Aleix Espargaro: Άδοξο τέλος στο ποδηλατικό ντεμπούτο του Ισπανού

Αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα λόγω πτώσης και τραυματισμού
Espargaro Pro Cycling Crash
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

15/7/2025

Ο Aleix Espargaro αναγκάστηκε να αποσυρθεί από το επαγγελματικό του ντεμπούτο στην ποδηλασία στο 3ο σκέλος του Ποδηλατικού Γύρου της Αυστρίας λόγω τραυματισμού.

Ο Espargaro εγκατέλειψε στο 3ο σκέλος του Ποδηλατικού Γύρου της Αυστρίας εξαιτίας του τραυματισμού καθώς ο πρώην αναβάτης του MotoGP βρέθηκε με υποψία κατάγματος στο χέρι του έπειτα από μία πτώση.

Νωρίτερα είχε εντυπωσιάσει στο νέο του άθλημα, εκπροσωπώντας την ομάδα Lidl-Trek, τερματίζοντας εντός του κύριου γκρουπ στο 1ο σκέλος.

Πριν την εκκίνηση της διαδρομής των 167 χιλιομέτρων, είχε δηλώσει:

“Είμαι πιο αγχωμένος τώρα απ’ ό,τι όταν έκανα το ντεμπούτο μου στο MotoGP.
Πολύ περισσότερο. Στο MotoGP έφτασα μέσω μιας λογικής πορείας, περνώντας από Moto3 και Moto2.
Τώρα έρχομαι εδώ χωρίς να έχω καν κάνει καριέρα ως ερασιτέχνης.”

Την Πέμπτη, μετά από μια αξιόλογη εμφάνιση, δήλωσε:

“Επέζησα της πρώτης μέρας! Τι ένταση, τι ταχύτητα... απίστευτο.
Υπέφερα, αλλά απολαμβάνω κάθε στιγμή με την καταπληκτική αυτή ομάδα.”

Το ντεμπούτο του στην ποδηλασία ήρθε μόλις μια εβδομάδα μετά τη συμμετοχή του στο Ολλανδικό MotoGP στο Assen με την εργοστασιακή ομάδα της Honda, όπου αγωνίστηκε ως wildcard, καθώς έχει ενταχθεί στην ομάδα δοκιμών της Honda μετά την αποχώρησή του από την πλήρη αγωνιστική δράση με την Aprilia στο τέλος της προηγούμενης σεζόν.

Η ποδηλασία αποτελεί, καιρό τώρα, πάθος για τον Espargaro και το επαγγελματικό του ντεμπούτο είχε ήδη συζητηθεί κατά τη διάρκεια της καριέρας του στο MotoGP.

Ενώ πρόσφατα, είχε “παρασύρει”  και τον στενό του φίλο, αναβάτη και πρωταθλητή  MotoGP, Jorge Martin, σε ποδηλατική βόλτα στα πλαίσια της προπόνησης τους.

 

Harley-Davidson: Το Καλοκαίρι ξεκινά σωστά με Fuel The Summer Party

Ολοήμερο πάρτι στο νέο σπίτι της ελληνικής Harley-Davidson στο Κορωπί
harley-davidson-summer-party
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/6/2026

Την Κυριακή 20 Ιουνίου το νέο σπίτι της Harley-Davidson στο Κορωπί, Ηφαίστου 2 & Λεωφόρο Ευελπίδων, άνοιξε τις πόρτες του από τις 14:00 το μεσημέρι για το Fuel The Summer Party, μια γιορτή με πολλά ενδιαφέροντα για όσους εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία να το επισκεφτούν.

Harley-Davidson

Η γιορτή περιελάμβανε ζωντανή μουσική με τη Chameleon Rock Band, ψώνια από το επίσημο κατάστημα με έκπτωση στα μπλουζάκια (t-shirts), αλλά και test rides που αρκετοί φίλοι της εταιρείας τίμησαν με το παραπάνω.

Harley-Davidson

Παράλληλα, όλη η γκάμα των μοντέλων της αμερικανικής εταιρείας ήταν εκεί, με τους ανθρώπους της ελληνικής αντιπροσωπείας Harley-Davidson διαθέσιμους για όποιες απορίες είχαν οι επισκέπτες και φυσικά πολύ κόσμο που πέρασε για να γιορτάσει την έλευση του Καλοκαιριού.

Harley-Davidson Fuel the Summer Party

Απολαύστε μια δόση από την όμορφη ατμόσφαιρα της καλοκαιρινής γιορτής της Harley-Davidson μέσα από μια συλλογή φωτογραφιών που ακολουθεί.

Φωτογραφίες: Σπύρος Τσαντήλας, Harley-Davidson/Βασίλης Κωστάκος