές στην πρώτη θέση και πολλές μάχες ακόμη κι όταν ξεκαθάρισαν οι βασικοί διεκδικητές που θα ανέβαιναν στο βάθρο. Για να θυμηθείτε τον αγώνα ανατρέξτε στην λεπτομερή περιγραφή του, εδώ.

Η πτώση ωστόσο στην αρχή ήταν από τις πλέον θεαματικές και αποτελεί ευτύχημα που δεν τραυματίστηκε κανείς, αν κι αυτό είναι σχετικό. Ο Fabio ήταν τραυματισμένος από την Παρασκευή με μία τρομακτική πτώση στην FP2 που τον έστειλε για εξετάσεις και τον άφησε να κουτσαίνει, ενώ ο Danilo χρειαζόταν μία καλή θέση για να βάλει μεγαλύτερο εμπόδιο στην προσπάθεια της Honda να κλέψει τον τίτλο της καλύτερης ομάδας, ή πιο σωστά να κόψει τον Marquez στην επέλαση που πραγματοποιεί για να κερδίσει και τον τίτλο της ομάδας μόνος του τελείως…

Αμέσως μετά οι δύο αναβάτες πραγματοποίησαν δηλώσεις, με τον Quartararo να είναι απόλυτα ψύχραιμος και να ξεχωρίζει για άλλη μία φορά ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης. Είπε πως αυτά συμβαίνουν και πως οι αγώνες έχουν ρίσκο. Τόνισε πως έκανε και ο ίδιος ένα λάθος από το οποίο θα μπορούσε να είχε ανακάμψει και να τερματίσει εντός δεκάδας, αλλά σε κάθε περίπτωση αυτός είναι ο πρώτος του χρόνος στα MotoGP και είναι φυσιολογικό να κάνει λάθη από τα οποία άλλωστε θα μάθει και πιο γρήγορα.

Ο Petrucci ήταν ξεκάθαρα απογοητευμένος, όπως το τόνισε και ο ίδιος. Χτύπησε στον αστράγαλο και περίμενε να προχωρήσει και σε περισσότερες εξετάσεις στους συνδέσμους του αστραγάλου. Ακούμπησε με τον Marquez, είδε και τον Quartararo εμπρός να κόβει και να φεύγει δεξιά και αμέσως μετά η πρόσφυση πίσω είχε χαθεί. Έριξε όλο το φταίξιμο στην μοτοσυκλέτα του, καθώς δεν φρενάρισε αλλά ούτε άνοιξε και το γκάζι όπως υποθέτει κανείς κοιτώντας ως θεατής το περιστατικό. Είναι κρίμα, είπε, γιατί ήταν γρήγορος όλο το σαββατοκύριακο σε όλες τις συνθήκες που επικράτησαν και δεν ήταν και λίγες, έτσι άστατος που ήταν ο καιρός.

 


Ετικέτες

Το μεγάλο δώρο της KTM στους υπόλοιπους κατασκευαστές!

Μία στρατιά εξιδεικευμένων στελεχών δίνει πνοή στα R&D
Το μεγάλο δώρο της KTM στους υπόλοιπους κατασκευαστές!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/5/2026

Πνοή πήραν πολλά και διαφορετικά R&D από τη μείωση δυναμικού που συνέβη στην KTM το διάστημα μετά την εισαγωγή σε καθεστώς επιτήρησης έως και την πώλησή της στη Bajaj.

Αυτή την στιγμή η KTM βρίσκεται σε περίοδο σταθεροποίησης με τους Ινδούς να κάνουν το σωστό, να μην ανακατεύουν τη ροή εργασίας και τα πρωτόκολλα των διαφόρων τμημάτων, διατηρώντας και τη γραμμή παραγωγής της Αυστρίας σε πλήρη ισχύ, κάτι που αναμένεται να κρατήσει πολύ καιρό ακόμη.

Μένει να δούμε τι θα αποφασίσουν οι άνθρωποι της Bajaj για το μέλλον, προς το παρόν όμως η KTM βαδίζει μπροστά με όλα όσα είχε ήδη προγραμματίσει πριν τα οικονομικά προβλήματα και τη συνέχιση της γραμμής παραγωγής εξασφαλισμένη.

Στο μεταξύ όμως είναι εκατοντάδες τα εξιδεικευμένα στελέχη, κυρίως από το R&D, που έφυγαν από την εταιρεία το προηγούμενο διάστημα αναζητώντας εργασία. Δεν πήγαν όλοι τους σε κατασκευαστές μοτοσυκλετών, όμως σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στη CFMOTO, βρήκαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν νέα παραρτήματα κινούμενοι γρήγορα στην απορρόφηση στελεχών που έφευγαν από την KTM. Σημαντική ροή καταγράφθηκε και προς τη BMW, την ίδια στιγμή που ορισμένα στελέχη της BMW από τμήματα επικοινωνίας, δέχθηκαν προτάσεις και αποχώρησαν για να μεταβούν στην KTM.

Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό πως ένας από τους υπεύθυνους για το φιάσκο στην BMW με φωτογραφίες τεχνητής νοημοσύνης σε παρουσίαση νέου μοντέλου είναι τώρα στην KTM, όπου έως τώρα φημιζόταν για τις πιο σκληροπυρηνικές φωτογραφίσεις της σε κάθε παρουσίαση νέου μοντέλου. Στο μεταξύ, θυμίζουμε πως ο ίδιος ο CEO της BMW Motorrad, κος Markus Flaschδήλωσε στο MOTO πως ήταν λάθος η χρήση φωτογραφιών τεχνητής νοημοσύνης, όχι μόνο γιατί δεν προέτρεπαν το κοινό να οδηγήσει τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά και για πιο πρακτικό τρόπο, καθώς δεν αποτύπωναν ούτε τις πραγματικές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας. Έτσι κάποιος που ήθελε να δει το νέο μοντέλο, έμενε ουσιαστικά με περισσότερες απορίες από αυτές που είχε πριν! Ας ελπίσουμε πως αυτό το λάθος δεν θα μεταφερθεί τώρα στην KTM από το στέλεχος της BMW που έχει αναλάβει εδώ και λίγες ημέρες θέματα επικοινωνίας.

Είναι αρκετές οι εταιρείες που αναζητούσαν καταρτισμένο προσωπικό με εμπειρία και δυσκολεύονταν να βρουν αντίστοιχα στελέχη, σε ένα πρόβλημα που δεν αφορούσε μονάχα τον κλάδο της μοτοσυκλέτας. Είναι λοιπόν πολλά τα στελέχη της KTM που στελεχώνουν νέα τμήματα σε υφιστάμενες εταιρείες σε διάφορους κλάδους ή, ακόμη περισσότερο, ενισχύουν το τμήμα R&D σε ανταγωνιστές.

Δεν υπάρχει φυσικά καταμέτρηση των μετακινήσεων, εμείς παρακολουθούμε όλο αυτό το διάστημα τις ανακοινώσεις από στελέχη που γνωρίζουμε, όπως επίσης και πληροφορίες για την αύξηση θέσεων εργασίας σε R&D που είχαν μείνει στάσιμα εδώ και καιρό και σκιαγραφούμε με τον τρόπο αυτό τη γενική εικόνα. Ενισχύθηκε και το τμήμα R&D που έχει η Yamaha στο Μιλάνο, εκεί όπου σχεδιάστηκε το Tracer7 και βρίσκεται μεταξύ άλλων και το σπίτι της ομάδας MotoGP.

Υπολογίζεται πως μόνο από το R&D της KTM έχουν φύγει σχεδόν 400 στελέχη, πολλά από τα οποία όμως ήταν επιφορτισμένα με την εξέλιξη ποδηλάτων, σε έναν τομέα από τον οποίο έχουν αποτραβηχτεί οι Αυστριακοί στη νέα τους δομή. Καθώς στο απόγειό του το R&D της KTM ήταν το πολυπληθέστερο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας, η μείωση αυτή δεν μπόρεσε να τους ταρακουνήσει, όπως είδαμε με το 1390 Super Adventure που είναι το καλύτερο της οικογένειας και εξελίχθηκε σε αυτήν ακριβώς την ταραχώδη περίοδο. Το R&D αποδεδειγμένα λοιπόν παραμένει και τώρα πλήρως στελεχωμένο χωρίς να παρουσιάζει κενά, την ίδια στιγμή όμως που βοήθησε πολλούς από τους ανταγωνιστές, και όχι μόνο, να βελτιώσουν τα δικά τους!

Ετικέτες