10.000 ευρώ πρόστιμο σε πρατήριο υγρών καυσίμων στην Αθήνα
Είχε βενζίνη με περιεκτικότητα σε θείο άνω επιτρεπόμενου ορίου
Από τον
Θοδωρή Ξύδη
5/9/2024
Σε επιβολή προστίμου ύψους 10.000 ευρώ σε πρατήριο της Αθήνας προχώρησε η Περιφέρεια Αττικής καθώς πουλούσε βενζίνη με υψηλότερη συγκέντρωση θείου από το επιτρεπόμενο.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τη σχετική απόφαση της Δ/νσης Ανάπτυξης Π.Ε. Κεντρικού Τομέα της Περιφέρειας Αττικής, το πρόστιμο των 10.000 ευρώ επιβλήθηκε στο πρατήριο υγρών καυσίμων "ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ MOBIL Ε.Ε.", το οποίο βρίσκεται επί της οδού Κωνσταντινουπόλεως, αριθμός 161 στην Αθήνα.
Το πρόστιμο επιβλήθηκε γιατί δείγμα βενζίνης αμόλυβδης 95 οκτανίων που λήφθηκε από υπαλλήλους του Δ’ Τελωνείου Επίβλεψης Συγκροτημάτων Πειραιά βρέθηκε "ΜΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟ" γιατί περιείχε θείο σε συγκέντρωση 29,3 mg/Kg αντί της μέγιστης επιτρεπόμενης τιμής των 10 mg/kg.
MotoGP: Ο Dani Pedrosa αποχαιρετά οριστικά τη δράση - Τέλος οι wildcards
Ο Ισπανός αφήνει χώρο στον Pol Espargaró και επικεντρώνεται πλήρως στον ρόλο του ως δοκιμαστής της KTM
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
24/4/2026
Ο Dani Pedrosa βάζει οριστικό τέλος στις wildcard συμμετοχές του στο MotoGP, στρέφοντας όλη του την προσοχή στην εξέλιξη της KTM RC16 ενόψει της νέας εποχής των 850cc το 2027.
Ο Dani Pedrosa δεν θα συμμετάσχει ξανά ως wildcard στα MotoGP, επιβεβαιώνοντας πως η αγωνιστική του παρουσία στην κορυφαία κατηγορία ανήκει πλέον στο παρελθόν. Ο Ισπανός, που υπήρξε για χρόνια βασικός πρωταγωνιστής με τη Honda πριν μετακομίσει στην KTM ως επίσημος δοκιμαστής, ξεκαθάρισε ότι προτεραιότητά του είναι πλέον η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας της αυστριακής εταιρείας.
Σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο για το μέλλον του θεσμού, καθώς ήδη αναπτύσσεται η νέα γενιά κινητήρων 850cc που θα κάνει ντεμπούτο το 2027, ο Pedrosa επιλέγει να επικεντρωθεί αποκλειστικά στη δουλειά του πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας, συμβάλλοντας καθοριστικά στην εξέλιξη της KTM RC16.
Όπως δήλωσε ο ίδιος ενόψει του αγωνιστικού τριημέρου στη Jerez, οι wildcard συμμετοχές περνούν πλέον στον Pol Espargaró, ο οποίος θα έχει την ευκαιρία να επιστρέψει πιο ενεργά στη δράση.
“Δεν θα κάνω άλλα wildcards στα MotoGP. Είμαι χαρούμενος και πολύ ικανοποιημένος με τον ρόλο μου ως δοκιμαστής στην KTM και θεωρώ ότι η αγωνιστική μου πορεία έχει ολοκληρωθεί. Έκανα τις συμμετοχές μου και τώρα ο Pol Espargaró έχει προτεραιότητα, καθώς το θέλει πολύ και είναι σωστό. Ήρθε η στιγμή να δώσουμε χώρο σε νεότερους αναβάτες,” δήλωσε χαρακτηριστικά.
Με αυτήν την απόφαση, ένας από τους πιο χαρισματικούς και σταθερούς αναβάτες της σύγχρονης εποχής κλείνει οριστικά το κεφάλαιο της αγωνιστικής επιστροφής, παραμένοντας όμως καθοριστικής σημασίας για την εξέλιξη της KTM στη νέα εποχή των MotoGP.