7ο Κυνήγι Θησαυρού από τον ΣΥ.ΜΟ.Φ.Ε.

Παιχνίδι πλοήγησης με On-Off μοτοσυκλέτα σε μικτή βατή διαδρομή, την Κυριακή 26 Μαΐου 2024
ΣΥΜΟΦΕ Κυνήγι Θησαυρού
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/5/2024

Ο ΣΥ.ΜΟ.Φ.Ε. ανακοινώνει την διεξαγωγή του 7ου Κυνηγιού  θησαυρού την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, ένα παιχνίδι πλοήγησης με On-Off μοτοσυκλέτα, που είναι ανοιχτή σε όλους ανεξαρτήτως αν είναι μέλη ή όχι του συλλόγου.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του ΣΥ.ΜΟ.ΦΕ.:

"Ο ΣΥ.ΜΟ.Φ.Ε. πιστός στους στόχους του να προσφέρει στο χώρο της μοτοσυκλέτας, διοργάνωσε και διεξάγει ακόμα ένα κυνήγι θησαυρού, μια εκδήλωση ανοιχτή σε όλους τους μοτοσυκλετιστές.

Στο κυνήγι μας μπορεί να συμμετάσχει κάποιος ανεξάρτητα από το αν είναι μέλος του ΣΥ.ΜΟ.Φ.Ε.  ή όχι και είναι εντελώς δωρεάν για όλους. 

Ακολουθούν αναλυτικά πληροφορίες.

Τι είναι το κυνήγι θησαυρού?
Είναι παιχνίδι πλοήγησης σε μικτή διαδρομή, βατοί χωματόδρομοι και επαρχιακοί ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι.

Ποιος είναι ο στόχος?
Οι συμμετέχοντες καλούνται εκτός από το να βρουν τη σωστή διαδρομή, ακολουθώντας το road book, να βρουν και τις απαντήσεις στις ερωτήσεις-γρίφους που ζητούνται, όσο περισσότερες σωστές απαντήσεις τόσο υψηλότερη βαθμολογία.

Τι κερδίζουν όσοι διακριθούν?
Σαμπάνιες, κύπελλα και μετάλλια περιμένουν όσους διακριθούν και αναμνηστικά για όλους τους υπόλοιπους.

Που είναι η εκκίνηση και ο τερματισμός?
Η διαδρομή ξεκινάει από το "Χωριάτικο" στον Άγιο Στέφανο (Εκκίνηση 09:30 π.μ.) και διασχίζοντας πραγματικά υπέροχα τοπία, καταλήγει μετά από 45 περίπου χλμ, στην παραλία Μικρό Σέσι.

Υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες συμμετοχής?
Ναι, τρεις

  • Μονοκάβαλοι
  • Δικάβαλοι
  • Ομάδες (μέχρι 3 μοτο)

Τι μηχανή πρέπει να έχω για να λάβω μέρος στο κυνήγι?
Οποιαδήποτε on-off μοτοσυκλέτα, μικρή ή μεγάλη. 

Τι χρειάζεται για τη συμμετοχή?

  • Μοτο με πινακίδα κυκλοφορίας,
  • κράνος, κοντέρ,
  • διάθεση για διασκέδαση.

Τι δεν χρειάζεται?
Να πληρώσεις, η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Μέχρι πότε μπορώ να δηλώσω συμμετοχή?
Μέχρι 30 λεπτά πριν την εκκίνηση. 

Τι θα μου είναι χρήσιμο να έχω μαζί μου?

  • Πόσιμο νερό
  • Μαγιό - πετσέτα (αν θες να κάνεις μια βουτιά στον τερματισμό)
  • Σακίδιο (για να βάλεις το κύπελλο)."

Την Πέμπτη 23 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί σύντομη ενημέρωση στο χώρο της λέσχης, 20:30 – 22:00.

Πληροφορίες: Τάσος 6932408867
www.symofe.gr,  fb: ΣΥ.ΜΟ.Φ.Ε.

Ινδία: Τέλος τα βενζινοκίνητα δίκυκλα στην πρωτεύουσα από το 2028

Η τοπική κυβέρνηση του Δελχί ανακοίνωσε την πρώτη δέσμη μέτρων προς ενίσχυση της Ηλεκτροκίνησης
india
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/4/2026

H ευρύτερη περιοχή της ινδικής πρωτεύουσας, που περιλαμβάνει το Νέο Δελχί αλλά και το ιστορικό κέντρο που είναι γνωστό ως Παλιό Δελχί, είναι μια πυκνοκατοικημένη μητρόπολη περίπου 30 εκατομμυρίων κατοίκων που υποφέρει από την ατμοσφαιρική ρύπανση. Η τοπική κυβέρνηση ανακοίνωσε πρόσφατα ένα πρόγραμμα Ηλεκτροκίνησης των μεταφορών που στην πρώτη του φάση, από το 2026 ως και το 2030, προβλέπει ριζικές απαγορεύσεις απέναντι σε οχήματα που καταναλώνουν βενζίνη και πετρέλαιο για την κίνησή τους.

Η ανακοίνωση του προγράμματος αυτού έχει τώρα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, όντας πολύ επιθετικό απέναντι στα οχήματα “παλαιάς τεχνολογίας”.

Σύμφωνα με τις κυβερνητικές προτάσεις, από 1/1/2027 θα απαγορευτούν οι ταξινομήσεις νέων τρίκυκλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ από την 1/4/2028, η απαγόρευση αυτή θα επεκταθεί και στα δίκυκλα.

Για τα επαγγελματικά δίκυκλα και τρίκυκλα ωστόσο η απαγόρευση είναι άμεση, καθώς η ημερομηνία απαγόρευσης ταξινόμησης για βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα ισχύει ήδη από 1/1/2026. Καθώς αυτή η ημερομηνία έχει ήδη παρέλθει πριν καν ανακοινωθούν τα μέτρα, όλα τα επαγγελματικά δίκυκλα και τρίκυκλα που πληρούν τις προδιαγραφές BS-VI θα μπορούν να χρησιμοποιούνται μέχρι και την τελευταία μέρα του 2026 (31/12).

Τα μέτρα συνοδεύονται από οικονομικά κίνητρα για τη μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα, με επιδότηση στην τιμή των ηλεκτρικών δικύκλων των οποίων η αρχική τιμή αγοράς δεν ξεπερνά τις 225.000 ρουπίες (περίπου €2.000, με την ισοτιμία της 15/4/2026), μέτρο που αποσκοπεί στην ανανέωση του στόλου του οικονομικά αδύναμου πληθυσμού και όχι την απόκτηση ακριβών ηλεκτρικών μοντέλων.

Επίσης επιδοτούνται αποσύρσεις δικύκλων παλαιότερων προδιαγραφών (έως BS-IV) και οι αγορές νέων ηλεκτρικών πριμοδοτούνται ακόμη με εκπτώσεις ή απαλοιφές φόρων, όπως τα τέλη ταξινόμησης και κυκλοφορίας.

Παράλληλα, η κυβέρνηση του Δελχί επιδοτεί τη δημιουργία δικτύων φόρτισης και ανταλλαγής μπαταριών, έχοντας μάλιστα ενσωματώσει νομικές διατάξεις που απλοποιούν πολύ την όλη διαδικασία παρακάμπτοντας τη γραφειοκρατία.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι αρχές στην Ινδία προβαίνουν σε τόσο δραστικές και αιφνίδιες στρατηγικές, καθώς τα προτεινόμενα μέτρα είναι όντως πολύ ξαφνικά και αυστηρά, ειδικά στους επαγγελματικούς στόλους δίκυκλων και τρίκυκλων που ξαφνικά ανακαλύπτουν πως ήδη τρώνε από την παράταση της προθεσμίας.

Αναλόγως είχε πράξει η ινδική κυβέρνηση και πριν μερικά χρόνια, όταν αποφάσισε ένα ξαφνικό άλμα από τις προδιαγραφές BS-IV στις BS-VI, πηδώντας ουσιαστικά τις BS-V, προκειμένου να επιταχύνει την προσαρμογή στα δεδομένα των ευρωπαϊκών Euro 5. Η κίνηση είχε γίνει για να εκσυγχρονιστεί η ινδική βιομηχανία Μοτοσυκλέτας και να μην απαιτούνται πολλές μετατροπές για τις εξαγωγές δικύκλων, ωστόσο η άμεση μετάβαση στις μεθεπόμενες προδιαγραφές οπωσδήποτε ζόρισε τους εγχώριους κατασκευαστές. Αυτή τη φορά το λάθος άκρο του μαστιγίου αντικρύζουν οι Ινδοί καταναλωτές στην περιοχή της πρωτεύουσας, οι οποίοι πιθανότατα δεν θα έχουν άλλη επιλογή παρά να προσαρμοστούν.

Έτσι κι αλλιώς βέβαια, το μέτρο αφορά τις ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων, οπότε στα επόμενα χρόνια θα υπάρχει μια ελαστικότητα μέσω της αγοράς μεταχειρισμένων, ωστόσο είναι σαφές πως σε βάθος χρόνου ο νομοθέτης του Δελχί έχει μια πολύ ξεκάθαρη εικόνα στο μυαλό: μια μέρα η πρωτεύουσα να έχει απαλλαχθεί από ρύπους οχημάτων στην ατμόσφαιρά της.