7ο Κυνήγι Θησαυρού από τον ΣΥ.ΜΟ.Φ.Ε.

Παιχνίδι πλοήγησης με On-Off μοτοσυκλέτα σε μικτή βατή διαδρομή, την Κυριακή 26 Μαΐου 2024
ΣΥΜΟΦΕ Κυνήγι Θησαυρού
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/5/2024

Ο ΣΥ.ΜΟ.Φ.Ε. ανακοινώνει την διεξαγωγή του 7ου Κυνηγιού  θησαυρού την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, ένα παιχνίδι πλοήγησης με On-Off μοτοσυκλέτα, που είναι ανοιχτή σε όλους ανεξαρτήτως αν είναι μέλη ή όχι του συλλόγου.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του ΣΥ.ΜΟ.ΦΕ.:

"Ο ΣΥ.ΜΟ.Φ.Ε. πιστός στους στόχους του να προσφέρει στο χώρο της μοτοσυκλέτας, διοργάνωσε και διεξάγει ακόμα ένα κυνήγι θησαυρού, μια εκδήλωση ανοιχτή σε όλους τους μοτοσυκλετιστές.

Στο κυνήγι μας μπορεί να συμμετάσχει κάποιος ανεξάρτητα από το αν είναι μέλος του ΣΥ.ΜΟ.Φ.Ε.  ή όχι και είναι εντελώς δωρεάν για όλους. 

Ακολουθούν αναλυτικά πληροφορίες.

Τι είναι το κυνήγι θησαυρού?
Είναι παιχνίδι πλοήγησης σε μικτή διαδρομή, βατοί χωματόδρομοι και επαρχιακοί ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι.

Ποιος είναι ο στόχος?
Οι συμμετέχοντες καλούνται εκτός από το να βρουν τη σωστή διαδρομή, ακολουθώντας το road book, να βρουν και τις απαντήσεις στις ερωτήσεις-γρίφους που ζητούνται, όσο περισσότερες σωστές απαντήσεις τόσο υψηλότερη βαθμολογία.

Τι κερδίζουν όσοι διακριθούν?
Σαμπάνιες, κύπελλα και μετάλλια περιμένουν όσους διακριθούν και αναμνηστικά για όλους τους υπόλοιπους.

Που είναι η εκκίνηση και ο τερματισμός?
Η διαδρομή ξεκινάει από το "Χωριάτικο" στον Άγιο Στέφανο (Εκκίνηση 09:30 π.μ.) και διασχίζοντας πραγματικά υπέροχα τοπία, καταλήγει μετά από 45 περίπου χλμ, στην παραλία Μικρό Σέσι.

Υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες συμμετοχής?
Ναι, τρεις

  • Μονοκάβαλοι
  • Δικάβαλοι
  • Ομάδες (μέχρι 3 μοτο)

Τι μηχανή πρέπει να έχω για να λάβω μέρος στο κυνήγι?
Οποιαδήποτε on-off μοτοσυκλέτα, μικρή ή μεγάλη. 

Τι χρειάζεται για τη συμμετοχή?

  • Μοτο με πινακίδα κυκλοφορίας,
  • κράνος, κοντέρ,
  • διάθεση για διασκέδαση.

Τι δεν χρειάζεται?
Να πληρώσεις, η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Μέχρι πότε μπορώ να δηλώσω συμμετοχή?
Μέχρι 30 λεπτά πριν την εκκίνηση. 

Τι θα μου είναι χρήσιμο να έχω μαζί μου?

  • Πόσιμο νερό
  • Μαγιό - πετσέτα (αν θες να κάνεις μια βουτιά στον τερματισμό)
  • Σακίδιο (για να βάλεις το κύπελλο)."

Την Πέμπτη 23 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί σύντομη ενημέρωση στο χώρο της λέσχης, 20:30 – 22:00.

Πληροφορίες: Τάσος 6932408867
www.symofe.gr,  fb: ΣΥ.ΜΟ.Φ.Ε.

ΑΜΟΤΟΕ: Η επίσημη θέση της για την ακύρωση του 1ου αγώνα ΜΧ και τους ελέγχους ΑΑΔΕ στην εντουροβόλτα της Θάσου

Με δελτίο Τύπου η Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος απαντά σε σχόλια και δημοσιεύματα για δύο θέματα της πρόσφατης επικαιρότητας, ενώ αναφέρεται και στη συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πανελλήνιο Enduro
αμοτοε
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

16/4/2026

Η ακύρωση του πρώτου αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross που θα γινόταν στο Άργος θεωρητικά οφειλόταν στην κακοκαιρία Erminio που πρόσφατα ταλαιπώρησε την Ελλάδα. Αφορμή για το δελτίο Τύπου της ΑΜΟΤΟΕ φαίνεται πως είναι αναφορές σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον κύριο Τάσο Πασπαλιάρη (1ο σχόλιο στην ανάρτηση αυτή στο Facebook).

Το δεύτερο θέμα που θίγεται αφορά μια άλλη ιστορία που διαδραματίστηκε στις αρχές του Απρίλη σε φιλική εντουροβόλτα της Θάσου, όταν κλιμάκιο της ΑΑΔΕ περίμενε τους συμμετέχοντες στην Κεραμωτή για να προβεί σε εξονυχιστικούς ελέγχους σε όσους βγήκαν από το καράβι, κόβοντας στη πορεία κάμποσα πρόστιμα για παρατυπίες στα έγγραφα των μοτοσυκλετών και των οχημάτων με τα οποία μεταφέρονταν.

Τέλος, στο εν λόγω δελτίο Τύπου η ΑΜΟΤΟΕ κάνει και μια αναφορά στη συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πανελλήνιο Enduro, δοθέντος πως από φέτος έχουν βρει θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα EnduroGP της FIM.

Στo MOTO παρακολουθούμε προσεκτικά τις εξελίξεις με πρώτο και κύριο γνώμονα να μεταφέρουμε την επικαιρότητα αμερόληπτα και με ακρίβεια, βασισμένοι μόνο σε επιβεβαιωμένες πληροφορίες και γεγονότα – στην κατεύθυνση αυτή άλλωστε έγινε και η επικοινωνία μας με την ΑΑΔΕ που αναφέρεται στο κείμενο της ΑΜΟΤΟΕ.

Ακολουθεί στη συνέχεια αυτούσιο το δελτίο Τύπου της ΑΜΟΤΟΕ ως το λάβαμε το πρωί της Πέμπτης 16/4:

"Η ΑΜΟΤΟΕ θα ήθελε να τοποθετηθεί επί θεμάτων που είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες, κυρίως μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και να ενημερώσει τα σωματεία-μέλη της, τους αθλητές, καθώς και τους φίλους της.

Σχετικά με τις δηλώσεις του κυρίου Πασπαλιάρη αναφορικά με την ακύρωση του 1ου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross, η Ομοσπονδία θεωρεί ότι από τα όσα ο ίδιος αναφέρει καθίσταται σαφές πως η διοίκηση κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε ο αγώνας να διεξαχθεί κανονικά.

Το πρόβλημα με τον κύριο Πασπαλιάρη προέκυψε όταν μας ενημέρωσε, το μεσημέρι της Τετάρτης (λίγο πριν τον αγώνα), ότι δεν είχαν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες διορθώσεις που του είχαν υποδειχθεί και ότι δεν επιθυμούσε τη διεξαγωγή του αγώνα.

Η αναβολή του αγώνα θα γινόταν για λόγους ασφαλείας, όπως είχε υποδειχθεί και από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Η απόφαση για την ακύρωση όλων των αγώνων που είχαν ανατεθεί στη συγκεκριμένη πίστα ελήφθη, καθώς ο ιδιοκτήτης της παρείχε ανακριβή στοιχεία σχετικά με την πρόοδο των εργασιών σε κάθε διαδικτυακή συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τους προηγούμενους μήνες, μεταξύ του κυρίου Πασπαλιάρη και στελεχών της ΑΜΟΤΟΕ.

Σε ότι αφορά το πρόγραμμα motocross θα ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες.

Σχετικά με τα όσα απαράδεκτα ακούστηκαν και γράφτηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν στη Θάσο, από χρήστες οι οποίοι, στην καλύτερη περίπτωση, έχουν πλήρη άγνοια και, στη χειρότερη, εξυπηρετούν ιδιοτελείς σκοπούς, επισημαίνουμε ότι η παραπληροφόρηση θέτει σε κίνδυνο εκείνους που υποτίθεται ότι επιδιώκουν να προστατεύσουν.

Η Ομοσπονδία καθιστά για ακόμη μία φορά σαφές ότι δεν έχει καμία απολύτως σχέση με όσα παράλογα, ανυπόστατα και προσβλητικά γράφτηκαν σχετικά με τους συγκεκριμένους ελέγχους και την εμπλοκή της με καταγγελίες.

Όπως άλλωστε τόνισε και το περιοδικό Moto, μετά από επικοινωνία με διοικητικό στέλεχος της αρμόδιας υπηρεσίας που διενεργεί τους ελέγχους, πρόκειται για προγραμματισμένες ενέργειες στο πλαίσιο των τακτικών ελέγχων.

Αυτό μπορεί να το επιβεβαιώσει κάθε ενδιαφερόμενος που ελέγχθηκε, ζητώντας τον σχετικό φάκελο ώστε να ενημερωθεί και να ενημερώσει αν υπήρξε καταγγελία.

Σχετικά με τη συζήτηση περί συμμετοχής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πρωτάθλημα enduro, ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους ότι η ίδια η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας (FIM) επέτρεψε τη συμμετοχή των συγκεκριμένων μοτοσυκλετών μόλις κατά την τρέχουσα αγωνιστική χρονιά, το 2026.

Η ΑΜΟΤΟΕ θα μελετήσει την πορεία της συγκεκριμένης κατηγορίας και, σε συνεργασία με τη FIM, θα εξετάσει το ενδεχόμενο συμμετοχής τους στο μέλλον, λαμβάνοντας υπόψη τα συμπεράσματα που θα προκύψουν."